4(Lige opdateret) Lidt blandede bolcher fra ...
Er jeg den eneste der er træt af at se nyhederne? Dem og deres ma... [...]
Blandede tekster
10 måneder, 23 dage siden
0Sømand!
Ja her sidder jeg så igen igen, og jeg vil næsten sige at alle de... [...]
Blandede tekster
11 måneder, 22 dage siden
2Hvorfor?
Jeg kan ikke vide det, jeg kan i det hele taget ikke vide noget s... [...]
Digte
11 måneder, 23 dage siden
0Naturens orden do :-)
Hey, jeg har noget på hjerte. HVORFOR? Må vi ikke have lov til at... [...]
Blandede tekster
1 år siden
30Digte 4 (bliver løbende opdateret) ;-P
Jeg boller med dig, du boller med mig. Alle boller med hinanden, ... [...]
Digte
1 år siden
6Er lige vågnet fra en drøm
Hey allesammen! det er nu tidlig morgen, og jeg er lige stået op ... [...]
Blandede tekster
1 år siden

Puls: 8,9

Publiceret: 0
Afgivet: 3
Modtaget: 0
Kenneth Hvid (f. 1983)
Hej, jeg bliver ved med at have denne drøm, om at jeg ejer en herregård, som fungerer som et familiekollektiv idag. Hvor min nærmeste familie flytter ind engang, men hvor alle mine venner allerede bor. Jeg har dette skønne kvindfolk, som har købt ALT til os. En luksus motorbåd, hvor vi kan sejle og hygge os, og sætte kurs efter bølger. En Harley som hun kan sidde bagpå, og mærke vibrationerne i hendes underliv. En Ferrari hvor hun kan sidde ved siden af mig, når jeg kører fra nul til hundrede, på omtrent 4sek. Hun bor på vores båd, men Hun besøger mig, og vi gør de ting med hinanden, som kun fantasien sætter grænser for. I min drøm er vi gift, på den gode gammeldags måde, med andre ord et rigtigt ægtepar. Jeg elsker hende over alt i solsystemet, eller i universet måske endda? Og tænder uendeligt meget på hende. Når hun bøjer sig forover, og man kan se hendes dejlige vulgære ladeport, men jeg kan lide alt ved hende, alle hendes perfekte træk. Hendes hår, hendes ladeport som sagt, hendes bryster, hendes lange negle. ALT kan jeg lide ved hende, selv alle hendes forskellige kropsdufte, hun sover ved siden af mig i vores dobbeltseng, og vores drømme hænger sammen når vi drømmer, som vi ligger der ved siden af hinanden om natten. Jeg ønsker at dele resten af, evigheden med hende. Det blev så ligeså stille og roligt, enden på denne lille historie, men kan fortælle at min hovedpude dufter af hende, og jeg elsker hende for evigt... En lille ting her til sidst, hvis jeg skulle holde en tale for hende, under vores bryllup, så ville den lyde sådan her: "Jeg elsker ALT ved dig, men det jeg nok elsker mest ved dig, er din vidunderlige brede ladeport hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg vil gætte på, at det du elsker mest ved mig, er min muskuløse overkrop, og mine muskuløse arme. En rigtig kvinde, SKAL have en rigtig ladeport, og jo mere frodig hun er, jo mere østrogen har hun, og jo mere kvinde er hun dermed, det gør hende til et rigtigt kvindfolk. Med andre ord DU er et rigtigt kvindfolk. Mænd har så Testosteron, som gør at de har muskler... Tja, Bag enhver stærk mand, står en stærk kvinde, med andre ord et rigtigt kvindfolk, kræver et rigtigt mandfolk."

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 16/09-2022 15:25 af Kenneth Hvid (DeuceF43) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 396 ord og lix-tallet er 30.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.