2Død-enkelt
Eks-kæreste. · Piller. · Død.
Digte
13 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Ekstra-materiale · Katrines marmorkage · Hvid dej: · 300 g mel · 300 g st... [...]
Romaner
15 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Jubilæumsdagen · Netop dén dag var der feststemning. Cutiebound hav... [...]
Romaner
15 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Michelles gode nyhed · - Hvad er klokken? spurgte Christian. Katrin... [...]
Romaner
15 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Frederik Tolstrup (f. 1982)

mMm... mm... mmm...

   - Mmmm!
   Julia og Penny sad bundne på gulvet. Christian havde sat videokameraet til at optage, og pigerne morede sig rigtigt ved at prøve på at snakke sammen, på trods af tørklæderne, de havde i munden, mens de forsøgte at komme fri. Let var det ikke. De så på hinanden, medens de baksede med rebene.
   - Hvor er I bare go'e, de damer! jublede Christian, da han var gået hen og havde slukket kameraet igen, efter endt optagelse, - I burde overveje at blive skuespillere.
   - Mm... mm... mm... mmm...! lød det fra Julia.
   - Ku' ikke ha' sagt det bedre selv, Smukke! kluklo Christian, og hjalp dem begge med at løsne de sidste reb, som ikke havde ladet pigerne selv få herredømmet.
   - Puh, blæste Penny noget hår væk fra øjnene; da tørklædet, hun før var kneblet med, hang løst om halsen på hende, og så glad og forventningsfuldt på den entusiastiske Christian.
   - Blév det virkelig godt? spurgte hun så; lidt tøvende.
   - VIDUNDERLIGT! forsikrede Christian.
   - Og nu, mine stjerner..., fortsatte han med kærligt overærbødig stemme, - ...har I fortjent en...?
   - Ti retters menu på d'Angleterre? indskød Penny hurtigt.
   - En tur til Disneyland? foreslog Julia forhåbningsfuldt.
   - ...En pause! Afsluttede Christian.
   - Jubiiii!!!!! Kom det fra dem begge to, og de løb nærmest om kap ud i køkkenet. Christian så kærligt, smilende efter dem, og mumlede hen for sig selv:
   - Hvor VAR jeg dog henne uden gode kolleger?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/12-2008 20:21 af Frederik Tolstrup (Hunnies ven) og er kategoriseret under Romaner.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.