Bjarnes debut som sexturist - eller dengang Bjarne fik så mange tæsk, der kunne ligge på hans hvide røv!


10 år siden 3 kommentarer Noveller

3Dengang Boris fik en lærestreg...eller man ...
Der var engang en glad, lidt rundkindet, ung mand der hed Brian. ... [...]
Noveller
10 år siden
4Kom lige forbi renseriet
Vi går dagligt rundt i uvidenhed. Heldigvis lykkelig uvidenhed om... [...]
Filosofihulen
10 år siden
3Da Georg blev kasseret...
- eller hvordan græsset ikke altid er grønnere inde hos naboen - ... [...]
Noveller
10 år siden
3Bjarnes debut som sexturist - eller dengang...
Hvis du allerede nu tror, at denne historie handler om en led sat... [...]
Noveller
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Karina Winther (f. 1972)
Hvis du allerede nu tror, at denne historie handler om en led satan, der er grim ved børn, kan jeg straks berolige dig. Det gør den absolut ikke. Den handler heller ikke om en mand der køber sig til sex, det er Bjarne nemlig alt for nærrig til. Og jeg kan forsikre dig om, at den heller ikke handler om en gammel pensioneret landmand, der rejser ud i verdenen, og knalder alle de heste, grise, køer og får, han møder på sin vej. Den handler bare om Bjarne, der aldrig har fået noget på den dumme, men det bliver der lavet om på nu.
   Bjarne levede et temmelig stille og roligt liv. De fleste ville nok sige, at det var et lidt for stille og roligt liv, nærmest grænsende til det røvsyge.
   Bjarne var ungkarl - virkelig ungkarl - 49 år og aldrig nogensinde havde han kysset. Han boede i sine afdøde forældres hus, lige midt på hovedgaden, i en mindre by oppe i det nordjyske. Bjarne var postbud, og meget stolt af sit arbejde. Man kan vel sige, at han havde arvet sin proffesion efter sin far, der lige indtil sin bratte død midt på tønden, igennem næsten 50 år havde bestredet stillingen som bestyrer af posthuset i byen. Selvfølgelig skulle hans søn da være ved den kongelige post, om han ville det eller ej, så Bjarne kørte med breve. Bjarne passede sit job til ug, han var et dygtigt postbud. Han kæmpede sig af sted igennem blæst, regn og sne, i den lille gule post bil. Når Bjarne vappede op af indkørslen, med folks breve og lokalavisen i hånden, tænkte de fleste sikkert: Bjarnes bukser er alt for korte og hans hår ser fedtet ud. Og selv om det ikke var pænt tænkt af dem, havde de ret. Bjarnes bukser VAR alt for korte. De blev holdt oppe af nogle gamle slidte seler, og de stumpede ca. 15 cm for neden, så man kunne se om han havde røde eller grønne sokker på. Nu skal vi ikke gøre det hele op i Bjarnes bukser, der var jo også det der med håret. Det så virkelig altid møg-fedtet ud. HVER dag! Det så ud som om han dyppede kammen i brugt fritureolie, inden han kørte den igennem håret, men det var bare brillantine. Det havde hans far også altid brugt, så sådan var det.
   Når Bjarne ikke kørte rundt i den seje, gule postbil, og puttede breve og reklamer i folks postkasser og brevsprækker, sad han derhjemme og drak små kyllinger og så pornofilm. Det var Bjarne ret vild med. Det havde han gjort i mange år nu. Han havde så til gengæld heller ikke foretaget sig så meget andet end det.
   En tirsdag aften tog fanden pludselig ved Bjarne. Han var blevet skide træt af de der pornofilm. Træt af kun at glo og hive. Nu ville han have noget rigtig sex. Han var pænt tilfreds med sig selv, over den beslutning han havde truffet. Han spankulerede rundt i sin lille dagligstue, mens han rykkede i selerne, og sagde: Ja nu skal jeg have rigtig fjappe..det skal jeg.. Og Bjarne gik lidt mere rundt hjemme i stuen. Hold da op det var vildt. Bjarnes kinder ligefrem blussede, og han fik den hårdeste, lille bule i de brune, slidte, og alt for korte bukser.
   Bjarne kunne ikke sove den nat, for tankerne blev ved med at køre rundt i hovedet på ham. Kl. 03.28 satte han sig med et ryk op i sengen. Nu vidste han hvor og hvordan. Han steg ud af sengen, og gik på grønne strømpefødder ud i køkkenet, hvor lokal-avisen stadig lå opslået på det lille spisebord. Annoncen var på midtersiden: Weekend- ophold i badeland. Det var det han skulle. Han skulle da på weekend-ophold i badeland. Ud og føre sig frem i badebukser, og glo på næsten nøgne kællinger. Det måtte være det perfekte sted at score. Her kunne man se dem, stort set uden tøj. Så ville han være sikker på, at det ikke var en fed kælling med hår på ryggen, han fik med hjem under dynen.
   Næste dag var alt arrangeret. Han ville køre ud med posten meget tidligt lørdag morgen, og så snart sidste brev var smidt i sprækken, ville han køre af sted i postbilen. Han have booket en lille ferielejlighed, med udsigt over klitterne. Badebukserne var fundet frem, og pakket ned sammen med rene underbukser og strømper. Nu skulle det bare blive lørdag, og det gerne i en hulens fart. De næste dage sneglede sig af sted, og Bjarne havde kun én ting i tankerne. Han skulle have dame! Han skulle have dame!
   Og så endelig blev det lørdag!!! Hurra Hurra. Den fik ikke for lidt med brillantinen den morgen. Af sted gik det, og på rekordtid fik Bjarne smidt alle brevene ind i folks postkasser, og så var han færdig - klar til at tage af sted. Bjarne kørte i postbilen (det var den gang det ikke var så forbudt at køre firmabil i fritiden). Hele vejen tænkte han på, at nu skulle han endelig ha' dyppet dilleren. Bjarne nåede frem, fik sin nøgle og fandt den ferielejlighed han havde lejet. Lækker hybel! Brune murstensvægge og grønne fløjls-sofaer. Gule klinker i tekøkkenet, og et lille køleskab under bordet. Her var mægtig fint. En rigtig sex-hule kunne man godt kalde det.
   Nu skulle der kigges på damer ! Bjarne tog badebukserne på inden under sit tøj, rullede håndklædet sammen, stak det ind under armen, og gik over til det indendørs badeland.
   Der var en jætte god temperatur inde i svømmehallen. Bjarne stod på kanten af det store bassin, og kiggede sig omkring, i sine næsten lige så store badebukser. Hænderne i siden, og fuglebrystet skudt så langt frem, som han magtede. Det var et sørgeligt udvalg. Kun højgravide kvinder og gamle kællinger. Det var ikke lige Bjarnes stil. Der var slet ikke sådan nogle lækre, unge duller som i filmene. Bjarne blev hængende en times tid og ventede. Hver gang døren gik op ind til damernes omklædningsrum, kiggede han forventningsfuldt derhen, men det var altid bare endnu en rynket krop, med lange patter, i en storblomstret badedragt, der kom ud derinde fra.
   Bjarne ærgrede sig. Det var slet ikke sådan det skulle have været. Der skulle have været unge spændstige damer, i stramme badedragter og små bikinier alle vegne. Måske ville det blive bedre den næste dag. Men Bjarne følte sig snydt og kunne ikke vente. Han ville fanme se nogle bare patter. En plan tog form i hans hjerne. Hvis han nu sneg sig ind i damernes omklædningsrum, og gemte sig derinde, så kunne han lure på dem når de tog bad. Det ville han gøre, og hvis han blev snuppet på vej derind, ville han bare sige, at han var gået forkert, og at han ikke så så godt, da han ikke havde taget sine briller på, fordi de altid duggede sådan når han var i svømmehallen.
   Bjarne steg op af vandet, og slentrede roligt over mod døren med dameskiltet på. Da han var nået derhen, skyndte han sig at skubbe døren op, og smuttede indenfor. Der var tomt derinde, og det var pænt heldigt.
   Han fandt et tomt skab, og kravlede ind. Han kunne lige stå oprejst derinde, og kigge ud af sprækkerne. Nu skulle han bare vente - nu var der snart patter i farvandet.
   Han havde ikke stået der længe, da han hørte døren gå op ind til svømmehallen. Der kom nogen nu. Brusere blev tændt, og et knævren uden lige startede.
   -Erna, ka' je låne din svamp? Var der en der sagde.
   -Ska' vi ta' et slav bridge i aften? Var der en anden der sagde.
   Og en tredje sagde: Jeg ka' aldrig nå ned og vask mine tær' ? Det er også den pokkers gigt i ryggen.
   En fjerde sagde: Marius har lige fået ordineret Viagra af lægen.
   -Jamen da, er det godt? Spurgte den første.
   - Det ve' jeg ik'. Vi har ikke prøvet dem, han har sgu' solgt dem til Evald den gamle liderbuk!
   Og sådan fortsatte snakken mellem de badende damer. De vaskede og skrubbede sig, så godt deres stive lemmer nu tillod.
   Alt imens svedte Bjarne som et svin inde i skabet. Benene rystede under ham. Det her var ikke godt. Han tændte absolut ikke på bedstemødre. Han var bare nødt til at holde ud, til de var kommet i deres tøj og var gået ud af omklædningsrummet, så han selv kunne liste ud og komme langt væk derfra.
   Bruserne blev slukket én for én, og de gamle damer kom op for at tørre sig og tage tøj på. De stod lige uden for Bjarnes skab. Du milde en elendighed, der var at skue. Fire overmodne kvinder, der var en evighed om at tørre sig. Den ene stod med ryggen til Bjarnes skab, og HUN kunne nå sine tæer, og de blev tørret rigtig godt og længe. Bjarne blev dårlig. Hans mavesæk lavede en ordentlig drejning, og indholdet blev skubbet op i hans spiserør.
   -Ummmgghhh. Bjarne var meget tæt på at kaste op. Han holdt det tilbage og sank alt hvad han kunne. Bræksmagen bed i hans hals.
   -Hva' var det? Sagde en af damerne, og slap sine bryster, som hun var ved at smøre ind i bodylotion. De ramte maveskindet med et klask.
   -Ummmgghhh! Lød det igen fra Bjarnes skab.
   -Hva' dælen.... Udbrød hende der stod med enden til Bjarne. Hun vendte sig om, vraltede hen til skabet, og flåede døren op.
   Bjarne trykkede sig ind mod bagvæggen og kneb øjnene hårdt i. Måske troede han, at hvis han ikke kunne se dem, så kunne de heller ikke se ham (Bjarne var ikke så klog). Men det kunne de.
   -En lurer! Skreg damerne i munden på hinanden. Ja, de kæftede vildt op, det ville slet ingen ende tage. Bjarne anede ikke sine levende råd. Men det gjorde damerne!
   -På ham piger! Råbte hende, der måske hed Erna.
   Og så hev de Bjarne ud af skabet, og fik ham trængt til jorden. De fleste tror sikkert at gamle damer er svage og skrøbelige. Det fandt Bjarne lyn hurtigt ud af, at de ikke alle er. Han blev holdt hårdt nede mens han mærkede, at grådige hænder hev og flåede i hans store badebukser, og smut så lå han der i lutter bar røv, på det klamme flisegulv. Han blev holdt på hænder og fødder, og en af damerne råbte: Ungt kød! Jeg vil først! Og så hoppede hun op, og satte sig på Bjarnes javertus. Nu fik Bjarne den helt store tur. Skrige kunne han kun halvt, da han næsten blev kvalt af et par velhængte flapper, der blev kørt rundt i hovedet på ham. Han bad til Gud, det bedste han havde lært, om at dette mareridt måtte stoppe. Det gjorde det også efter en rum tid. Da der var "vagtskifte", så Bjarne sit snit til at stikke af. Han rullede rundt, kom op på knæ og hænder, og kravlede i et satans, hurtigt og skøjtende tempo, hen over det våde gulv. Endelig kom han op at stå på sine vaklende ben, hev et håndklæde til sig og strøg ud af døren, hen af gangen, og ind i mændenes omklædningsrum. Aldrig så hurtigt var han kommet i sit tøj før. Skjorte på, bukser på, selerne op om skuldrene. Ingen tid til sokkerne, bare fødderne ned i træskoene uden hælkap og ud derfra. Bjarne løb alt hvad han kunne, hen til sin ferielejlighed. Da han var kommet ind, låste han døren bag sig, trak alle gardinerne for, og gik direkte ud i det lille te-køkken og drak tre kyllinger, hvorefter han faldt ned på gulvet, krummede sig sammen i fosterstilling og hulkede.

Nu tænker du sikkert: Det havde Bjarne fanme godt af, det møgsvin. Og måske tænker du også, at han skulle have en ordentlig røvfuld, fordi han havde opført sig som en klam stodder. Bare rolig! Det fik han!
   Bjarne vågnede kold og stiv i hele kroppen. Han var blevet vækket af et dump bump mod ruden. Han blev bange et øjeblik, men tænkte så, at det nok bare var en natteblind måge der var fløjet forkert.
   Bump... lød det igen. Bjarne tog fat i bordkanten, og trak sig op at stå. Han var nødt til at få vished, der var jo ingen grund til at bekymre sig unødigt. Han satte ansigtet hen til vinduet, og trak lige så stille det ene gardin til side. Bump... noget hvidt og stort, blev kastet mod ruden. Det klæbede et kort øjeblik til glasset, inden det faldt ned, og landede på fliserne udenfor. Bjarne nåede lige at tænke: brugt, opsvulmet voksenble. Og det var netop hvad det var!
   Og bleernes ejermænd var der også. De stod i en række ude på stien. En uhyggelig samling af vrede, gamle mænd, med stokke, gangstativer og brændende fakler.
   -Luk op! Råbte de.
   -Vi ved du er derinde din lort! Kom ud og få de øretæver du har fortjent.
   -Åh nej! Bjarne slog hænderne mod sin svedige pande, og lod fingrene glide igennem det fedtede hår.
   Det var uden tvivl hans voldtægts-kvinders mænd. Og de havde taget vennerne med. De ville helt klart give ham bank. Bjarne dukkede sig ned bag bordet, stak fingrene i ørerne, og bad for anden gang den dag til Gud: Kære Gud, få dem væk! Giv dem hjertestop! Lad dem falde lige nu, og få hoftebrud! Bjarnes bønner var mange, men Gud havde lige gang i noget andet, eller også syntes han måske det var i orden, at Bjarne blev straffet for sine synder, eller måske ville han bare være med på en kigger? Der var i hvert til fælde ingen hjælp at hente, fra den kant.
   KRASJ! Karmen splintredes, døren blev slået op med et brag, og gamle mænd væltede ind i det lille køkken.
   -Nå der er du! Din forbandede lurer. Råbte de i munden på hinanden.
   De råbte også:" Din lille svine-pik", og "liderlige tølper", og "din klamme gris"!
   Og så kan det ellers nok være, at de kastede sig over Bjarne. Han krummede sig sammen på gulvet, og modtog stokkeslag over hans rygstykker, og hjemmesko-spark i nyrerne. En af gamlingerne hævede sit gangstativ, og smadrede det ned mod Bjarnes hoved, så den ene skridsikre gummidut efterlod et stort rødt, riller-rundt-i-cirkler-mærke lige midt i panden på Bjarne.
   -STOP! Råbte anføreren af pensionist-banden. -Nu har han vist fået nok! Vi skal ikke gøre os til mordere, vi er jo respektable mennesker. Og så gik alle de gamle mænd ud af døren igen, og tilbage til deres ferielejligheder, og spillede bridge og drak kaffe, og snakkede om, at det var godt, at de fik givet den seksual-forbryder hvad han havde fortjent. Bare ikke Evald. Han tog en taxa ind til byen for at knalde. Han havde nemlig sin Viagra med.

Men hvad nu med Bjarne?
   Jo nu skal du høre!
   Bjarne besvimede, da han modtog gangstativ-aftrykket. Han gled ind i en drømmeløs søvn, og næseblodet stoppede lige så stille i løbet af natten. Næste morgen bankede det på døren, den blev skubbet op, og en lys kvinde-stemme sang: CLEANING!!! Ind kom en lækker, udenlandsk-udseende rengøringsdame, med dejlige store bryster, en lille, rødmalet trutmund og langt, smukt hår, og da hun så Bjarne kastede hun sig ned på gulvet, og tørrede det størknede blod af hans ansigt med sin gulvklud, og de blev straks forelskede. Den udenlandsk-udseende rengøringsdame hed Chong, og hun gik ned på feriecentrets kontor og sagde sit job op, og tog med Bjarne hjem. Se det var jo dejligt at historien endte så godt!
   Men det gjorde den faktisk ikke, for selvsamme aften da de var kommet i seng, og Bjarne endelig skulle have noget af det frække, fandt han ud af, at Chong rent faktisk var en mand, der for en billig penge i Thailand, havde købt silikonebabser og hårextensions.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 27/08-2013 11:30 af Karina Winther (Kawi) og er kategoriseret under Noveller.
Teksten er på 2643 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.