Skrivekonkurrencer · Det her er en stram deadline men har i set den her

7 svar
Senest opdateret 7 år siden · 5 bruger(e) deltager
7 år siden

http://original.st...80CFeLVcgodjF4AAQ

Har først lige selv opdaget den, prøver om jeg kan nå det men tvivler.
Held og lykke til dem der prøver

7 år siden
7 år siden

Hold nu op det er en fin konkurrence - tak for tippet :-) men der er godt nok ikke længe til deadline... vil prøve at give det et forsøg :-)

7 år siden
7 år siden

Det er en stram deadline, jeg har også først set den for få dage siden på Facebook. så det er du ikke alene om, Marie. Jeg kunne også have lyst til at prøve, men tvivler på om jeg kan nå det.

7 år siden
7 år siden

Tak for tippet :-)

7 år siden
7 år siden

Nu er der kommet en ny konkurrence, ved ikke om jeg har skal deltage i den, har ikke skrevet i den kategori før. Deltog i den sidste, men var ikke en af de heldige. Andre der også prøvede kræfter med den første.
Vh Mimi K

7 år siden
7 år siden

Ja jeg nåede at sende en ind. Men hvis man kikker på de nye retningslinier så var den jeg indsendte ihvertfald for kort. Første kapitel var på 16000 ord. Sidst stod der max 45000. Denne gang vil de have omkring 45000 ord, eller det der svare til en time at indlæse pr. afsnit.
De har en del flere retningslinier, og en længere deadline denne gang. Jeg skyder på de har lært noget af den første omgang, derfor.

Ideen til næste omgang er igang i hovedet på mig. Har aldrig prøvet kræfter med horror før.
Men jeg har tænkt mig at prøve. Det skal nok blive sjovt.

M.A.

7 år siden
7 år siden

#5 (Marie Alexander): Ja jeg nåede at sende en ind. Men hvis man kikker på de nye retningslinier så var den jeg indsendte ihvertfald for kort. Første kapitel var på 16000 ord. Sidst stod der max 45000. Denne gang vil de have omkring 45000 ord, eller det der svare til en time at indlæse pr. afsnit.

Spændende med den nye konkurrence. Men gad vide, om de undlod at udtrække en vinder i den første konkurrence?

Forresten: Det er heldigvis kun 45.000 TEGN, ikke ord - men det er jo også langt nok, må man sige :-)

7 år siden
7 år siden

Der står på FB at de har fundet 3

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Det her er en stram deadline men har i set den her er startet 14/07-2016 17:38 af Marie Alexander White (Marie Alexander) og er placeret under Skrivekonkurrencer.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Krimikonkurrence Leitura
9 timer, 46 minutter siden · heksemutter
45Dagens DJ
3 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
25 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 1 dag siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 14 dage siden · AnsuLa

Skrivekonkurrencer

0Krimikonkurrence Leitura
9 timer, 46 minutter siden · heksemutter
1Skrivekonkurrence
6 måneder, 26 dage siden · grkemacar
2Skrivekonkurrence
10 måneder, 21 dage siden · heksemutter
4Kronikkonkurrence
10 måneder, 22 dage siden · heksemutter
2Hvad med en skrivekonkurrence for f...
4 år siden · hermanøv
6Vind en forfatterkontrakt!
5 år siden · Crystal Butterf...
19Skrivekonkurrence sparringsgruppe s...
7 år siden · Babyangel85
3Hvad med en udfordring?
7 år siden · MIMIK
7Det her er en stram deadline men ha...
7 år siden · Marie Alexander