2Hvem er jeg?
Du kan ikke se mig, men du kan mærke mig. Jeg er usynlig, men ikk... [...]
Kortprosa · virkelighed, drømme, følelse
3 år siden
2Ikke Min...
Jeg ser mig rundt omkring · Forstiller mig at du er her · Men mærker ... [...]
Digte · alene, fortabt, kvinde
3 år siden
3Kræft
Glemmer aldrig den morgen · jeg vågnede · og du var blevet · til en del... [...]
Digte · håb, dødsangst, krisehåndtering
3 år siden
2Du er ikke væk...
Hele mit liv er sat på standby og det eneste mine tanker får frem... [...]
Kortprosa · himmel, familierelationer, kærlighedserklæring
3 år siden
5Hun...
Du må ikke se hende græde · men tårerne triller · Du kan ikke hjælpe ... [...]
Digte · utroskab, ulykkelig kærlighed, brudt forhold
3 år siden
2Sig Nej, Når Du Mener Nej...
Sig Nej Når Du Mener Nej! · Lige så snart du har sat dine ben i ent... [...]
Kortprosa · frygt, skæbne, samfund
3 år siden
1Hun elsker dig...
Hun elsker dig. · Du er betaget af hende, men dine følelser for hen... [...]
Blandede tekster
3 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Christina H. Andersen (f. 1976)
Hun elsker dig.

Du er betaget af hende, men dine følelser for hende, kender kun du selv. Men hver gang hun ser dig, så gipper det i hele hendes krop, og hun må hive efter vejret, i håb om at du ikke ser det.
For selvom hun elsker dig højt, for det gør hun, så må du ikke få det at vide, da hun ikke vil miste dig. Hun er bange for at skræmme dig væk, bange for at du ikke føler det samme og bliver skræmt.

Så når du ikke hører fra hende i hele og halve dage, så er det ikke fordi hun er sur,
Ikke fordi der er noget galt.
Ikke fordi hun ikke kan lide dig.
Men fordi hun elsker dig.

Du ved det sikker ikke, og er ikke klar til at få et forhold, ønsker det måske slet ikke, men det ændre ikke på hendes følelser.
Hun elsker dig.

Hele hendes krop skriger efter dig, hendes hjerne kan ikke tænke på andet end dig, men hun må skjule det.
Når du holder hende tæt ind til dig, kysser hende og lade dine hænder vandre på hendes krop, ville hun ønske hun kunne standse tiden og blive i nuet sammen med dig for altid.
Hun vil aldrig give slip på dig igen, men bare drukne i dit blik og dine kys, og blive opslugt af din krop, så I sammen kan blive et.

Hendes største frygt er at miste dig, aldrig at skulle se dig igen, mærke din krop, dine kys og have dig så tæt på.
Så hun er nødt til at holde sine følelser for sig selv.
For hun elsker dig.

Du er det bedste der er sket for hende i mange, mange år. Hun mødte dig via skæbnen, og fra allerførste blik, vidste hun at du var særligt.
Hun druknede i dine øjne og ønskede kun at du ville holde hende og tage hende dig, når du gik.
Men disse følelser, denne kærlighed, går hun med helt alene. Hun ved ikke hvor længe hun kan holde det hemmeligt, men er så bange for at miste dig.
For hun elsker dig.


Du sidder derude et sted, jeg ved ikke om du læser dette, eller om du ville kunne genkende noget af det, men hun sidder derhjemme og venter på din næste besked, venter på de næste ord du sender hende.
Hun lever, men kun lige akkurat, og det er fordi hun længes efter at se dig igen. Hendes hjerte galoppere afsted, pulsen er høj og hun har røde kinder...
Fordi hun elsker dig.

Hun kommer nok aldrig til at betro dig sin store kærlighed, for hun kender ikke din reaktion. Og at miste dig, ville hun ikke kunne bære, så derfor må hun tage til takke med det forhold I har nu.
Men hele hendes krop, hendes hoved og samtlige tanker skriger dagligt efter dig. Hun ryster at lyst når hun tænker på hvordan du holder hende ind til dig...

Hvis du nu kan genkende dig selv i dette, så gør mig en tjeneste, fortæl hende ærligt om dine følelser, men kun hvis de er positive, for hun kan ikke klare et nederlag igen...
Fordi hun elsker dig.
Forfatterbemærkninger
Teksten handler om en kærlighed fra en kvinde til en mand, som ikke er garanteret gengældt, men håbløs og dyb. Om hvilken risiko der tages ved at erklære den og miste alt, istedet for at nøjes med det forhold som det er nu.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 13/09-2020 06:50 af Christina H. Andersen (Ekita) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 534 ord og lix-tallet er 20.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.