5Manden der ikke var konge
Det var en evig kamp, som han aldrig opgav. Imens han stod og så ... [...]
Kortprosa · frustration, danmark, livet
6 år siden
0Camilla
1 · *Bank, bank, bank* · "To sekunder." · Jeg kunne ikke kende min egen... [...]
Noveller · egoisme, usikkerhed, frustration
6 år siden
1Anmeldere burde droppe stjerner ...
Anmeldere burde ikke have lov at uddele karakterer. Det gælder al... [...]
Klummen · film, anmeldelse, kastestjerner
7 år siden
2Lettere beruset Mikkel (Part 1)
Mikkel ville have betegnet sig selv som lettere beruset i skriven... [...]
Kortprosa · sort humor, eksistens, kamp
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Jesper Riel (f. 1990)
Jeg er ved at være lidt træt på at støde på sætningen; "Skriv til mig, jeg bider ikke"
Hvad er det for en forsikring? Og hvilke mennesker bider? Og hvorfor? Så skal man have mundkurv? Ville det ikke være langt mere spændende at skrive til en der bider? Det er jo stadig over nettet, det er ikke fordi hendes mund lige kommer ud og bider fingrene af. Kan der være advarsler omkring mennesker der bider? "Du skal ikke skrive til hende, hun bider, det gør herre nas!" Det eneste tidspunkt man har brug for lige at være sikker på at personen ikke bider er hvis det er en bjørn. Og man skal slet ikke net date en bjørn, de er pisse farlige uanset om de bider eller ej.
Hvilken bjørn ville også oprette en dating profil? "Hej, Bruno her, bor i en dejlig skov og vælter træer til daglig. I Weekenderne kan jeg godt lide at skræmme campister, min livret er honning... og råt kød. Hvis du vil vide mere kan du bare skrive, jeg bider ikke. Kun lidt. Hehe :)" "Hej Bruno, så for en lodden fyr du er hva? Nu siger du at din livret blandt andet er råt kød, det er vel tilfældigvis ikke menneskekød vi snakker om her, vel? Anyways, jeg håber du har en god dag og måske har lyst til at svare tilbage, hilsen meget dum fyr der tror på at bjørne kan gå på nettet."

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 17/05-2016 15:15 af Jesper Riel (JesperIlmer) og er kategoriseret under Smilebåndet.
Teksten er på 241 ord og lix-tallet er 21.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.