2Tro og håb
Jeg leder i skyggerne, jeg ser i mørket for at finde lys, jeg søg... [...]
Essays · livserfaring
5 år siden
2Gadens brosten
Jeg glider hen over gågadens brosten, jeg svæver uden at falde, d... [...]
Essays · det ukendte, udskillelse, anderledes
5 år siden
1Lea
Skyggerne spiller mig en pus, de gør de små solstråler som siver ... [...]
Kortprosa · lykke, ægte kærlighed, møde
5 år siden
3Dealer
Jeg er Følelsespusher, jeg sælger følelser til dig, jeg gør dig a... [...]
Filosofihulen · følelser
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Martin Nielsen (f. 1990)
De sørgelige rester står på de riges bord, hvor ingen må røre ved dem eller smage. Det behager de fulde maver, der bugner med top på. Kun skroget er tilbage og knoglerne blotlagte, men for de sultne vil opportunismen alligevel ingen ende tage. For selv et fortæret kadaver byder på muligheder, som grippen kredser de ustandseligt uden for dannebrogsvinduerne indfattede i herregårdenes hvidpudsede mure. De trykker deres munde helt tæt. De smelter nærmest i et med glasset, og bliver facadepynt. De fulde maver frydes ved synet og bliver bekræftet i værdien af deres egne maver.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/09-2018 19:29 af Martin Nielsen (martin23april90) og er kategoriseret under Essays.
Teksten er på 95 ord og lix-tallet er 40.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.