17 år siden

Bedstemor på dating.
Morgens musik
6 år siden
Udstilling i Havnsø Havn.
9 år siden
Dagen er tiltaget med 4 t...
Dagen tiltaget med 1 time...
Fuglene
På vej hjem
6 år siden
Kvinders sanser og mænds ...
Racuelle Hei...
9 år siden
Er kreativt værksteder me...
Simone Reinh...
1 år, 2 måneder siden
En brutal årstid
Spøgelser på vikingemarke...
Carsten Cede...
Dagen tiltaget med 1 time...
S-tog
At skrive
Josephine Lø...
Hopeless..
MysteriousGi...
11 år siden
Forsvundet novelle! Hvad ...
Bella Donals...
8 år siden
Og patterne er blevet læn...
Neola
3 år siden
Uden kontrol
Kære natbog (IX)
Stilhedens tanker.
Line Ley Jen...
Vent på mig
6 år siden
Aktivering. Nu skal jeg s...
Gaffa Brandt
11 år siden
En enlig på besøg i julen...
Ace Burridge...
Kære natbog (XIV) - fande...
At overliste en seksårig
Enfant Terrible
De første dage
14 år siden
Drømmen om huset ved have...
Min Far er død
Poul Brasch ...
10 år siden
1 ex er det værste, men 3...
Martin Micha...
Yoga
Ida Hansen (...
7 år siden
Tanker om vægge med udsmy...
9 år siden
Lidt af det ene og det an...
16 år siden
Mere tid. Mere alt.
Anja Lind An...
ressourceforløb the end
Martin Micha...
Like & del
Pause
10 år siden
Er det noget eller det fo...
Maria jayash...
Det er sjovt
Katrine Søre...
11 år siden
Blæksprutte arme og mange...
Racuelle Hei...
5 år siden
Markedspladsen.
4 år føles som i går.
Jønsse
Omvendt ordstilling og te...
David Hansen...
3 måneder, 10 dage siden
En regnfuld og blæsende n...
14 år siden
Sandhedens slag - 16.09.2...
Anna Gammelg...
Problemer?
EmmaBechh
10 år siden
Der bliver snart stille :...
Kellany Bram...
D.25/3 - En ny start!
ListenToTheG...
Udgivelse - proces og drø...
Ansu Orheim ...
1 måned, 17 dage siden
Byerne
Søndag d. 8. juli 2007 – 00.47

For fuck sake!

Ihh, så var man blevet ret opsat på at komme tilbage til Roskilde festivalen og fyrer den af med Lind eller Karen, men selvfølgelig går alt bare galt igen!
Min mor kommer hjem og er pisse frustreret, hun har været på arbejde i dag, det er fucking lørdag! Hun har slet ikke så travlt, som hun udgiver sig for at have, jeg tror faktisk bare ikke, at hun gider være her, når jeg er her. Jeg har set et par middelmådige film, om folk der bare arbejder sig igennem en dårlig tilværelse derhjemme. Jeg føler virkelig, at min mor forsøger at undgå mig. Til gengæld skal jeg være der hundrede pct. for hende, når det passer HENDE!

Nå, men hun kommer hjem i dag, og vi havde allerede aftalt, at jeg skulle hente mine ting i dag. Jeg havde snakket med min far om, at han skulle køre mig, så jeg kunne hente mine ting, men pludselig ringede han og spurgte, om vi ikke kunne rykke det 2-3 timer frem.

Øhh, jo selvfølgelig far! Jeg har da allerede spist aftensmad og fundet mine gummistøvler frem! Men desværre skulle han jo åbenbart ’noget’ om aftenen, så jeg måtte bare finde mig i at få rykket min tidsplan, hvis jeg ville køres.

Indrømmelse: Han har kørt mig ufattelig meget frem og tilbage i den sidste uges tid, men til gengæld er jeg ALDRIG blevet kørt rundt før. Jeg er vokset op med, at jeg skal tage toget og sådan er det bare! Ærgerligt pus men tag toget eller bussen.
Nu var det bare sådan, så min mor syntes, det ville være synd for mig, hvis jeg skulle forsøge at slæbe mine MEGET mudrede ting gennem et regional tog og et S-tog, så hun tvang min far til at køre.

Næste problem er, at han ikke lige havde forstået, at jeg altså lå allerlængst væk fra indgangen, så det ville tage mig tid at gå ned efter tingene og komme tilbage med dem, plus at jeg altså lige skulle pakke et meget mudret og vådt telt sammen…

Så var han sur, og min mor var rigtig sur, fordi jeg sagde, at det ikke var hundrede pct. sikkert, at jeg ville blive på festivalen, fordi jeg måske ikke kunne få fat på pigerne, når jeg stod på pladsen.

Hvem havde ret?
Jeg for gennem 40 cm mudder ned til vores lejr, der syntes tom, men Anna og Isa sad inde i teltet og drak. Jeg stak hovedet ind og sagde hej, men de syntes ikke lige, at de behøvede at komme ud og hjælpe mig med at pakke telt sammen, som de også har brugt i løbet af festivalen.
Jeg var også pisse sur på det her tidspunkt, men jeg var efterhånden ligeglad med, at folk ikke gad hjælpe mig!
Jeg er en person, der sørger meget for andre mennesker. Ikke på min egen bekostning overhovedet, men hvis jeg for eksempel har været på besøg hos en ven og rodet, så hjælper jeg med at rydde op, eller hvis jeg kan se at en ven/veninde er trist, tager jeg mig tid til at lytte til dem og få dem i bedre humør.. Jeg får bare intet tilbage efterhånden!

Den mangel på at få noget af alt det tilbage, som jeg giver folk, var ved at drive mig til vanvid på et tidspunkt, da jeg gik på højskole. Der var ingen, der havde overskuddet til at tage sig lidt af mig, og på et tidspunkt, da mit energiniveau var meget lavt, blev jeg helt vildt frustreret over, at jeg ikke havde overskud til at hjælpe andre mennesker!

Det tog mig en halv times tid at kæmpe mig gennem mudder, en halv time at tømme mit telt for vand, mudder og skrald, som Anna og Isa åbenbart havde lagt ind i mit telt, så det var nogenlunde tørt og nemmere at fjerne, når det engang blev noget de gad.
Ahgr! Magen til sløve, nederen og snobbede veninder de er blevet til finder man ikke mange steder, jeg har i hvert fald ikke oplevet noget lignende!!

Alt i mens jeg var blevet kørt til Roskilde, var gået frem og tilbage og havde pakket (omkring 1½-2 timer i alt) havde jeg forsøgt at få fat i Lind eller Karen, men de havde travlt med at hygge sig med deres venner, så jeg fik aldrig rigtig fat i dem! Så jeg besluttede at tage hjem. Ved godt det lyder lidt nederen, men jeg gad simpelthen ikke rende rundt for at lede efter dem, og måske først finde dem 3 timer senere!
Jeg hørte fra Karen kl. 23 – flere timer efter jeg havde kontaktet hende!!

Jeg ved jo godt, at det er surt for dem at skulle forlade festen for at mødes med mig, men vi snakker om 10 minutter højest og totalt overdrevet 30 minutter. Jeg VED, at jeg selv ville have gjort det for dem, men de må åbenbart have haft meget lidt overskud, for selvom de ikke er ligeså overskudsgivende mennesker som mig, så er de dem af mine veninder, der har bedst til at give mig tilbage of all time!

Min mor var vist også glad for, at jeg tog med hjem, så jeg kunne hænge teltet til tørre, vaske tøj og tømme min taske. Det kunne åbenbart ikke vente til i morgen - okay, det med teltet og det våde tøj, forstod jeg godt, for det ville jo blive klamt, men det tog 15 minutter at pakke og hænge teltet ud og op, og jeg havde altså lagt det våde tøj øverst! Ihh, er bare skuffet over folk. Jeg har absolut ikke fået noget af folk i denne her uge. Jeg har været helt på egen hånd, og det har været svært, for jeg har været nede overskudsmæssigt. I sådan en situation er det vigtigt at have venner med overskud, for så kan det dække ens egen behov.
Ja, er bare skuffet!

Jeg sidder og ser live earth koncerten, den er altså helt vildt fed! For det første er musikken rigtig god (og jeg har ikke set nogle steder, hvor folk står smurt ind i mudder), og det er et godt formål! Det er hyggeligt at se, og det er dejligt, at der er taget initiativ til det. Det ville jeg fandme gerne have oplevet live et sted – hele kloden er jo med på det her, og der skulle være 2 milliarder TV seere. 2 milliarder! Det er for cool!

Jeg har kigget lidt videre på de der internationale sprogskoler, jeg skrev lidt om i går. Deres skole i Manchester virker også alt for fed, sammen med skolerne i Miami Beach, New York, London, Sydney, og jeg er slet ikke færdig med at kigge på de spændende steder man kan læse sprog!

Desuden kan man kvalificere sig selv til at kunne studere på universitetet i udlandet. Jeg har ikke rigtig overvejet det endnu, men når jeg er færdig med gymnasiet om 3 år, ville det måske være meget rart at læse et år i udlandet!
Om ikke andet kunne jeg jo finde det sted, jeg helst ville hen, tage sådan et universitetsforberedende kursus samtidig med, at jeg oplever kulturen i nærheden af sådan et universitet, og så beslutte mig for, om jeg ville søge ind på et af deres universiteter.!

Det kommer selvfølgelig meget an på, hvad jeg vil læse til den tid, og hvordan mine endelige karakterer viser sig at være! Men mine ambitioner fejler i hvert fald ikke noget.

Det er søndag i morgen! Fuck, en hel dag med min mor, jeg er allerede træt af hende, men måske det bliver bedre i morgen, hvem ved? Jeg krydser fingre!!

Søndag d. 8. juli 2007 16.50

Så hører man heldigvis fra alle at Red Hot Chilli Peppers koncert i går var lam på grænsen til kedelig, og flere af mine venner blev nød til at opgive koncerten, fordi der var alt for mange mennesker, og de fik klaustrofobi..
Så jeg gik måske slet ikke glip af noget specielt i går!

Er det ikke typisk, at når man er taget definitivt hjem fra Roskilde Festivalen for i år, så begynder solen fandme at skinne!
Men okay, det har jo heller ikke været dårligt vejr de sidste par dage, problemet er bare, at mudderet ikke forsvandt på festivalpladsen.
Jeg kunne seriøst mærke i morges, da jeg stod ud af min seng, at jeg havde kæmpet mig gennem mudder med en kæmpe rygsæk dagen før. Min far skulle rigtig være macho i går, så han bar min taske fra udgangen og hen til bilen, han er altså en stærk mand, der træner og det hele, og han syntes det var hårdt at bære den! Jeg tror også, at den eneste grund til, at jeg kunne bære min taske med vådt tøj (meget tungt) og et telt fyldt med vand (fordi jeg ikke kunne få det hele hældt ud!)

Jeg kom fandme op i vores motionscenter i dag, og jeg trænede i 3 timer og svømmede i 1 (med pauser, omklædning, saunatur og brusebade inkl!). Hvis jeg kan blive ved sådan nogle gange i løbet af min ferie, så skal det nok kunne ses i sidste ende!

Søndag d. 8. juli 2007 22.50
Jeg er lidt skuffet over, at jeg ikke har hørt fra Sisse, Sad eller Krølle.
Jeg synes, at det er mine venners tur til at kontakte mig for en gangs skyld. Jeg vil bare gerne vide, at de savner mig, ligeså meget som jeg savner dem!
Men måske savner jeg dem ikke så meget. Jeg elsker at være sammen med dem, men lige nu er det sq rart nok med en pause.

Jeg håber bare, at Sad skriver om hun kommer til København i næste uge, at Sisse spørger, hvornår vi skal i biografen, og at Krølle bare skriver.

Luffe skrev i går! Kunne bare godt bruge de andre også!

Jeg har lige set på Sisses dkbn profil, at der står hun har kæreste på.
HVAD!?
Hvis hun er blevet kærester med Kao, så bliver jeg fandme skuffet.
Det har hun ikkr brug for, og det har hendes venner (deriblandt mig) heller ikke brug for.
Han behandler hende som lort, og hun bliver ked af det, og så står vennerne med lortet!
Fuck hende på en eller anden måde!

Skriv kommentar

Dagbogsindlægget For fuck sake er publiceret 08/07-2007 16:50 af TeChnObaBeN.

Log på for at skrive en kommentar til denne dagbog. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.