8En Shiba med nummerplade
Min datter, Tanja, på 8 år har en veninde på besøg. Hun tager vor... [...]
Smilebåndet · kæledyr
19 år siden
2Elskovsleg
Legesyge som forårskåde ræveunger · Vi leged’ en forbudt elskovsleg... [...]
Digte · kærlighed, samliv
20 år siden
7Den første date
din hånd søger min · aer den let, forsigtigt · kærtegnende og prøvend... [...]
Digte
20 år siden
8Den skjulte sandhed
med computerskærmen som sikkerhedsnet · skjules de sande følelser · k... [...]
Digte
21 år siden
7En pige blandt mange
pigen skutter sig, · fjerlette snefnug kæler for hendes ansigt · hun... [...]
Digte
21 år siden
10Min værste jul
I flere år sneg jeg mig udenom sådan, at det ikke var mig, der ko... [...]
Smilebåndet
21 år siden
6Hvor bliver tiden af?
'Jeg har ikke tid'. Den sætning høres oftere og oftere, men tænke... [...]
Filosofihulen · satire
21 år siden
4Et remix
Udenfor siler regnen stille ned, så helt modsat anderledes er hen... [...]
Kortprosa
21 år siden
4Nattens favntag
Vækkeurets kimen lyder i det fjerne. Fast målrettet, nærmest påtr... [...]
Kortprosa
21 år siden
9Et nyt kapitel
Åget, der længe har været en del af hendes skuldre, er væk. Det, ... [...]
Kortprosa · kærlighed
21 år siden
7At kvaje sig...
Det værste er ikke at 'kvaje sig', - værre er det, hvis man ingen... [...]
Aforismer og gruk
21 år siden
7Isbjørnen
Der står han. Det gibber i mig, hjertet ryger op i halsen, - galo... [...]
Kortprosa
21 år siden
4Rime-time
Tanja med de lyse lokker · okker gokker gummiklokker · vimser rundt o... [...]
Rim og vers
21 år siden
6Gemmeleg for viderekommende
Tanja (5½ år) og jeg (mor) leger gemmeleg. Jeg lukker øjnene og v... [...]
Smilebåndet
22 år siden
5Min Valentin
Du er grunden til jeg vågner · og dig der er i mine drømme. · Jeg kan... [...]
Digte
22 år siden
4En årlig begivenhed
En årlig tilbagevendende begivenhed har stået sit slag i Slagelse... [...]
Smilebåndet
23 år siden
3Natlige udskejelser i Slagelse
Ååååh, sikken en nat. · Lå og drømte den mest vidunderlige drøm me... [...]
Smilebåndet
23 år siden
5Josefine i Tivoli
Josefine på 3½ år, var den første der vågnede og kom med det sam... [...]
Godnathistorier
23 år siden
6Loyalitet ...
Hvor langt går ens grænser? · Hvad gør man egentligt, når man blive... [...]
Klummen
23 år siden
7Fredag den 13.
En dag jeg var ude og køre med mine 2 drenge - Jesper og Lasse - ... [...]
Smilebåndet
23 år siden
1Kreativ oversættelse
Velkomme til de flest hel væv site på Las Vegas · · VÍTÁN · Hver år mi... [...]
Blandede tekster
23 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Lise-Lotte Gerding (f. 1962)

Velkomme til de flest hel væv site på Las Vegas




VÍTÁN

Hver år millioner af people komme til Las Vegas. Nogen komme for eventyret.

Nogen komme til har marvelous ferie erindringer for hele familie.

Nogen komme for hasardspillet. Nogen komme for sightseeing.

Nogen, born i distant placerer, komme fordi Las Vegas har blev en City af Cities. Efter de har blevet bort fra bopæl for en medens, de dåse komme rettigheden her og besøg Ny York, eller Paris, eller Venedig, eller Mandalay, eller næsten any anden etnisk kultur at beretter til deres behøver.

Og dersom it's ikke i Las Vegas. Den vil var somewhere meget nærbeliggende.

Og isn't den forbløffe hvordan mange people komme her retfærdig for ophidselsen af denne City af Cities?Noget er altid gå på her -- fireogtyve timer per dag.

Implosioner!Konstruktion!Tilvækst!Morskab!

Rekreationen!Dejlig Dinere!Forretning Møder!

Underholdning!Kongresser!Hasardspil!Bryllupper!

Shopping!Rekreationen!LIV!!!!!!!!

Næsten everybody i verdenen har haft nogen begær til someday besøg de city at aldrig lukker.

Og once they've komme her, de begynde til fandt another tid eller schedule at vil tillade dem til returnere igen. Og that's hvad we're all omkring at Las Vegas Travelog.

Vi want dig til komme, og dengang komme igen.

Og dengang igen, igen, og igen.Og vi vil do vor meget bedst til gør each besøg for dig en ny og opfylde erfaring.We're ikke bare stolt af Las Vegas proper, men vi føle at denne city og all omringe arealer er nogen af de flest ophidse placerer at een kunne nogensinde bringe en familie.

Og that's hvad Las Vegas har blev -- en wholesome areal til underholde og opdrage din entire familie.

At Las Vegas Travelog, vi want til fortalte dig af all de fantastisk placerer at eksistere i denne areal, langs med all aktiviteterne og nærbeliggende placerer at you'll want til placere på din visitation agenda.

Nogen people gik til Ny York for skyskraberen bygninger, og statuen af Friheden.Nogen people besøg Paris til se de Eiffel Tårn.

Nogen gik til Monte Carlo for hasardspillet.

Nogen like Venedig for de Canals.Og formodningen hvad?

They're all rettigheden her -- med all de anden placerer og syn at er too talrig til anføre.


HOTELLER & KASINOER

MGM Grand De MGM Grand har 5,005 rum, 9 restauranter, en 16,325 sæde Grand Have

Arena for større sporting begivenheder, Studio 54 de nightclub, og 1,700 sæde

Grand Teater at har blev bopælen af "EFX" starring Tommy Tune.

Luftspejling Luftspejlingen har 3,044 rum, 10 restauranter, an erupting vulkan,
en kæmpe akvariet med hajer og tropisk fisk, an Atlantisk Bottlenose Delfin findested, og
er bopæl af de "Siegfried & Roy" show.

Ny York, Ny York De Ny York, Ny York har 2,100 rum, 6 restauranter, hotellet er en rekreationen af de Manhattan skyline, der er 12 Ny York skyskrabere med statuen af Friheden, og er bopæl af showet "Lord af dansen".

Rio De Rio har 1,410 rum, 14 restauranter, den har de "Karneval Verden Buffet" hvilke er een af de bedst i by, bopæl af voodooen Salonen at offers enestående mad og en betagende view af Las Vegas fra de 50th og 51st gulv af kasinoet.

Riviera De Riviera har 2,100 rum, 5 restauranter, bopæl af nogen af de longest løb LasVegas showene: Plaske, Riviera Komedie Klub, Crazy Piger, og La Bur.

Stardust De Stardust har 2,431 rum, 7 restauranter, en nationally anerkendt Sportsgrene Bog, og den er bopæl af showet "Indføre natten".

Treasure Ø Treasure Ø har 2,900 rum, 8 restauranter, en pirat slaget er udkæmpede i forside af hotellet adskillige tider en nat med kanoner og en synke skib, og den er bopæl af "Mystere" fra Cirque du Soleil.

Bellagio De Bellagio har 2,600 rum, 400 suiter, 12 restauranter, en galleri af bøde kunsten fra 0riginal Europæisk og Amerikansk arbejder af de 19th & 20th århundreder.Også, Cirque du Soleil præsenterer "O" og de har hen 1,000 springvand at fylde Bellagio's sø.

Ceasars Palads Caesars Palads har 1,486 rum, 9 restauranter, de Omnimax, og De Bacchanal Rum, hvilke er dinere i an ancient Romersk atmosfære Cirkus Cirkus Cirkus Cirkus har 2,808 rum, 8 restauranter, cirkus akter for børn, og en great bøf hus.

Flamingo Hilton Flamingoen Hilton har 3, 642 rum, 7 restauranter, denne er kasinoet hvor Bugsy Siegel startede den all, og de har showet "Forever Plaid" at er showet af året.

Las Vegas Hilton De Las Vegas Hilton har 3,174 rum, 13 restauranter, en kongres hal lokaliserede næste til de Las Vegas Kongres Center, en 10 acre fritids areal, bopæl af stjernen Trek Erfaring, og en 25,000 kvadratiskt fod "Spacequest Kasino".


NAT LIV

Las Vegas er en 24 time by og der er en hen een hundered placerer til gildet.

Her er nogen af de god klubber i Las Vegas.

Klub Rio, Guld Kyst Dans Hal, Omløbe Salonen, Sam's By Vestlig Dans Hal, Stjærnelys Salonen, Studio 54, Voodoo Salonen, Stranden og De Nightclub.


TILTRÆKNINGER

Bonnie Springs-Old Nevada

Bonnie Forår Ranchen offers horseback ride, en kæleri zoo, og dinere.De vestlig by indfatning af Gamle Nevada, en historisk re-creation af an 1800's Nevada mining by, egenskaber skydevåben fights, hængninger, en saloon, is fløde dagligstue, voks museum, og historisk fremviser og shops.

Buccaneer Bugt Treasure Ø Kors de træ bro mod de entryway til Treasure Ø Kasino og dig er i de Buccaneer Bugt.Denne rekreationen af en seafront landsby indkluderer piraten skib Hispaniola og de Britisk Navy's HMS Britannia.

Skibene wage an episk slaget each dag.

Ceasars Magisk Kejserdømme Ceasars Palads Ceasars Magisk Kejserdømme offers fri fremvisning af it's brændende Lumineria show daglig.

Gæster dåse udforskede katakomberne en-route til en 70 fod høj central rotunda hvor hvirvelvind flammer og high-tech speciel effekter er featured.

Klovn Fabrik Ron Lee's Verden af Klovner Verdenen af Klovner offers en 35 minut selv guided tour af dennes fabrik hvor klovn og animation skulpturer er formgives og producerede.Fabrikken indkluderer en Klovn Hal af Berømmelse og de Karusel Café featuring sandwicher, salater, hjemmelavede bages gods, og kaffe specialiteter.

De tour er tilbudt Monday-Saturday og admission er fri.

Cranberry Verden Vest Ocean Sprøjte Ocean Sprøjte Cranberry Verden Vest offers en teater, an fremvise hal, museum, saften stikprøveudtagningen center, demonstration køkken, og gave shop.De årlig cranberry festival egenskaber parader, uddannelses og interactive fremviser, en recipe bestrede, og anden begivenheder.

Admission og udsnit er fri.

Ethel M.Chocolate's Ethel M's offers fri tours af deres chokolade fabrik og deres 2 acre botanisk have.

Selv guided tours er også disponibel og fri udsnit er forsynede.

Favorit Brands Favorit Brands offers fri tours af deres marshmallow plante Mandag - Saturday fra Fabrikken også egenskaber en gave shop og fri udsnit.

Forum Shops Caesars Palads De Caesars Palads Forum Shops egenskab 100 specialiteten detailhandlere og upscale restauranter i en re-creation af an ancient Romersk forum.De streetscape indkluderer klassisk kolonner, arches, en himlen like loft, og central piazzas med udsmykkede springvand og klassisk statuary.

Forumet Shops indkludere springvandet festival og Tabes City af Atlantis Show.

Fremont Gade Erfaring De Fremont Gade Erfaring egenskaber en 4 acre portion af downtown bedækkede ved en 90 fod højt baldakin med 2.

1 million lys capable af producere hen 65,000 farve kombinationer og en 540,000 watt lyd system. Tiltrækningen er næste til 10 kasinoer og indkludere fri underholdning, helligdag celebrations, og en one-of-a-kind lys og lyd show.

Daglig lys og lyd showene begynde at mørkning og ende at midnat.

Guinness Bog af Verden Records Opdage forbløffe begribelighederne og bedrifter fra de Guinness Bog af Verden Records.Dig vil erfaring tre dimensionel liv via liv sized replicas, farve videos, og databehandlede databanks.

Hoover Dæmning Hoover Dæmning, også kendes idet Kampesten Dæmning, er een af de world's større elektrisk generation planter.

Dæmningen er en National Historisk Landemærke og har blevet rated ved de Amerikansk Samfund af Civil Ingeniører idet een af America's Syv Moderne Civil Engineering

Undere.De Visitor Center er åben hver dag af året undtage Taksigelse og Jul.

En 25-minute historisk film omkring konstruktionen af Hoover Dæmning er vises throughout dagen.Guided tours af dæmningen og kraften plante er tilbudt daglig.

Liberace Museum De Liberace Museum egenskaber jewelry, antiques, en million dollar garderobe, sjælden og historical pianoer, og dennes one-of-a-kind bil indsamling.Musæet gave shop er åben fri til offentligheden.

M & M Verden M & M Verden egenskaber Ethel M's slik butik på de forrest gulv.

Sekundet gulv egenskaber an 8,500 kvadratiskt fod detail butik, en see-through mur fyldes med M & M's, og 3,000 M & M logo items.

At Colorworks, visitors dåse udvalgt deres favorit farve af M & M's.

Dig dåse også shop for is fløde og M & M's bolsjer.

Magi og Movie Hal af Berømmelse Hen 500 spectacular fremviser af magi, movie, og bugtaler memorabilia.Houdini illusioner, Elizabeth Taylor's klæde fra Cleopatra, og bo magi akter i de Houdini Teater hver time.

Een Million Dollar Fremvisning Hestesko Hotel og Kasino Anlagde i 1954, dig dåse har en billede tages i forside af Een Million Dollarne i U.

S.valuta.Fri farve photos Stjernen Trek-The Erfaring Las Vegas Hilton Stjernen Trek erfaringen egenskaber en shuttlecraft thrill rede og re-creation af de USS Foretagende fra stjernen Trek TV show og movies.

De site egenskaber memorabilia og props fra de series samt information på karakterer og aliens.

Volcanoe at luftspejlingen Luftspejling Hotel og Kasino Vulkanen i forside af luftspejlingen erupts hver 15 minutter fra mørkning til midnat daglig.

Verden af Coca Coladrik De world's største Coca-Cola flaske residerer her.

Denne 100 fod høj glas Coca-Cola flaske omringer to (2) elevatorer at tage visitors til de 4th Gulv hvor verdenen af Coca-Cola Las Vegas erfaring begynder.

Udenfor flasken lys op strimlen med thousands af glimte pærer og neon.

Derinde, gæster vil høre lyde af crackling is, skænke sodaen, og en lyd track af Coca-Cola jingles.

Stratosfære Hotel og Kasino Stratosfæren Tårn er America's tallest iagttagelse tårn. Lokaliserede at toppen er to (2) af de højest thrill rider i verdenen, de 'High Roller' rullen kystfartøj og de 'Big Shot', plus indendørs og outdoor iagttagelse decks.

Iagttagelsen dæk offers en smuk view af verdenen berømt Las Vegas Strimlen samt de entire dal.

Las Vegas Motoren Speedwayen De Las Vegas Motoren Speedwayen er bopæl til adskillige større racing begivenheder indkludere de Winston Kop Løbet.

Midnat Vanviddet slæbe racing takes placere på Fredage på de slæbe strimlen idet del af prøven og tune sessioner at speedwayen.

Any gade lovlig bil dåse konkurrere.Entrants bør sled lang bukserne, skjorter, og closed-toed sko.

De skulle har deres besidder hjælm.


LAS VEGAS SHOWENE

Her er nogen af de god showene i Las Vegas.

LANSE BURTON, BEHERSKE TRYLLEKUNSTNER Monte Carlo BehersKE af magi.

En great show!

LORD Af DANSEN Ny York-New York FLER MAGI O'Shea's Featuring Bugtaler Valentine Vox.

FUNNIEST FEMALES O'Shea's Morsom komedie show starring bugtaler Michele LaFong.

DE KENNY KERR SHOW Plaza All mandlig rollebesætningen kopier berømt kvindelig personligheder.

DANNY GANS Rio Inpersonations galore!

Las Vegas kærligheder Danny.

VEJEN DIG SLED DIN HAT Rio Musik af de 40s, 50s, og 60s.

Starring Steve Lippia PLASKE Riviera Plaske er an award vinde show.

All showene topløs.

CRAZY PIGER Riviera Musikalsk gennemgang at har blev en klassisk.

LA BUR Riviera An aften at La Bur stjerner Åbenhjertig Marino idet Joan Floder.

ÆGTESKAB DÅSE VAR MORD Showboat Meget morsom interactive komedie / mysteriet.

INDFØRE NATTEN Stardust Fuld produktion egenskaber musik, dans og is skøjteløb!

VIVA LAS VEGAS / AMERIKANSK SUPERSTARS Stratosfære Tårn Viva Las Vegas er an eftermiddag mangfoldighed show.

MYSTERE Treasure Ø Familie show stirre de Cirque du Soleil.

DE BEDST AF FOLIES BERGERE Tropicana En klassisk Vegas Show!

Een af de longest løb showene i Las Vegas.

RICK THOMAS / ILLUSIONIST FortræffeLIg magi!

JUBILÆET Bally's Berømthed Rum 25 + år af fremgang Klassisk Las Vegas Show "O" Bellagio Cirque du Soleil preforms de spetacular show "O".Stylized producton.Familie Morskab.

TURNERING Af KONGER Excalibur You'll var tages bakke til tiden af Camelot med millionen dollar extravaganza "Turnering af Konger," Middelalderlig jousting på horseback.Handling pakkede!Har diner med kongen.

FOREVER PLAID Flamingo Hilton Forever Plaid er en Broadway type show at spoofs de 1950s.

RADIO CITY ROCKETTES Flamingo Hilton De Ny York patterened Radio City Rockettes vil thrill dig med deres nøjagtighed og færdigheden.

TRYLLEBUNDEN Harrah's Denne show stjerner Ayala, Mexico's beherske af magi.

DRØMMEN KONGE HelligdaG Kro Boardwalk Trent Carlini, betaler en tribut til Elvis.

VERDEN AF DE UVIRKELIG Helligdag Kro Boardwalk EftermiddAg proformance Dixie Dooley bringer magien af Houdini bakke til liv.

BROADWAY CABARET Hotel San Remo MusikalSk revyen af theatre's bedst tunes.

OPRINDELIG TRIBUT TIL PATSY CLINE Guld Kyst Sharon Haynes betaler tribut til Patsy

Cline De Jordanaires er også på de bill.

LEGENDER I KONCERT Kejserlig Palads Klassisk Las Vegas.

Se impersonations af Elvis, Cher, Prins, Marilyn, Judy og mange andens.

STEVE WYR1CK - TRYLLEKUNSTNER Dame Luck IMAGINE Luxor

En varity af magi, cirkus og dans akter.

VARE IMPRESS1ONS Luxor StjerNEr Bill Acosta, hvis komedie og indtryk er enestående.

CH1CACO Mandaby Bugt De Broadway musikalsk "Chicago" er fylde de ny casino's 1,800-seat teater. Den stjerner Chita Reviera.

EFX MGM Grand Starring Tommy Tune, famed Broadway Direktør/Danser.

SIEGFRIED & ROY LuftspEJLing Siegfried & Roy har blevet en klassisk til i Las Vegas for år. Imidlertid, deres currant show er brand ny.

DE MICHAEL LAROCCA SHOW VerdeN HandeL Center Michael sings Broadway og movie musikalsk tunes.

HURRAY AMERIKA Westward Ho Mangfoldighed Show.


TOURS

ATV Handling Tours

ATV Handling Tours offers en mangfoldighed af scenisk lande tours via off-road køretøjer, hvid vand rafting, og Sea-Doo personlig watercraft eventyr.Tours er disponibel til de Grand Canyon, Død Dal, og Rød Klippe National Konservering Areal.Tours rækkevidden i længde fra 4 til 10 timer.

Sort Canyon Raft Tours Sort Canyon Raft Tours offers en 12-mile raft tour gennem scenisk Sort Canyon. Rundturen lasts approximately 3 timer og rejser ned de Colorado Flod fra Hoover Dæmning til Willow Strand.

Kosmisk Tours Hiking De Grand Canyon? Travetur 3,000 feet nedenfor de rim og photo stopper.

Køre Yourself Tours Forrest tid visitors vil elske denne ny vejen til seværdigheden se. Buy disse audio kassette tapes, inset dem i din kassette spilleren og lade de tour fortæller guide dig.Vedlagde maps vil gør rejse forenklede.

Grand Canyon Vest Een dag tours ved bus.Syd Rim tour, Vest Rim tour, pick-up og returnere fra flest Las Vegas hoteller.

State-of-the-art luksus motoren træne.24 time avancerede reservationen required.

Helikopter Tours Grand Canyon 3 timer af ophidselse.

Flights ned de Las Vegas Strimlen.Flue hen Sø Mjød og Hoover Dæmning.

Las Vegas Portvagt Tjenester.

Rocky Trails Tour Lade geolog Edward Pris var din meget besidder professionel natur guide.

Dig vil blev aware af syd vestlig historien gennem klipper, plante liv, og sceneri.

Hoover Dæmning Hoover Dæmning mini tour er 2 timer til thoroughly udforskede een af de Syv Undere af verdenen.

Besøg de fremvise og iagttagelse udsigter og spurgte omkring touring de interior af dæmningen.


DINERE

Her er nogen af de god restauranter i Las Vegas.

Amlee Gourmet Amlee egenskaber autentisk Kinesisk gourmet cuisine.

Kabuki Traditionel Japansk gourmet, featuring sushi bar lækkerier.

Spago's Caesars Palads Spago's er de bare bøde dinning restauranten på toppen 10 lokaliserede på strimlen.Dig vil fandt denne fortræffelig restauranten i de Caesars palads Forum Shops.

Venetiansk Great Italiensk pasta, stemmes # 1 virtually hver år.

Yolies Brasiliansk Ældede prime bøf dig dåse klippe med en smør kniv.

Andre's Lokaliserede nær downtown, dig dåse ikke fandt bedre Fransk madlavning anywhere i landet.

Pamplemousse Romantisk land atmosfære, stemmes een af de flest populær restauranter i de USA.ved Bon Appetit og Playboy Tidskrift.

De Tillerman Denne restauranten er kendes all hen landet for dennes seafood.

Besøg deres spectacular have rum.

Vivi Mercado's Bopæl af de autentisk chili relleno.
Forfatterbemærkninger
En dag min søn Jesper surfede rundt på nettet, faldt han over nedenstående hjemmeside, som er den rene underholdning fra start til slut. Jeg vil nøjes med at sige, at det handler om "lidt" kreativ oversættelse fra Engelsk til Dansk og så ellers lade siden tale helt for sig selv :-) Lotte-mor / Redaktør

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 30/12-2000 22:05 af Lise-Lotte Gerding (Lise-Lotte) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 2669 ord og lix-tallet er 38.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.