Comeback


5 år siden 0 kommentarer Smilebåndet ordleg kvinde fællesskab

4Befri din hjerne
Det er sommer ikke bare i vejret eller vejrmeldingen for den sags... [...]
Klummen · fantasi, fremtiden, forelsket
4 år siden
1Gardering
Mystiske muligheder mediterer ismarker · indre inderligheder indses... [...]
Rim og vers · livets gang
5 år siden
1For de rodløse
Heldstøv faldt på skuldrene af fyrtårnet der stod ved østersøen · k... [...]
Digte · reflektion, lys, selvindsigt
5 år siden
0OH vi er mere, vi fletter morgenfred
Oh at være levende · Stig op, du fantasi fatamorgana, sådan som jeg... [...]
Kortprosa · livsanskuelse, håbefuld, kærlighed
5 år siden
3Forelsket i fuglefløjt
Gid Frejas læber må gøre læber sjaskvåde og vibrerende · stige din ... [...]
Digte · eksistentiel, hyldest, positivitet
5 år siden
1Bevægelse
Oceanets blå spejlende bølger · bærer min sved i bevægelse · det blik... [...]
Digte · inspiration, havet, tryghed
5 år siden
0Lysende hjernestorms optur
lyset bare glimter som tusind stjerners dansende glimt af alt det... [...]
Filosofihulen · kys, livets vej
5 år siden
0Skyen er en måne
For himlens skyld så åben dog din Rose, smerte mit hjerte er sort... [...]
Digte · sårbarhed, tristhed, magtesløshed
5 år siden
0Comeback
Har du glemt hvem vi er hvor vi kommer fra hvad vi står for, slem... [...]
Smilebåndet · ordleg, kvinde, fællesskab
5 år siden
4Fri Fantasi
Faktisk flakker fuglene fantastisk flokkende fremad fin fanebæren... [...]
Digte · humor, fantasi, fred
5 år siden
1Fart i fantasi
Jeres elskede grønne · vilde indre Luna luna Luna · går i erotisk rus... [...]
Digte · det ukendte, skønhed
5 år siden
3Ellipse super es
Jeg elsker grunden · Vild nu smelt sne nu idealisme · Grobund er nemt... [...]
Digte · digt, forelskelse, sjov
5 år siden
2Eros elastik erotik
jinglerne elsker græsset når · sagte øger grobunden europas romanti... [...]
Digte · kærlighedserklæring
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mikkel W Grøn (f. 1977)
Har du glemt hvem vi er hvor vi kommer fra hvad vi står for, slemt forkølet under mascaraen hvor vi gir en lommer en hummer en sommer under skjorten. Funk om panserne tog ladegreb og talte om deres metoder, fucking idioter, vi er ikke sat på kloden eller skolen for at bekymrer sig om jeres metoder. Jeg har en veninde der prøver at blive statsminister en chik veninde der vandt melodi gran prix og en punker, der skunker trunker og funker på venstrefløjens autonome funktioner. Fat det vi er pacifister og anarkister i centrum af figurative avantgarde overvægtige situationer. Stiller ind på alle stationer, så flet jeres ørehår det her er helt udene vilkår, vikarierende rap sensationer der får feministerne til at trille ærten selv under menstruationer. Attak demonstrationer, chancen for at finde tissekoner imellem millioner, fiske spisende Sharmarke attak situationer. Har du glem farven på tørklædet spejder dreng ret på kraven stille op knyt næven. Vis at vi løfter arven. Fusk at give honnør til en soldat med hår mellem tænderne, vi dyrker pastinak mens i vasker hænderne i blod på en klod gi mig mere jod, stod ikke ret ga ik honnør gik ik til frisør og nu siger du det er mig der er skør. Tjekker lige avisen, pressemeddeler fra pinslens pinsen og digter inde kommentarer der kalde mig alt fra avantgarde, sjov surrealist og folkesocialist. Jeg ved hvem jeg er ved hvor jeg kommer fra, jeg siger det bar, de digte står klar og jeg kan klar mig på hver en bar. Fra Humlebæk til Skansen tar vi chancen klar parat start. Art er over alt alt er besjælet alt har ånd. Jeg er som pinocchiokugle uden bånd der binder mig, så kan i finde mig med Eyefix, det ka ik kiks finder chiks der er vilde med vores shiit overalt, har jeg fortalt at selv kronprinsen har takket for mine bøger. Er stadigt oprørsk men selvfø'lgelig royalist når Mary er mere rød end regeringen sød med det twist. Vær ik trist over at vi taler sproget på en anden måde, det er en gåde find mig med fråde på en tømmerflåde. I er våde på vatraketter va er der mæ dig har du før fået af vide at du har en lækker fætter. Klister det lidt når jeg kaster mine rim som en ord jonglør i cirkus, politikerne er cirkus artister, når man kan sit shit så fuck facit og fascister. Vi er til venstre for højre, og højere end venstre, svenskerne efterligner mens vi ligger og griner for at samle kræfter til den kommende tid. Glid klitten når du tænker på fælles onani, fantasi og fri stats filosofi, rytme og poesi. Som en enesitrende eksisterende imponerende fredselskende romantik. Bussen den er lige gået der kommer nok en ny om lidt, tiden det er den der går imens man står og ryger sit shiit. Camel i solidaritet der kommer her op i kulde, de er hurtigt integreret så snart de har været fulde, er vi hurtige til at give en omgang og flygtning syng en sang og vid at vi er mange der ønsker jer velkomne, her ska du ik vær bang for bang bang og folkedansere, her er en fredesang mere dansk, end pant på en flaske. Vi holder os klar til at vælte fascistoide taske holdere. Bolder vores veninder, finder flasken fra vasken holder bøgerne i tasken og skyller fremmedhad ud som en væddekop i vasken. Kom igen soldat fra England kom igen fra alenemand. Leg en leg forglem mig ej, put blomster i kanonerne og kravl i ly i den danske anedam under de grimme ællingers madammer, fuck gendamer ammen er sikkert som drammen i kirken. Eftervirkningen, efterligning glem blot efterregning og regerings paroler. Vi gemmer os under drømme paraboler, i skoler og under klodens sensationer synger vi feedssange for ik at blive bange, for de mange der rejser armen og gemmer sig under kutten. Vi gir dem en prutten salutten og skurken, er sukker salutten som en simpel jargon uden fasong og klon klon. Vi kommer på ny i en røgsky af si lutter fra rumpetter, fletter håret og gror, som græsrødder imellem vores fødder er vi flover power, sjovere end sjove flovere en græsstrå stolte som få og klogere end klovne poser. Vågne som undervogne på en rateplads, rastsafari når vi finder vores pas til pacifister, mere sociale end en kabale uden kabalemysterier, frisere sjældent garnet, og bærer demokratiet på armen som en gave fra gamle generationer. Kun få har et liv som vi har et liv med flere skæve toner end en citar. Fik vi kun gud som vikar, sig det bar ka vi klar, at stå bar under bruseren en tid endnu, uden at bliv jalusi på nøgne majsnetdukker funklende pukler skjule sukker søde piger, der er frie til at stirre pirre, til det klirrer med frække fantasier om frihed lighed og søsterskab. Gab mind the gab, flabet som en indianer fri som fasaner, flyvsk som en paprisflyver der søger om landingstilladelse på lagner imellem dine stænger, som en fodboldspiller der fræser banen op med en scoring ind i to gange treeren. Træstubbe skægstubbe og guffer gubbe supermugle flyve, i en by der kaldes smilets by, selv om jeg er sky som lucky luke.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 05/09-2018 19:28 af Mikkel W Grøn (Mikkel Grøn) og er kategoriseret under Smilebåndet.
Teksten er på 877 ord og lix-tallet er 42.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.