Step 6 til hjertesorg


4 år siden 2 kommentarer Blandede tekster brud selverkendelse hjertesorg

5Familiedrama
Det gør ondt. Det gør ondt at vide, at lige meget hvad jeg gør, v... [...]
Blandede tekster · hverdagslivet, skam, foagt
4 år siden
2Step 6 til hjertesorg
Jeg forholdt mig roligt udenpå, mens jeg skreg og hulkede bag ski... [...]
Blandede tekster · brud, selverkendelse, hjertesorg
4 år siden
3Step 5 til hjertesorg
Jeg søger efter smerten. Jeg søger efter det, der kan ødelægge mi... [...]
Blandede tekster · fortabt, indre konflikt, forelskelse
4 år siden
2Step 4 til hjertesorg
Afstand. Afstand er godt. Afstand er sikkerhed. Afstand er en måd... [...]
Blandede tekster · frustration, forhåbninger, sårbarhed
4 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Laura Patricia Hultberg (f. 2000)
Jeg forholdt mig roligt udenpå, mens jeg skreg og hulkede bag skindet, og bad ham om ikke at ødelægge flere af mine små dyrebare dagdrømme. Han er den samme udenpå med de mange fregner, det store smil, de grønne øjne og det røde hår, men den person jeg engang kendte, og som jeg forelskede mig så dybt i, ser jeg ikke længere sidde overfor mig. Der er sket meget de sidste par måneder. Jeg her set livets kriser i øjnene, mens han er ung og dum med drengene. De snakker og snakker, og jeg lyttet ikke længere. Der var lidt byture, lidt til næsen, lidt til lungerne, lidt til tungen, lidt til tilfredsstillelsen, lidt sent hjem, lidt pjæk og lidt flere damer. Det hele rammer som en mavepuster, og jeg kan ikke trække vejret. Jeg tager et sug mere i håb om, at jeg ikke vil kunne huske samtalerne i morgen. Jeg føler mig malplaceret og ukorrekt. Jeg hører ikke til i deres liv. Jeg hører ikke til i hans liv. Jeg ser ham glide længere og længere væk fra mig, og der er intet at gøre. Jeg kan ikke holde fast på ham mere. Jeg mindes den aften, hvor hans læber var mod mine, men det er kun et minde nu. Det bliver ikke virkeligt igen. Det er på tide at give slip. Det er på tide at rydde op i mit liv. Det er på tide at komme videre.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 28/01-2020 17:40 af Laura Patricia Hultberg (Huttelihutberg) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 241 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.