2Død-enkelt
Eks-kæreste. · Piller. · Død.
Digte
13 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Ekstra-materiale · Katrines marmorkage · Hvid dej: · 300 g mel · 300 g st... [...]
Romaner
15 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Jubilæumsdagen · Netop dén dag var der feststemning. Cutiebound hav... [...]
Romaner
15 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Michelles gode nyhed · - Hvad er klokken? spurgte Christian. Katrin... [...]
Romaner
15 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
Kagedag · - Mmmmph!!!! · Julias næse og mund var dækket af et lyserø... [...]
Romaner
15 år siden
0Michelle og alle de andre fra Cutiebound - ...
mMm... mm... mmm... · - Mmmm! · Julia og Penny sad bundne på gulvet.... [...]
Romaner
15 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Frederik Tolstrup (f. 1982)

Mail til Michelle

   Christian så op fra computeren.
   - 'Elle! Kom lige her. Der er post til dig.
   Han pegede på skærmen og Michelle nærmede sig. Hun havde efterhånden opgivet at sige Christian imod, når han brugte det skrækkelige kælenavn, 'Elle, så hun lod sig ikke mærke med noget. Men, glad for det? Nej. Det var hun stadig ikke.

- Er der post til mig? spurgte Michelle glad. Hun elskede at få post. Især gammeldags postkassepost, men mails var nu heller ikke uvelkomne.
   - Ja. Det er fra din rare beundrer. sagde Christian og overlod pladsen, foran skærmen, til hende. Michelle åbnede, med bankende hjerte, mailen og læste:

Kære Michelle-idol!
   Hvor var det en stor ære at møde dig. Og sikke en hyggelig fødselsdag, jeg var til. Var stolt over, at få lov til, at være med til, at fejre dig!
   Håber, du har det godt og oplever noget spændende!
   De kærligste hilsner for nu, din fan:

Matthias.
   P.S. Må jeg få lov til at lave en mere officiel fanhjemmeside for dig?

   Michelle smilede for sig selv og skrev:

Hej Matthias!
   Tak for din søde mail. Ja, selvfølgelig må du lave den fanside for mig. Det vil da være mig en ære!
   Jo tak – jeg havde en rigtig dejlig fødselsdag. Bl.a. pga. dig!

   Christian afbrød hendes tankerække ved at stikke hovedet hen til hende og sige:
   - Husk at hilse fra os andre.
   Michelle nikkede og fortsatte skriveriet:

Skal hilse mange gange fra alle de andre!
   De mest glade hilsner fra
   Michelle.

   - Så. smilede hun og pustede en lok hår væk fra sit ene øje, hvorefter hun trykkede på "Send" på computerskærmen.
   - Så er dén mail sendt. Og jeg huskede at hilse!
   Christian, der stod lidt længere væk og pakkede kamera sammen for den dag, så op og sagde:
   - Det var godt, 'Elle. Og..., tilføjede han så, - Prøv lige at gå ind på vores hjemmeside at se de nye billeder af dig. Er de ikke fine?
   Michelle fandt Cutiebounds egen hjemmeside ved at gå ind under "Foretrukne". Den var den første link, der stod der. Hun så.
   - Ja... Jo..., sagde hun så, - De er da meget fine, men... er det ikke ligesom der mangler en eller anden fornyelse? Jeg synes altid, jeg sidder eller ligger i de samme tre stillinger, og med det samme tøj på.
   - Det magiske tal i eventyrene er altid tre. protesterede Christian.
   -O.K. Der fik du mig! smilede Michelle.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 12/12-2008 19:36 af Frederik Tolstrup (Hunnies ven) og er kategoriseret under Romaner.
Teksten er på 414 ord og lix-tallet er 24.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.