1Lege Syge Sommerfugle
Dansende, som to legesyge sommerfugle, med en vinter depression. ... [...]
Digte · eftertanke, refleksion, selvværd
1 år, 4 måneder siden
2Tungt
Slæber mig selv afsted, · Udelukkende med hjælp fra mig selv. · jeg e... [...]
Blandede tekster · tabu, virkeligheden, selvindsigt
1 år, 4 måneder siden
3Jeg Lever Den
For alt ligger sig, for alt falder på plads, på sin plads. · Sidder... [...]
Blandede tekster · anerkendelse, observation
1 år, 4 måneder siden
1Menighedsråd
Jeg er nysgerrig på, jeg er nysgerrig på om hvordan. · Simpelthen, ... [...]
Essays · tanker, eftertænksomhed, bevidsthed
1 år, 5 måneder siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Junior Christian Andersen (f. 1993)
Slæber mig selv afsted,
Udelukkende med hjælp fra mig selv.
jeg er i bevægelse imod mine mål og ambitioner.

Er jeg mon i bevægelse på vej op imod
Eller er jeg Udelukkende i bevægelse på vej ned?

Det føles stejlt, men jeg har mere at give af, det føles ulideligt hårdt, men jeg har mere at give af.

De bærende kræfter, er ved at slippe op, og den manglende stødte, må og bør jeg blive ved med at søge inden I mig selv.

For på hver og en vej,
Møder jeg folk, på enten den samme, eller på vej videre væk fra den rute jeg er ved at klatre op af.

Jeg ser samlede flokke, løfte hinanden,
Jeg ser samlede flokke stødte hinanden.
Jeg ser samlede flokke, bakke hinanden op.

Den eneste jeg ser bag mig, er min egen skygge, min egen ryg, Mine egne fodspor.

Lyden af trin, trasket, til det uendelige, kaster mig dybt ind i en fortælling om, hvor vidt, hvordan, og hvorledes.

Jeg er nået her til, en konklusion rigere, og kræfter fattigere. Jeg forsøger holde mig selv oppe, jeg prøver på at holde mig selv ud.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 16/12-2022 07:55 af Junior Christian Andersen og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 191 ord og lix-tallet er 30.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.