0Skovnisserne
Hvis du sætter dig stille ned, så skal jeg fortælle dig, hvad jeg... [...]
Eventyr og fabler
13 år siden
4Lucky
- Nej, hvor er den sød. Må vi ikke beholde den? Hvad skal den hed... [...]
Livshistorier
17 år siden
1Da Virus blev væk
Kender du familien Vira? Nu skal jeg fortælle dig, hvem de er. Fa... [...]
Godnathistorier
18 år siden
10Besøg
Fredag d. 8. juli 2005. · Kære dagbog. · Nu er jeg endelig kommet hje... [...]
Noveller
18 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mona Skovgaard (f. 1971)
Hej med dig.

Jeg har hørt, du snart skal til at sove. Jeg er en kat, og jeg har 2 killinger. Vi kan leve som vildkatte, og så er vi ikke så søde. Vi kan også leve som tamkatte, og så kan vi faktisk være meget søde. Vi spiser mus, men vi vil også gerne have dine rester fra aftensmaden. Vi er kendt for at have 9 liv.
   Nu må du have det godt, og husk så lige hvad jeg har lært dig. Godnat og sov godt.

Knus og kram fra
   Kat

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 04/10-2002 08:37 af Mona Skovgaard (mona-skovgaard) og er kategoriseret under Godnathistorier.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.