0Livet ender med en drøm (II) - Kapitel 3
Som sædvanlig forløb intet som planlagt ved flytningen - eller i ... [...]
Romaner
14 år siden
0Livet ender med en drøm (II) - Kapitel 2
Første skoledag efter en længere ferie var altid lidt mærkelig. B... [...]
Romaner
14 år siden
0Livet ender med en drøm (II) - Kapitel 1
Min morfar var en fransk diplomat, som forelskede sig i en engels... [...]
Romaner
14 år siden
0Livet ender med en drøm (II) - Prolog
Kristina rettede sig op med et spjæt og trykkede sig længere ind ... [...]
Romaner
14 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Luise A. Eriksen (f. 1984)

(Laura)

   Det var langt hen på natten og buldermørkt, da jeg vågnede op med åndenød. Vinduet havde åbnet sig selv, persiennerne blafrede.
   Og det var bare slet ikke fair!
   Den sorte, olieagtige masse gled hen over vindueskarmen og landede på gulvet, mens jeg kæmpede for at få luft. Frygten lagde sig igen som et tæppe over mig.
   Ville flere dø?
   Banshee'en antog sin vante form, de hvide pupiller gloede på mig. Blikket føltes ætsende på mit sind, men denne gang blev jeg vred. Rasende. Hvis jeg havde kunnet røre mig, var jeg sprunget på hende, havde hamret mine næver imod hendes sorte, væskende kød.
   Væsnet lænede sig ind over mig og kyssede min pande. Smerten skar sig gennem min hjerne og mit sind, både fysisk og psykisk. Et symbol tog form i min underbevidsthed og erstattede det, der havde advaret om Bedstes død.
   To trekanter over en cirkel.
   En katastrofe ventede forude ...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 05/06-2009 11:25 af Luise A. Eriksen (Lullu84) og er kategoriseret under Romaner.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.