Prostitueret kærlighed


5 måneder, 25 dage siden 0 kommentarer Kortprosa prostitueret bejlere

1Skal vi lege doktor?
Det var lang tid siden de havde hengivet sig til hinanden, for hv... [...]
Noveller · børneleg, voksenleg
22 timer siden
2Lad der være lys
Det var fint vejr udenfor denne eftermiddag. Specielt ude på land... [...]
Noveller · brandstiftelse
6 dage siden
1Olie helvede
Søren følte fabrikslivet truede med at blive hans undergang. Dag ... [...]
Noveller · fabriksarbejde
1 måned, 17 dage siden
9Vanens magt
Du har fyldt så meget · men nu skal vores veje skilles · for du er ej... [...]
Digte · vaner, forkærlighed
1 måned, 21 dage siden
4Ordspinderen
"John, ryd så op på dit værelse!" sagde moren der bar rundt på va... [...]
Noveller · poltergeist
1 måned, 23 dage siden
3Skudår
Baggrunden for skudår blev fundet tilbage i Romerriget, hvor jord... [...]
Blandede tekster · ungdommelig, anderledes
1 måned, 25 dage siden
4Usikre tider
Camilla tog håndklædet fra håret og hang det fugtige håndklæde på... [...]
Noveller · kærlighedslængsel, usikker omverden
1 måned, 26 dage siden
5Bitter kaffe
Kaffen duftede ikke længere ung. Nu lugtede den doven og bitter. ... [...]
Noveller · bitter kaffe, venskab
1 måned, 28 dage siden
5Julen har bragt - Ny Komplet Version
Der var koldt udenfor, men det var jo også december, selv om man ... [...]
Romaner · venskaber, utroskab
2 måneder, 24 dage siden
1Julen har bragt 6 - Juleaften part 2
Ella bryder tavsheden: "Læser I lidt?" Hun retter på sine briller... [...]
Kortprosa · venskaber
2 måneder, 27 dage siden

Puls: 74,5

Publiceret: 17
Afgivet: 115
Modtaget: 61
David Hansen (f. 1972)
Hendes tøjsamling var et dyrt kartotek af sprudlende farver i diverse mærkevarer, og i køleskabet var der dømt fedtfattigt kost, rejer, kaviar og champagne på køl. Hun dyrkede fitness hjemme og holdt sig for det meste indendørs, så hun var fri for at møde og blive antastet af eventuelle kunder. Møblerne i lejligheden var sparsomme, men kvalitetsvarer i læder, og der hang nogle erotiske sort-hvide billeder for at kranse hjemmet ind. Sengen i soveværelset var rund med sort silkelagen og belysningen kom fra spotlamper på væggen med røde pærer, der skabte en blød intimt atmosfære. På det ene runde sengebord stod en lille ghettoblaster til at afspille beroligende musik for at skabe den helt rigtige stemning, så kunden forhåbentlig kom igen. Hendes arbejdsnavn var Line og hun havde kommunefarvet langt hår ned til skulderbladene, havde en spids hage, smalle vedligeholdte øjenbryn, smalle men sensuelle læber der sagtens kunne bære en tung læbestift, blå øjne og var ganske attraktiv.

Der var mange gengangere blandt kunderne så hendes selvværd var i top. Noget måtte hun jo gøre rigtigt, men det havde også taget fem år at nå hertil. Hun havde styr på sit shit, og så altid fremad i stedet for at dvæle ved dårligdomme og bryde hulkende sammen til ingen nytte. Hun havde skabt sit eget lille imperium, var blevet gældfri, og havde en bankkonto der ikke længere tilbød smalkost. Hun var single for tiden, for ekskæresten kunne ikke affinde sig med at dele seng med andre mænd i længden. Lykken over at være selvstændig var for det meste altoverskyggende, men trøstende kun til en vis grad. Hun var syvogtyve år og havde verden foran sig.

Peter som han kaldte sig selv, lå med røde streger på ballerne efter at have modtaget dominante pisk på den runde seng. De havde afregnet kapitalen inden de gik i gang med udfoldelserne på lagnet, så nu ventede hun kun på at han havde fået nok og skulle skride. Han var et sted i halvtredserne, gik fornuftigt klædt, var i god form, soigneret og gik i fitness hvilket tydeligt kunne ses på den velplejede krop.

"Har du nogen kæreste til at tage sig af dig for tiden?" spurgte han.
   "Jeg holder mit privatliv udenfor mit arbejde. Sorry."
   "Er det et nej? For hvis det er penge du er bekymret om, så kan jeg forsikre dig om at jeg ikke mangler noget, ud over lidt kærlighed."
   "Du skulle hellere finde dig en pige på tinder eller en anden dating service," forslog hun.
   "Du får det hele til at lyde så let."
   "Måske ikke let, men bedre end hvis det er med mig. Tro mig."

Bejlere var ikke noget nyt fænomen, men det tog hun som et kompliment. Bare fordi hun havde delt seng med nogen, betød det ikke at hun ville kaste sig frådende over dem, selv om den opfattelse havde en nogle af kunderne. Det var singlerne der søgte kærligheden den var gal med. Når de kom til hende, var de ofte naive nok til at tro de kunne få i både pose og sæk, og hun måtte sætte dem pænt på plads. Desuden havde hun heller ikke lyst til at dele sin økonomiske frihed med en simpel bekendt kunde, der ønskede at de levede lykkeligt sammen til deres dages ende. I hvert tilfælde ikke lige nu mens hun red på bølgen af succes.

"Du ved hvad jeg tænder på. Det gør det hele så meget nemmere," lød det lidt ynkeligt fra ham.
   "Måske nemmere for dig. Men jeg må takke pænt nej. Jeg har mit eget liv ved siden af dette."
   "Ok, jeg respekterer et nej lige nu, men lov mig i det mindste at tænke over tilbuddet til næste gang vi ses. Jeg har skam villa og Volvo, men mangler bare resten af puslespillet."
   Hun sagde ikke noget men smilede blot til ham. Samtalen var ovre så han tog sit tøj på, kiggede på hende og forlod så. Hun gik ud på toilettet, vaskede og nettede sig til næste kunde som ville trykke på buzzeren nede ved hoveddøren.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 03/11-2023 16:43 af David Hansen (David H) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 675 ord og lix-tallet er 33.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.