0Uendelighedens Pris - 1. del - Side 8
Nye opgaver · Atter er det Jehu og Mahri der kommer og henter Jaehv... [...]
Blandede tekster
16 år siden
0Uendelighedens Pris - 1. del - Side 7
Hjemrejsen · først er der ingenting, men langsomt begynder Jaehve a... [...]
Blandede tekster
16 år siden
0Uendelighedens Pris - 1. del - Side 6
Himlen? · I mellemtiden var der sket mirakler også i det åndelige r... [...]
Blandede tekster
16 år siden
0Uendelighedens Pris - 1. del - Side 5
En ny begyndelse · Jaehve gled op af det blå, da det første lys ram... [...]
Blandede tekster
16 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Birger Grandahl (f. 1960)
Hvad nu hvis "GUD" er et superintelligent væsen fra universets begyndelse
Hvad nu hvis "hans børn" er de åndelige væsner der bor i os alle

Forestil dig! At du kan se tilbage i tiden, ikke blot til for ti år siden, ikke blot til anden verdenskrig, men langt, langt længere.
Forestil dig at du kan spole tiden tilbage, helt til begyndelsen.
Tilbage til DET de kloge kalder: THE BIG BANG.
Forestil dig så, at du kan sætte "filmen" på play og så se hvordan universet, planeterne og det intelligente liv derude blev til, hvordan det første tænkende væsen blev til og hvordan det mangfoldiggjorde sig.
Forestil dig nu, dette væsens rejse i det uendelige, efter viden og udvikling, forestil dig at du følger dette væsens på denne rejse, hvor væsnets "børn" bliver til, hvor disse børn af "Skaberen" bliver sendt ud i det uendelige univers, med den opgave at hente viden og skabe intelligens og hvor disse "børn" bliver den direkte årsag til at mennesket bliver til.
Der er for nyligt opstået et nyt fænomen, INTELLIGENT DESIGN hedder det, både videnskaben og mange af de anerkendte religioner er enige om, at mennesket ikke er en tilfældighed, at Darwin KUN delvist har ret i sin teori om Arternes udvikling og at mennesket IKKE kunne ha blevet til DET de er i dag, uden "Superintelligent" indblanding, som både kan være af åndelig som af fysisk natur.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 30/09-2007 20:10 af Birger Grandahl (Sjaelensport) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.