4Der var engang
Ung og smuk, uden bekymring, · dit smil får solen til at skinne. · 16... [...]
Digte
11 år siden
4Er der en gud ?
Hun kiggede på uret. Om 5 minutter ville hun kunne høre bilen sta... [...]
Blandede tekster
11 år siden
7Når man når et punkt
Mit liv har ikke altid været nemt. Mange vil nok betegne mig som ... [...]
Livshistorier
11 år siden
7Det gør man bare ikke... Eller gør man?
Hun nåede lige at sætte nøglen i låsen, da hun mærkede en snigend... [...]
Blandede tekster
11 år siden
2Mareridt
Efter jeg havde forladt ham, var det som om der faldt lidt mere r... [...]
Livshistorier
11 år siden
6Velkommen til cirkus!
Tidlig mandag morgen. Klokken er 05.45. Endnu en ny uge truer. Så... [...]
Smilebåndet
11 år siden
5Chupacabra
En vedvarende kimen bragte Michael tilbage til virkeligheden.. Po... [...]
Fantasy
11 år siden
6Lille du
En skovsø dyb og blå · En visdom som ligger på lur · Dine øjne kigger... [...]
Digte
11 år siden
2Sort stjerne
Mange har fra tidernes morgen forudsagt dommedag. Indtil videre h... [...]
Blandede tekster
11 år siden
2Den lille anemone
Dybt nede under bølgerne, der hvor de færreste nogensinde kommer,... [...]
Eventyr og fabler
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Gitte Horwath (f. 1972)
Mange har fra tidernes morgen forudsagt dommedag. Indtil videre har de taget fejl. ! Men hvad nu hvis jeg kender datoen ??
Nu vil jeg fortælle dig noget som jeg sjældent indvier andre mennesker i. Noget som vil vende op og ned på din fornuft, din forstand og måden du tænker på.

Fra jeg var ganske lille, fik jeg at vide hvor speciel jeg var. De kaldte det guds gave ! Jeg selv kalder det for et mareridt som jeg ikke kan vågne fra!
De andre børn holdt sig på afstand og ingen ville lege med mig. Venner havde jeg ingen af.
De var bange for mig og kaldte mig for en heks, eller endnu værre : djævlens højre hånd !
Blot med en enkel lille berøring af et andet menneske, begyndte jeg at kunne se ting der rørte sig i sjælen på vedkommende. Jeg kunne se sorgen de bar på, glæden der ventede dem osv. Men værst af alt, så kunne jeg se hvornår det var slut. Jeg kunne ikke gøre noget for at forhindre det.
Ingen sætter sig jo imod guds vilje.
Det med gud og hans eksistens, har jeg tit reflekteret over. Troende sætter ikke spørgsmålstegn ved hans eksistens. Eller gør de?
Men hvordan kan man tro på noget man ikke kan se ?
Engang for længe siden, kom jeg til at røre ved en pige. Hun var 16 år. Hun var så fyldt af livsmod og glæde ved livet, at jeg ikke nænnede at fortælle hende at hun snart blev hentet af englene.
3 mdr. efter var der begravelse i nabo landsbyen. Hun havde knoglekræft !
Senere i mit liv, på en skitur var der en flok unge mænd der ville på udflugt. Jeg gik hen til guiden og bad ham aflyse turen. Jeg fortalte ham ikke at jeg kunne se ulykken der endnu ikke var sket.
Han smilede blot og sagde jeg ikke skulle bekymre mig. Alle var erfarne og i god form.
Kun den ene af mændene blev fundet i live. De andre blev aldrig fundet !

Ufoer eller flyvende tallerkner, findes de?
Mange siger nej, da det er lettest at fatte. Men hvad så med dem der tror på andre livsformer !
Jeg ville gerne fortælle om den gang, jeg fik uventet besøg. En ting blev jeg ret hurtig klar over...De drak ikke Gevalia og de ligner ikke ET !
Historien ville bare blive alt for lang og for besværlig at beskrive. Men jeg kan sige så meget, at lægerne ikke kan få fat i det stykke metal der sidder dybt inde i min hjernestamme. Engang imellem får jeg stadig mareridt, ved tanken om hvor længe jeg var sammen med dem, og hvad jeg fik at vide: Sandheden omkring pyramiderne i Egypten var bare et skjul. Den ægte sandhed skal findes et helt andet sted.

Der er faktisk kun et eneste folk, der ved hjælp af kræfter fra de fremmede, har kunne forudse de ting der sker rundt omkring i verden.
De gamle Mayaer havde kontakt til uanede kræfter. Jeg har mange gange mærket disse kræfter, men indtil nu, har jeg ikke kunne forstå dem.
For et halv år siden fik jeg et syn der ændrede min holdning til himmel og jord. Livets eksistens og livets slutning.
Synet var en slags nedtælling, som jeg ikke forstod meningen med. Sammen med nedtællingen, så jeg billeder på nethinden af de gamle Maya bygninger.
Jeg har lige været en tur på biblioteket for at få lidt mere viden omkring Mayaerne og fandt ved den lejlighed frem til at de havde en kalender der gik helt op til vores tidsregning som den er i dag.
Min indre nedtælling har nu fået en betydning og min sjæl er i ro.
For man kan ikke ændre ved guds vilje.
Nedtællingen stopper nemlig snart ! Hvis du vil vide datoen, kan du jo altid besøge Mayaernes kalender.
Den slutter på den samme dato som min nedtælling.
Men gør det kun, hvis du kan tåle at se sandheden og leve med at dette bliver din sidste sommer.
De fremmede kaldte dommerdag for NIBIRU. På forståeligt sprog betyder det: Sort stjerne. !
Sindsygt ? måske ! Overbevisende ? sikkert ikke ! Kendsgerning ? Google : Maya Calendar
Alt hvad du før troede på, vil du herefter sætte spørgsmålstegn ved...
Jeg kender hemmeligheden, men vil gerne dele den med dig.....Hvis du tør !

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 26/07-2012 18:52 af Gitte Horwath (G.Horwath) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 720 ord og lix-tallet er 24.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.