8Jeg ville lyve
I mit liv af smukke øjne · Ville jeg lyve · Hvis jeg påstod jeg fortr... [...]
Digte · tanker, mennesker, eksistens
7 år siden
5Masker i mørket
Har så tit været andres lille beskidte hemmelighed, · deres dårlige... [...]
Digte · facade, angst, tanker
7 år siden
2Verdens smukkeste billede
Jeg fandt engang det ultimative billede. · Uanset hvor mange billed... [...]
Blandede tekster · forelskelse, eksistentielt, mennesker
7 år siden
6Grundstenen til en mand
Da jeg var 8 år gammel blev grundstenen til en mand skabt. · Jeg hu... [...]
Blandede tekster · livssyn, relationer, virkelighed
7 år siden
2Ode til en Gigolo
Jaques var død. · Går ned af strøget. Det er en smuk juli morgen i ... [...]
Blandede tekster · eksistens, mennesker, sanser
7 år siden
2The writing's on the wall
Dæmonen på den ene skulder · Danser med englen på den anden · i aften... [...]
Digte · eksistentialisme, sex, identitet
7 år siden
1Dyrebart mørke
I fraktioner af tid · i dyrebart mørke · mens alt andet stod · stille · G... [...]
Digte · erotik, eksistentialisme, drømmeverden
7 år siden
7Sult (Vesterbrogade sveder)
Vesterbrogade sveder. · Er på en af de uendelige ture jeg altid er ... [...]
Blandede tekster · eksistentiel, afhængighed, selverkendelse
7 år siden
4Nattens rester
Bordet foran mig, er ligeså plettet, som resten af rummet er besk... [...]
Blandede tekster · socialrealisme, mennesker, eksistentiel
8 år siden
2Skrig i mørket
En lysstråle strækker sin lange arm over gulvet i det mørke værel... [...]
Blandede tekster · desperation, smerte, virkelighed
8 år siden
6Slutspil (en luders nemesis)
Står og hænger over vasken. · Har lyst til at kaste op, kun min sto... [...]
Blandede tekster · relationer, refleksion, længsel
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Ace Burridge (f. 1963)
For nogle år tilbage var jeg dybt involveret i en Cafe i København.

En af disse små aktive steder hvor der foregår en masse ting, både på det kulturelle såvel som på det underholdningsmæssige område.

Det var sommer, en varm sommer og det var fredag.

Hele aftenen havde der som sædvanligt været rigtigt mange mennesker på cafeen og blandt dem en ikke så lille portion af kønne let påklædte piger.

En af disse havde drukket rimeligt tæt hele aftenen og var nået et punkt hvor al jordforbindelse vist var sluppet.

Om det var derfor hun brugte så meget energi på at score mig skal jeg være usagt - det kunne jo skade mit eget selv image at skulle tage stilling til den sag. Men ikke desto mindre, hun var meget meget nærgående den aften.

Jeg afslog hende så pænt jeg kunne - gang på gang. Der var jo både oprydning af cafeen, optælling af kassen og lukning der skulle ordnes og i øvrigt var jeg lidt træt. 10 minutter før lukketid ser det ud til at hun har accepteret tingenes tilstand og forsvinder med et par veninder.

Men sådan skulle det ikke gå, når ulvene hyler, jamen så hyler de virkelig, for da jeg skulle til at låse Cafeen af, sad hun ude foran på trappetrinnene med et vildt udtryk i øjenene.

"I guder" tænkte jeg og det var nok heller ikke helt ved siden af, for ikke så snart jeg var færdig, sprang hun op, klamrede sig tæt ind til mig og hviskede " I nat schal du have mig ,... din slemme dreng" eller sådan noget i den retning.

Her har man jo et valg, hun var jo bestemt ikke grim og åbenbart mere end villig til at dele ud. Men vel lært af tidligere erfaringer og omgang med berusede mennesker tog jeg fat i hende og sagde : " jeg skaffer lige en taxi og så sørger jeg for du kommer hjem at sove" .

Som sagt så gjort.

Vi fik en fat i en Taxi den dejlige sommernat i København og kørte ud mod Sydhavn hvor hun tilsyneladende boede. Der gik dog ikke mere end et par minutter før hun trak blusen af og afslørede et par yderst store, meget velformede piercede bryster, mens hun i et ikke så pænt sprog bad mig om at "ordne det lige nu".

Hverken jeg eller min tyrkiske taxi chauffør var helt enig.

Så ud af taxien vi røg og stod nu foran Tivoli kl. 03.00 om morgenen. Ok tænkte jeg, nu sender jeg hende sgu på en bus hjem.

Med hende halvnøgen, med svingende bryster, på slæb fandt jeg endelig et busstoppested med en natbus der gik til Sydhavn og endnu vigtigere, bussen kom inden for 10 min.

Derfor placerer jeg den nu syngende pige på bænken ved stoppestedet og bad hende tage blusen på.

Lige her ville det vel for de fleste være ved at dæmre at man måske nok er gået LIDT over stregen og måske skulle trække sig tilbage med den lille smule selvrespekt man måtte have tilbage (man kan jo altid påstå man havde blackout og ikke kan huske noget dagen efter).

Men ikke for min lille kærlighedsfugl.

Så i stedet for at tage blusen af, smider hun, meget behændigt må man sige, hendes tilstand taget i betragtning resten af tøjet og sætter sig overskrævs på mig og hvisker, med en stemme der vist skulle være både sexet og intim, men på ingen måde gav mig associationer i den retning, "tag mig nu, tag mig hårdt og brutalt".

Da der samtidig kører en lettere beruset ung mand forbi stoppestedet på en, vi er jo i København, sikkert lånt cykel, gør det ikke situationen mindre bizar.

Han bliver så overrasket at han vælter på cyklen, mens jeg sidder med 2 kæmpe piercede bryster stoppet op i hovedet, siddende på en nøgen og på det tidspunkt, hvad der sikkert skulle være æggende, bevægende pige.

Heldigvis kan jeg igennem øjenkrogen, i mine forsøg på, at få luft skimte natbussen der er lige ved at være der og jeg springer op så pigen nærmest flyver afsted, tager hende i hånden, springer ind i bussen, lægger penge til chaufføren og siger " få hende hjem så hurtigt så muligt, hun er syg".

Chaufføren bliver lettere paf og reagerer slet ikke - han er nok gået lidt i chok- da han nok ikke havde ventet 194 cm - 100 kg mand med langt hår springende ind i bussen med et skræmt udtryk i øjnene, slæbende på en nøgen pige.

Så han siger bare noget i retning af "øhh ok" og lader pigen gå ind i bussen og jeg springer af igen.

Bussen kører og det sidste jeg nogensinde ser til pigen er det forskræmte udtryk hun har i ansigtet, da hun kigger efter mig igennem bagruden af bussen, indser at hun er på vej til sydhavnen, nøgen, på bagsædet af en bus - midt om natten i København.

Det var da i det mindste godt det var varmt den nat.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 09/11-2012 11:19 af Ace Burridge (Ace63) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 830 ord og lix-tallet er 37.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.