I kærlighedens dagdrømme


21 år siden 0 kommentarer Kortprosa

2Død-enkelt
Eks-kæreste. · Piller. · Død.
Digte
13 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Ekstra-materiale · Katrines marmorkage · Hvid dej: · 300 g mel · 300 g st... [...]
Romaner
15 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Jubilæumsdagen · Netop dén dag var der feststemning. Cutiebound hav... [...]
Romaner
15 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Michelles gode nyhed · - Hvad er klokken? spurgte Christian. Katrin... [...]
Romaner
15 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Frederik Tolstrup (f. 1982)
Tænkte hun tilbage, havde hun haft mange sorger og skuffelser i sit liv. Men mødet med Johan gjorde op med alt dét onde, hun havde gået igennem. Hendes, og deres fælles, lykke var fuldkommen. Og ikke nok med det, den lyste også ud af dem begge. Begges selvværd var blevet større. Ligeledes deres åbenhed, såvel over for andre, som for hinanden. Man kunne ikke komme uden om, at sige, at Johan havde gjort hende yngre. Friskere. Den humor, hun altid havde haft, var nu blomstret op. Endnu smukkere, end hvad den før var, medens han var blevet langt mere moden, end han havde været i nogle af sine tidligere forhold.

Når hun lukkede øjnene, så hun, for sit indre blik, deres familie forøges, brylluppet blive holdt - alt det de skulle opleve i den kommende tid, og til sidst så hun dem siddende sammen, med hinanden i hånden, på alderdomshjemmet og være glade endnu. Johan var stadig en nydelig mand, og hun... hun havde på ingen måde mistet sin charme. Hun var ældet med ynde... som det sig hør og bør i kærlighedens dagdrømme.
Forfatterbemærkninger
- Et billede

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/02-2003 22:53 af Frederik Tolstrup (Hunnies ven) og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.