3Overhold dine aftaler
Overskriften siger vist alt. Men kender vi det ikke alle? · Du har ... [...]
Klummen
23 år siden
1Hvornår er det tid?
Åbent Brev til Lotte-mor · Lige for tiden er jeg i vildrede om hvad... [...]
Livshistorier
23 år siden
1Gør det du ønsker, mens du kan
I dag har vi alle så travlt. Der er ikke de ting vi ikke kan nå. ... [...]
Klummen
23 år siden
2Som Gud skabte ham
En morgen havde jeg (Annika) en lidt sjov oplevelse, da jeg var p... [...]
Smilebåndet
23 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Annika Pedersen (f. 1976)
En morgen havde jeg (Annika) en lidt sjov oplevelse, da jeg var på vej på arbejde...

Da min kæreste Michael (mic) har ferie, render han rundt derhjemme og hygger, og er så flink til at stå op, for blot at forkæle mig, ved at rede mit hår, tage håndklæder frem, lave morgenmad eller hvad han nu finder på...

At lige præcis i morges var sjov har sin grund, for efter jeg var smuttet ud i bilen for at køre, stod mic som sædvanlig i døren og vinkede sødt :o))

Bør lige indskyde, at vores boligområde er EN stor byggeplads, da vores boliger er ved at blive bygget, samt det faktum at der lige overfor også er gang i nogle nye ungdomsboliger...

- Men jeg var altså på vej ud "af døren" og vinker sødt til mic, da han pludselig åbner døren helt op, og står - som gud skabte ham - og vinker løs til mig *GG*

DET syn var for meget, og tja... er det normalt??? Nahhhh... men sådan er vores liv generelt.. vi er SÅ unormale....

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 31/12-2000 12:16 af Annika Pedersen (Annika) og er kategoriseret under Smilebåndet.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.