Noget galt


5 år siden 3 kommentarer Blandede tekster frustration voldtægt forhold

5Flashbacks
Han ligger ovenpå mig. Hans fingre er svedige, og hans øjne er m... [...]
Kortprosa · voldtægt, tilbageblik, forelskelse
3 år siden
2One night stand
Linda ser på mig, med et skævt smil. Hun spørger om jeg har tænkt... [...]
Kortprosa · nat, varme, fest
4 år siden
2Forlaget
Jeg sidder til endnu et aften kursus hos Forlaget. Fyren ved side... [...]
Kortprosa · kultur, anderledes, ungdom
4 år siden
26.klasse - Legit
Pigerne i min klasse, er næsten 2 år ældre end mig. Jeg sprang 5.... [...]
Romaner · krop, skolen, fremtidssamfund
5 år siden
4Folkeskole
Umuligt at række hånden op · Ordene komme buldrende, undviger tanke... [...]
Digte · psykiatri, mennesketyper, skolegang
5 år siden
3Noget galt
Jeg ved at der er noget galt, lige fra jeg træder ind i din lejli... [...]
Blandede tekster · frustration, voldtægt, forhold
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Ida Hansen (f. 1991)
Jeg ved at der er noget galt, lige fra jeg træder ind i din lejlighed. Du hiver mig tæt ind til dig, og kysser mine læber. Men du tager for hårdt fat i min skulder. Det gør ondt, og der er et mørkt udtryk, I dine øjne. Jeg kan se, at du er vred på mig. Du tager fat om min hals, med den ene hånd, og skubber mig op ad væggen. Jeg møder dit blik, og forsøger at gætte, hvad der er galt i dag. Du spørger hvor jeg har været. Men jeg ved godt, at mit svar er ligemeget. For jeg kan læse i dit ansigt, at du er overbevidst om noget andet. Alligevel svare jeg så roligt jeg kan. At jeg har været på studiet, og at jeg bagefter tog hjem til en veninde. Du skubber mig væk fra dig. Så begynder du at råbe. Du fortæller mig, at jeg ikke er noget værd. At jeg er en klam luder, der ikke betyder noget. At jeg fortjener at dø. Men at det ville være, at gøre det for nemt for mig. I starten står jeg bare helt stille. Så samler jeg min taske op fra gulvet, og tager fat i dørhåndtaget. Men du griber mig i armen, og tager igen fat om min hals. Du smider mig ned på gulvet, og begynder at flå mine shorts af. Jeg slår dig. Og jeg begynder at græde. Du holder mig for munden, og ser mig i øjnene. Imens du fortæller mig, at det er min egen skyld. Jeg kæmper for at komme fri, men du er alt for tung. Og du holder mig, fast. Jeg siger du skal stoppe. Men du er allerede gledet væk, og der er ikke noget lys, i øjnene på dig. Du fjerner mine trusser, og griner over, hvor anspændt jeg er. Du siger at det næsten er for nemt. Du tager dine bukser af, og jeg forsøger igen, at slippe fri. Men du kaster mig ned, på gulvet. Du fortæller mig, at jeg tilhøre dig. Og at du har ret til det her. Og du siger, at jeg altid vil være din. Da du endelig er færdig, aer du mig på kinden, og siger, at jeg er smukkest når jeg græder. Du rejser dig op, tænder for fjernsynet, og smider dig i sofaen. Jeg sætter mig langsomt op på gulvet. Jeg bløder. Mine inderlår, har allerede mærker fra dine hænder. Jeg ved at de vil være blåsorte i morgen. Hele din lejlighed drejer rundt. Jeg tøre mine øjne, og får kæmpet mig ud i dit brusebad. Vasker hele oplevelsen væk. Inden jeg tager rent tøj på, og finder en gulvklud. Vasker de sidste spor væk. Og flygter ind i mig selv.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/08-2018 22:16 af Ida Hansen (Kajaki) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 457 ord og lix-tallet er 18.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.