8Reality-tv
Mange mennesker lever deres liv · Ved at se på andre mennesker · Der ... [...]
Aforismer og gruk
10 år siden
23Det brænder i røven!
Heste Forum - Brevkassen. D. 23-3-2012. · Charlotte Dyråb, skriver:... [...]
Smilebåndet
10 år siden
3Næstekærlighed
Et råddent kadaver i en fugtig vejgrøft ligger. · Folk passerer, me... [...]
Rim og vers
11 år siden
11Mordet
I vasken lå slagterkniven og skvulpede mod kanten. Lone tog en dy... [...]
Kortprosa
11 år siden
28Eye Candy
"Mr. Jensen ..." den rumænske politikommissær tørrer panden for s... [...]
Noveller
11 år siden
9Min krop er mit tempel
Min krop er mit tempel. · jeg spiser ej, jeg indtager næring. · Frugt... [...]
Digte
11 år siden
7Under overfladen
Henrik og Lillian sidder dybt engageret i hinandens selskab. Dere... [...]
Kortprosa
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Thomas V. Nielsen (f. 1983)
Heste Forum - Brevkassen. D. 23-3-2012.

Charlotte Dyråb, skriver:
Hej HF. Her forleden holdte jeg middag for tøzerne - Girls Night Out! ;-) - og lavede chili con carne. Det smagte super dejligt, brugte Jamie Olivers - tak for opskriften Trine ;-), men det er to dage siden nu, og her er så mit problem. Det brænder simpelthen i r**** hver gang jeg går på toilettet, og det er altså to dage siden. Hvad gør man her? Nogle der har erfaringer og forslag? Jeg overvejer at gå til lægen, men sys det er lidt pinligt. Knus.

Profil oprettet 17-2-2002 - Medlem. Roses are red, violets are blue, I love horses, and so should you.
_______

Pia Pedersen, skriver:
LOL

Profil oprettet 16-9-2003 - Medlem. 2. plads i Dressur 2003, going for big time now!
_______

Kenneth 123, skriver:
Hej Charlotte, har du mulighed for at sende et billede? Tror jeg kan hjælpe. Smiler. Evt. smør lidt A38 omkring numsehullet?

Profil oprettet 19-1- 2006 - Medlem. Beauty is in the eye of the beholder. Love you Blackie.
_______

Crisser loves Vallak, skriver:
Hej Charlottemus. Det har jeg aldrig hørt om før, men hvad var det for nogle chillier I spiste? Og hvad med dine veninder, har de også ondt? Knus.

Profil oprettet 27-1-2003 - Medlem. R.I.P. Pinto. Kys og knus 4 ever.
_______

Kenneth 123, skriver:
Jeg kunne sende dig min privatmail i en privatbesked? Smiler

Profil oprettet 19-1-2006 - Medlem. Beauty is in the eye of the beholder. Love you Blackie.
_______

Karsten Cedergård, skriver:
Hej Charlotte. Jeg har selv haft samme problem engang, på en tur til Cambodja. De lokale fortale at man skulle bruge honning. Hvis du smører honning omkring numsehullet efter du har været på toilettet, og drikker en ½ liter A38 i løbet af dagen, så går det hurtigt væk kunne jeg forestille mig. Held og lykke.

Profil oprettet 17-8- 2001 - Superbruger.
_______

Charlote Dyråd, skriver:
Hej alle ;-) Jeg har forsøgt mig med A38 omkring numsehullet, og det lindrer en smule, men sys det er som om at huden mangler dernede. Det svider simpelthen bare så meget!!!
Honning? Hmm ... kunne være jeg skulle prøve det. Knus.

Profil oprettet 17-2-2002 - Medlem. Roses are red, violets are blue, I love horses, and so should you.
_______

Kenneth 123, skriver:
Du kunne også spørge din kæreste om han ville hjælpe dig? Har du en kæreste? Smiler

Profil oprettet 19-1-2006 - Medlem. Beauty is in the eye of the beholder. Love you Blackie.
_______

Daniel Swartz, skriver:
LOL. Det eneste der hjælper er en fugtig tunge.

Profil oprettet 23-3-2012 - Gæst.
_______

Camilla Jensen, skriver:
Det var da utroligt så mange fyrer der pludselig dukker op på forummet. Mon det har noget med emnet at gøre? Charlotte - tag ned på dit lokale apotek og forhør dig ang. salve til irriteret hud. Ellers ring til lægen hvis det ikke går væk.

Profil oprettet 29-3 2006 - Medlem. Cogito ergo sum - I think, therefor I am.
_______

Charlotte Dyråd, skriver:
Daniel, det var da en latterligt kommentar at komme med. Det er faktisk seriøst, så hvis du ikke har et seriøst svar, så lad venligst værre med at kommenterer, tak.

Profil oprettet 17-2-2002 - Medlem. Roses are red, violets are blue, I love horses, and so should you.
_______

Charlotte Dyråd, skriver:
Tak Camilla, jeg tager derned i morgen efter arbejde. Men hvad skal jeg sige til ekspedienten? At jeg har ondt i numsen? Smiler ;-)

Profil oprettet 17-2-2002 - Medlem. Roses are red, violets are blue, I love horses, and so should you.
_______

Kenneth 123, skriver:
Jeg har sendt dig min mail i en privatbesked, men tror ikke du har modtaget den? Jeg har vedhæftet nogle billeder.

Profil oprettet 19-1-2006 - Medlem. Beauty is in the eye of the beholder. Love you Blackie.
_______

Karina Olesen, skriver:
Hold kæft hvor er I bare latterlige mange af jer. Grow up! Charlotte, tror det går væk af sig selv efter et par dage. Bare vær forsigtig dernede. Knus

Profil oprettet 26-2-2004 - Medlem. Blid som et lam, farlig som en tiger. Mææhiav!
_______

Daniel Swartz, skriver:
Ja, prøv med honning, og hvis det ikke hjælper, så har jeg hørt flødeskum er rigtig godt. Men det skal være hjemmepisket, ikke det på dåse.

Profil oprettet 23-3-2012 - Gæst. Jeg vil også være med ... lem.
_______

Pia Pedersen, skriver:
LOL. Den her tråd er alt for lang, men underholdende. *sætter mig til rette med en pose popcorn*

Profil oprettet 16-9-2003 - Medlem. 2. plads i Dressur 2003, going for big time now!
_______

Charlotte Dyråd, skriver:
Daniel, jeg tror ikke en skid på det du siger, så du kan lige så godt lade værre.

Profil oprettet 17-2-2002 - Medlem. Roses are red, violets are blue, I love horses, and so should you.
_______

Anja Klemager, skriver:
Dont feed the troll ... Charlotte.

Profil oprettet 26-2-2007 - Superbruger.
_______

Karsten Cedergård, skriver:
Charlotte, det er faktisk ganske sandt. Honning hjælper. De indfødte bruger det til behandling af brandsår i Cambodja. Prøv det.

Profil oprettet 17-8- 2001 - Superbruger.
_______

Kenneth 123, skriver:
Hvorfor svarer du ikke på mine privatbeskeder Charlotte? Jeg har sendt nogle billeder, har du fået dem? Det er mig til højre i bar overkrop.

Profil oprettet 19-1-2006 - Medlem. Better to have loved and lost, than to never have loved at all.
_______

Charlotte Dyråd, skriver:
Okay, men skal det være økologisk honning?

Profil oprettet 17-2-2002 - Medlem. Roses are red, violets are blue, I love horses, and so should you.
_______

Charlotte Dyråd, skriver:
Anja, hvad er en troll? Smiler. Og hvorfor må man ikke give den mad?

Profil oprettet 17-2-2002 - Medlem. Roses are red, violets are blue, I love horses, and so should you.
_______

Søren Knepperdigirøven, skriver:
Hej Charlotte, har du overvejet at bruge stikpiller? Du kan lave dine egne hjemme i køkkenet. Du tager en hvalnød, flækker den på midten og fylder den med flødeskum. Inden du går i seng stikker du den op i røven. Herefter koger du en halv liter honning, lader det få stuetemparatur, og smører det ud over brysterne. Det åbner dine luftveje, så varmen fra chilien kan slippe ud.

Profil oprettet 23-3-2012 - Gæst.
_______

Camilla Jensen, skriver:
Charlotte! Fortæl dem at det svider, så anbefaler de garanteret en creme.

Profil oprettet 29-3 2006 - Medlem. Cogito ergo sum - I think, therefor I am.
_______

Preben Von Scmidthausen, skriver:
Jeg sidder med min store pik i hånden og masturberer til det her.

Profil oprettet 23-3-2012 - Gæst.
_______

Karina Olesen, skriver:
Hvor er du klam Preben. Du er slet ikke medlem. Rapporteret!

Profil oprettet 26-2-2004 - Medlem. Blid som et lam, farlig som en tiger. Mææhiav!
_______

Preben Von Schmidthausen, skriver:
Besked slettet af Admin.

Profil oprettet 23-3-2012 - Suspenderet.
_______

Daniel Swartz, skriver:
Kender i den irriterende følelse, at hver gang man sætter sig på toilettet, så bliver ens pikhoved vådt fordi det rammer vandspejlet?

Profil oprettet 23-3-2012 - Gæst. Jeg vil også være med ... lem. R.I.P. Preben.
_______

Charlotte Dyråd, skriver:
Hej alle ;-) Så har jeg været på apoteket, og også købt det der akacie honning. Smiler. Håber det virker ;-)

Profil oprettet 17-2-2002 - Medlem. Roses are red, violets are blue, I love horses, and so should you.
_______

Søren Knepperdigirøven, skriver:
Ja, det kender jeg godt Daniel. Har du prøvet at smøre den ind i Honning?

Profil oprettet 23-3-2012 - Gæst. Free Preben.
_______

Kenneth 123, skriver:
Charlotte, jeg har sendt dig fem privatbeskeder. Tror der der noget galt med din indbakke. Knus

Profil oprettet 19-1-2006 - Medlem. Better to have loved and lost, than to never have loved at all.
_______

Daniel Swartz, skriver:
Søren, hvilken honning anbefaler du at bruge?

Profil oprettet 23-3-2012 - Gæst. Jeg vil også være med ... lem. R.I.P Preben.
_______

Preben VS, skriver:
Jeg har et fugtigt numsehul klar til brug drenge.

Profil oprettet 23-3-2012 - Gæst.
_______

Søren Knepperdigirøven, skriver:
Jeg plejer at bruge honningen fra en Toblerone, men det er svært at udvinde den. Hej Preben, ny profil?

Profil oprettet 23-3-2012 - Gæst. Free Preben.
_______

Anja Klemager, skriver:
Drenge, tror denne tråd har overstået sidste salgsdato. Smiler

Profil oprettet 26-2-2007 - Superbruger.
_______

Preben VS, skriver:
Besked slettet af Admin.

Profil oprettet 23-3-2012 - Suspenderet.
_______

Preben V-S, skriver:
Fucking lorte Admin bliver ved med at slette min profil!

Profil oprettet 23-3-2012 - Gæst.
_______


Tråd lukket af Admin.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/08-2013 08:38 af Thomas V. Nielsen (Konkret) og er kategoriseret under Smilebåndet.
Teksten er på 1447 ord og lix-tallet er 33.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.