Himmelsøen


5 år siden 1 kommentar Livshistorier glæde sommerferie teenageliv

5Familiedrama
Det gør ondt. Det gør ondt at vide, at lige meget hvad jeg gør, v... [...]
Blandede tekster · hverdagslivet, skam, foagt
4 år siden
2Step 6 til hjertesorg
Jeg forholdt mig roligt udenpå, mens jeg skreg og hulkede bag ski... [...]
Blandede tekster · brud, selverkendelse, hjertesorg
4 år siden
3Step 5 til hjertesorg
Jeg søger efter smerten. Jeg søger efter det, der kan ødelægge mi... [...]
Blandede tekster · fortabt, indre konflikt, forelskelse
4 år siden
2Step 4 til hjertesorg
Afstand. Afstand er godt. Afstand er sikkerhed. Afstand er en måd... [...]
Blandede tekster · frustration, forhåbninger, sårbarhed
4 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Laura Patricia Hultberg (f. 2000)
Vi er mange. Vi venter på bussen, der skal føre os til destinationen. En destination fyldt med mennesker man kender og ikke kender, med latter, skrig og skrål og solen der bager og giver en tan fra bikinien, der endelig er kommet ud af skabet igen. En destination hvor man kan lade sit indre legebarn komme frem og springe i vandet, plaske, svømme og sprøjte vennerne til. Det er en destination fyldt med hygge, øl, smøger og livsnydelse. En destination hvor man ikke behøver tænke på eksamenslæsning, arbejde og hverdagens stressende problemer. Man kan slappe af og bare være til med dem man holder af og ikke bekymre sig så meget. Bare give slip på det hele og lade sig selv nyde den ekstra øl og den ekstra smøg og skubbe kæresten i vandet, for selv at blive hevet i. Det er denne destination der i sommermånederne, får os til at leve og lader os leve.
   ​

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 23/07-2018 09:26 af Laura Patricia Hultberg (Huttelihutberg) og er kategoriseret under Livshistorier.
Teksten er på 157 ord og lix-tallet er 32.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.