Familie, børn og parforhold · Hvad tænder I ikke på ?

41 svar
Senest opdateret 5 år siden · 23 bruger(e) deltager
6 år siden

Når nogen spørger en single som mig. "Hvad tænder du på ved en pige ? "

Så er det nemt at bare remse en hel masse op. Hvad jeg nu synes er lækkert :)

Men hvad tænder jeg ikke på ?

Og svarene er lange. Også her...

Men lad mig nævne: Kvinder med tyndt fedtet hår, rodehoveder der ikke rydder op efter sig, kvinder der taler for meget, kvinder der er mere begavede end mig, grådige kvinder der er ude efter mænds penge, følelseskolde kvinder...

HVAD TÆNDER I IKKE PÅ ?

6 år siden
6 år siden

Hej Wich Mann.
Ja, det er altid let at remse op, hvad der er lækkert ved en pige eller en mand, men sværere bliver det, når man skal til at remse alle de dårlige ting op :)
I mit tilfælde (jeg er en kvinde og er til mænd) tænder jeg slet ikke på: Uplejede negle, totalt tilgroet ryg (gorilla-fænomenet), racistiske, ignorante og arogante mænd. Jeg kan selvfølgelig nævne flere ting, men disse ovennævnte ting er for mig de værste.
Her den anden dag, hvor jeg surfede lidt rundt på nettet stødte jeg på en artikel omkring en række "Don'ts" til kvinder - altså, hvad de absolut skal undgå at tage på, på den første date. Du kan evt. læse den her:http://www.gratisd...valg-paa-en-date/ .
Jeg synes det kunne være sjovt at vide, hvad vi kvinder ellers skal være opmærksomme på, på den første date, udfra mænds synspunkt - har du/I nogle Ideer til en gammel single-kvinde som mig?

6 år siden
6 år siden

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

6 år siden
6 år siden

Det er ikke pænt at være negativ.
Men der er dog noget der ikke frister: En dame må gerne være fyldig, men orange bomuldsbluse sammen med lysegrønne gamacher på vej igennem Bilka på jagt efter pommes frites og kartoffelchips er ikke lige sagen.
Men jeg er dog glad for at jeg heller ikke selv skal bedømmes hele tiden.
Der er stor forskel på hvordan jeg er, og hvordan jeg gerne ville være.
Men det er måske for let at kritisere dem der ikke har så meget at gøre godt med?
Hvad med paradokserne?
Den hvide brud kan være det skønneste af alt.
Men prangende, gullashbaron agtige bryllupper kan være så forlorne at "kagen vælter" og man mister appetitten. For ikke at tale om tåbelige polterabend'er der får gommen til at ligne en bunke stinkende affald på morgenen for brylluppet frastøder mig også.
Jeg kan heller ikke lide tatoveringer. Dum graffitti!

6 år siden
6 år siden

Haha, hvor er det godt! :)

6 år siden
6 år siden

Kvinder med skæg er ikke lige min kop the. ;-)

6 år siden
6 år siden

Ja og så tænder jeg heller ikke på mænd. Hverken med eller uden skæg.

6 år siden
6 år siden

Hæ, sikke en debat.

Jeg synes indimellem, og det ligner nærmest et mønster, at jeg får lov at møde noget eller især nogen, der udfordrer mine hjemmestrikkede idiosynkrasier. Altså at mine forudfattede meninger udfordres og at jeg må ændre opfattelse om noget eller nogen. Det er nok meget sundt.

Tror dog at det, der irriterer mest eller som i hvert fald fjerner min opmærksomhed, er uopdragen opførsel, eller uforskammede og sure mennesker, der forventer særbehandling. Ellers er jeg sådan rimelig tolerant ;-)

Ovenstående uanset køn.

6 år siden
6 år siden

Høhø...jeg er nok ikke den rigtige til at kommentere dette fantastiske indspark!!

Arrogante mænd, usoigneret mænd, mænd der bare generelt er dumme at høre på, den højtråbende mand, slipsetypen, den sleske mand, en mand der har nok i sig selv, og er for glad for sig selv, manden der kan bøvse alfabetet oma :)

6 år siden
6 år siden

Tænder ikke på selvfede, humorforladte, bitre og intolerante mænd.
Altså de må da gerne slå en prut og en bøvs i ny og næ ( naturens gang ) men som Thøger skriver, behøver det ikke at være hele alfabetet, ha, ha, ha...
altså en kompetence der bliver tillagt for stor værdi.

6 år siden
6 år siden

Jeg kan ikke lide store knapper...alt for mange klædnings genstande har store knapper, især mange billige stang-tøjmærker...gamacher eller stramtsiddende tøj. Farvet hår der dækker over alder. Når kvinden bliver for meget kone, med hygge, småkager og børnebørn. Ikke noget hvide/sølv kvinde ting fra en eller anden mainstream livstils butik og køber hun et fidus maleri af Per Hillo, så er der dømt skilsmisse. Hvis hun ikke er intelligent, kvindelig, slank, naturlig, langhåret gerne gråt/ lyst, kulturel, flot kreativ/elegant tøjstil, kærlig, smilende, forstår sig på humor, god at tale med, musik, kunst -og bog nyder, natur nyder, cykel glad, super i et køkken, rødvins nyder...så har hun ikke en chance hos mig.
Skønt at skrive, men sådan er virkeligheden ikke, der er jo også det, at hun skal tænde på mig, det er en anden historie, men jeg står inde for det meste af det jeg har nævnt og er slet ikke til fodbold og computerspil. Og ikke slave af min mobil. Det blev en slags dating annonce. Jeg er singel...åh...det har i forstået.
Vh. Poul

6 år siden
6 år siden

Jeg tænder på ungdom og skønhed, men det er jo ret banalt, for hvem gør ikke det. Ellers tænder jeg på smukke ansigter, smukke, udtryksfulde øjne. - Men dette siger ikke så meget om hvad jeg reelt tænder på, altså når det kommer til realiteter. Da tænder jeg på noget der er helt uventet for mig selv.

Kåemer

6 år siden
6 år siden

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

6 år siden
6 år siden

Sikke dog en pludselig interesse for min gamle debattråd.

Jeg havde sgu næsten glemt den :)

6 år siden
6 år siden

Ok, Poul Brasch - morsomt indlæg. Men som dating annonce turde jeg nok ikke stille så store krav. For hvad er man selv? Mister Perfect? :-)

6 år siden
6 år siden

Hvis jeg skulle have et forhold til en ny mand, efter MANDEN døde fra mig, skulle han mere end noget andet kunne tage mig, som jeg er. Selv en katteejer kan blive en gammel hund, der ikke kan lære nye tricks.
Jeg har en smag for syret musik, syrede bøger, jeg er god til at sprede mig og rode, Jeg laver småstærk mad, når det passer mig, jeg går med lommeur og smartphone samtidig. Jeg er til møde hver onsdag aften på weekender et par gange om året, væk en uge i sommerferien. Kommer fra weekend, ferie og nogle møder og fimser af bålrøg. Jeg bander og råber højt, når teknik ikke vil, hvad jeg vil, kan nyde lyden af knaldende døre. Osv ... kæreste Poul Blækhus, vi bliver nødt til at mødes og om ikke andet så blive enige om at være totalt usammensættelige!

6 år siden
6 år siden

Nu er det en debat for mænd, men et input fra mig om mænd.

Mænd der puster sig op i forsamlinger og spiller klog på andres bekostning.
Mænd der ikke passer på sig selv.
Nærighed.
Mænd med hår i næsen, og bruger snus,
eller med tøj der har set bedre dage, og indpakningen passer som reglen til indholdet.

Selv om jeg er godt gift er jeg jo ikke død. Smiler. Fink

.

6 år siden
6 år siden

Nu er det en debat for mænd, men et input fra mig om mænd.

Mænd der puster sig op i forsamlinger og spiller klog på andres bekostning.
Mænd der ikke passer på sig selv.
Nærighed.
Mænd med hår i næsen, og bruger snus,
eller med tøj der har set bedre dage, og indpakningen passer som reglen til indholdet.

Selv om jeg er godt gift er jeg jo ikke død. Smiler. Fink

.

6 år siden
6 år siden

Ja jeg er sådan set heller ikke mand! I øvrigt for at tage oplægget mere bogstaveligt: Jeg mener, at sokker i sandaler samt kombinationerne nøgenhed med sokker eller armbåndsur er værre end burka og niqab tilsammen. Helt bare fødder i sandaler kan være i orden (der findes dog sørgeligt mange grimme herresandaler), ligsom en smuk mand in puris naturalisbus kan være slik for øjnene.

6 år siden
6 år siden

Ja, herresandaler er normalt rædsomme.
Skulle jeg have sandaler, ville jeg foretrække damesandaler. De er ikke (alle) katastrofalt feminine, men til gengæld ikke nær så grimme.

Men jeg hader bare tæer i sko! Det føles helt forkert.
Og derfor går jeg ikke i sandaler.

6 år siden
6 år siden

Hej med jer

det er en skæg debat, for det kan være de mindste ting der gør forskellen. men der er også forskel på hvad man sådan umiddelbart som når man tænder en tændstik tænder på og hvad man generelt er tiltrukket af hos mennesker. det være sig ofte livsværdier eller adfærd.

jeg har noget med hænder. hvis mænd (i mit tilfælde) har for lange negle eller mærkelige knoklede fingre, kan det være et turn-off. Eller mænd med en meget kort overkrop. mest af alt, er det et turn-off for mig hvis en mand lægger an på mig ved at være vulgær, snakke om pik og patter og klaske én i røven hver time til en julefrokost. ad bad.

6 år siden
6 år siden

Jeg væmmes ved typer som vi ser i "For Lækker Til KBH" En pige må meget gerne have sin selvtillid i orden, men det kan også blive for meget.
Personer som opdeler andre personer i grupper (Underklasse - Middelklasse - Overklasse) Det kan få mit blod til at koge.

Vi har alle et hjerte!

6 år siden
6 år siden

Det kan være mange forskellige damer man finder attraktive, eller det modsatte.
Jeg er ikke vant til at nogen tænder på mig.
Derfor er jeg forsigtig med at dømme andre ude.

6 år siden
6 år siden
#23 Ronja

Enig med Hanna. Mænd, der puster sig op i forsamlinger, mænd der bliver ubehagelige over for alt og alle, når de er fulde og begynder at gramse på kvinderne (har oplevet dem, men gudskelov ikke selv haft sådan en kæreste... misforstå mig ikke.. man må gerne blive fuld og lalleglad og snøvlende, men ikke ubehagelig).
Jeg tænder sjældent på mænd, hvis de ikke har en ret maskulin udstråling, men det er en personlig sag, noget med at jeg selv kan komme til at virke ufeminin.
Jeg tænder ikke på mænd med meget usolidariske holdninger, selv den lækreste mand vil miste en pæn del af sin tiltrækningskraft, hvis han lufter, at "enhver er sin egen lykkes smed".
Jeg tænder ikke på alt for usoignerede mænd, men omvendt heller ikke på oversoignerede mænd (de gør mig nervøs). Jeg tænder ikke på meget nærtagende eller meget usikre mænd (hellere en mand, der har lidt svært ved at styre sin dominerende side, for det skal jeg nok hjælpe ham med). Jeg tænder ikke på meget svært overvægtige mænd... jeg ville gerne sige, det ikke var sådan, men det er det. Om man fysisk tænder er man ikke selv helt herre over trods alt. Men som en anden sagde, så er det en generel betragtning, det enkelte møde kan vende op og ned på alt. Jeg tænder iøvrigt ikke på alt for mange klichéer i scoreprocessen.
Må man godt skrive, hvad man tænder på? Jeg tænder på det, at manden er det modsatte køn og anderledes i sin fysik. Og har tænker jeg såmænd bare på sådan noget som anderledes arme, ben og hænder og ofte grovere ankler og håndled. Jeg tænder på et let lag skægstubbe på kæberne, det er en ganske fantastisk detalje ved manden.
Men Dino, du har helt ret i, at man skal lade være at dømme andre ude. Man kan skrive, hvad man tænder på og ikke tænder på, men man kan også blive overrasket, ingen tvivl om det.

6 år siden
6 år siden

Jeg tænder ikke på lister over hvordan folk bør være eller ikke være :9

6 år siden
6 år siden

Ace, - grin med som os andre, virkeligheden har mange ansigter, så er det ikke farligere. Fink

6 år siden
6 år siden

Fink...Jeg griner skam med :)...svarede bare ærligt på spørgsmålet .

6 år siden
6 år siden

Ok ACE

6 år siden
6 år siden
#28 Lisa_F

Jeg taender ikke paa mennesker, som fokusserer paa det negative ved andre mennesker.

6 år siden
6 år siden

Sikken debat :-)

Jeg tænder på alt muligt mærkeligt (google dem I ikke kender, for det er virkelig blandet landhandel, men den nemmeste måse at illustrere på):

Charme og et flabet grin - Robbie Williams
Et smukt og mandigt udseende - Peter Jorde
Dyster og ulykkelig kærlighed - Phantomet i form af Peter Jorde helst (eller falder det lidt til jorden
Følsomt sind/poet/musiker, kombineret med helt specielt (ikke specielt smukt) udseende - Martin L. Gore fra Depeche Mode
Sexet udstråling/frækt grin - Dave Gahan fra Depeche Mode
Stærke skaldede mænd - Yul Brynner og Bjørn Fræstad (Baal) men ikke Blachman (han er for arrogant!)
Smil!
Hænder!
Ærlighed - én der er sig selv ...

Hvad tænder mig af:

Arrogance - Blachman!
Dumhed og snobberi = Gustav
Manglende hygiejne - hmm ...
For meget jakkesæt - Claus Riskjær
Blærerøve - Thorkild Thyrring, og her kommer Robbie Williams også ind, Mads Dinesen
...
Overdreven fokus på sig selv
Manglende empati
Banderi
Hår de forkerte steder
Folk der hurtigt bliver pige-fornærmede
Mænd der ikke forstår et nej
Mænd der ikke fatter et skjult 'ja' :-)
Negativitet
Falskhed

Og så er jeg eller enig med mange af de kvinder ovenfor :-)

6 år siden
6 år siden

Mænd, der tjekker deres datingprofil, mens de er på date ... min spøg; det har jeg aldrig været ude for, men jeg bilder mig ind, at det ville være det ultimative turn off for mig. Så har manden i hvert fald virkelig sendt et signal om, at han keder sig i mit selskab.

6 år siden
6 år siden

#10 (Blækhuset): Jeg kan ikke lide store knapper...alt for mange klædnings genstande har store knapper, især mange billige stang-tøjmærker...gamacher eller stramtsiddende tøj. Farvet hår der dækker over alder. Når kvinden bliver for meget kone, med hygge, småkager og børnebørn. Ikke noget hvide/sølv kvinde ting fra en eller anden mainstream livstils butik og køber hun et fidus maleri af Per Hillo, så er der dømt skilsmisse. Hvis hun ikke er intelligent, kvindelig, slank, naturlig, langhåret gerne gråt/ lyst, kulturel, flot kreativ/elegant tøjstil, kærlig, smilende, forstår sig på humor, god at tale med, musik, kunst -og bog nyder, natur nyder, cykel glad, super i et køkken, rødvins nyder...så har hun ikke en chance hos mig.
Skønt at skrive, men sådan er virkeligheden ikke, der er jo også det, at hun skal tænde på mig, det er en anden historie, men jeg står inde for det meste af det jeg har nævnt og er slet ikke til fodbold og computerspil. Og ikke slave af min mobil. Det blev en slags dating annonce. Jeg er singel...åh...det har i forstået.
Vh. Poul

HEHE Poul - med sådan en svada, ville du nok først og fremmest komme over knæet hos mig - mig = iført leggins fordi det sidder pænest, som farver sit hår fordi jeg ikke gider at ligne en gråhåret kone som 45 årig, som ikke ved hvad et køkken er men ville nyde at have tiden til at finde ud af det, som har de der sølvting fordi jeg synes de er hyggelige, absolut ikke falder i kategorien slank og derfor heller ikke kan holde en tilsvarende tøjstil (kun indeni), som egentlig godt kan lide at cykle men får så ondt i ... knoglerne - men som bare er MIG :-)

6 år siden
6 år siden

Jeg har aldrig været nogen score-Kaj.
Men gennem livet har der været nogle som jeg godt kunne lide.
De har aldrig været noget jeg havde forestillet mig på forhånd.
De har ikke været formet efter min ideale skabelon.
De har været overraskelser, og de har betaget mig ved deres egne og helt specielle grunde til at være som de var.
De har været uforudsigelige.
Derfor skal man nok ikke lave regler, men bare vente og se! :-)

6 år siden
6 år siden

Dino - du har helt ret :-)

6 år siden
6 år siden
#34 mejsen

Maryane jeg har faktisk vaeret paa date engang med en fyr der snakkede om de andre to dates han skulle paa samme uge, ikke et Turn on! Datede ogsaa engang en rigtig soed fyr der desvaerre var saeddoner, mega turn off, og saa skulle det times med sex! Fyre der skal indtage et rum I stedet for bare at vaere I det, ikke godt. Sportsfanatisme er heller ikke godt...

6 år siden
6 år siden

Han har nok ment, at en så travl herre gjaldt det om at holde fast i straks.

6 år siden
6 år siden

Pyha, Mejsen. Sådan en fyr som ham, du nævner først, ville godt nok få mig til at føle mig som et par cowboybukser, man havde lånt med hjem i udvalg. Er det for meget at bede om lidt fokus? At han nøjes med at drikke af een flaske ad gangen.
Selvfølgelig, hvis han (hun) selv synes det er ok at sidde i hver sit hjørne af sofaen og tjekke sociale medier i stedet for lidt socialt nusseri - eller bedre - i det virkelige liv, så er det da i orden. Der er i hvert fald den fordel, at man ikke behøver at tænke på sikker sex, når man aldrig kommer hinanden tættere end 1½ meter.
Jo, Mejsen, jeg er heeelllt på linje med dig. Nærvær - ja tak!

6 år siden
6 år siden
#37 mejsen

Han var egentlig meget flink, mente jeg havde potentiale, var naervaerende nok. De to dates havde forresten samme navn nu jeg taenker tilbage. Tja maaske han havde travlt... Det var forresten dengang en mobil kun kunne ringe og skrive tekstbeskeder, og hvor var det dejligt!
Ja et gigantism turn off er at vaere ude med hylstret af mennesker, ogsaa bare venner, der er slave af deres iPhone, eller hvad det nu er. Bing, og saa afbrydes samtalen med det samme. Ikke cool!

6 år siden
6 år siden

Mænd med hængerøv, opsmøgede bukser, samt træsko.- er yt. Okay så også hvis man kan se næsten ned til røvhulet når de rejser sig, eller bukker sig!

6 år siden
6 år siden

Kvinder, der bruger ordet "kræsen" om deres forhold til mænd. Det kan simpelthen give mig grønne knopper.

Derudover har jeg en indbygget overfor kvinder, som er overdrevent stylede. Dvs. rigtig meget make-up, lidt for moderigtigt tøj osv. når der er tale om en almindelig dag, hvor de skal på arbejd.e Jeg ved godt det er irrationelt, men folk, der generelt pynter sig rigtig meget får mig til at tænke "hvad er det egentlig du skjuler?"

Men det aller-værste jeg ved er de kvinder, der ikke kan finde ud af at trimme deres øjenbryn, og derfor er nødt til at tage det hele af og tegne kunstige bryn. Det er simpelthen til at dø af grin over.

6 år siden
6 år siden

Nej, hvor er det sjovt, Martin! Jeg forstår, hvad du skriver, og anerkender, at det er sådan, du har det med kvinder, der pynter sig. Alligevel kan jeg ikke lade være med at løfte sløret for, hvorfor jeg pynter mig, da det bunder i det stik modsatte af din oplevelse. Det sker ikke så tit, at jeg pynter mig, fordi når jeg gør, så får jeg så meget opmærksomhed, at det næsten er for meget af det gode. Positiv opmærksomhed. Selv i min modne alder. Jeg tror, at det hænger sammen med, at "farvestrålende" er en del af min personlighed, og når jeg klæder mig på, så mit udseende spejler den, er alt i mig i harmoni. Der sendes ingen blandede signaler. Når du derfor ser mig i almindeligt hverdagstøj, er det fordi jeg skjuler mig. Så er det fordi mit private jeg vil være i fred. Så er det fordi, det er lettere at skabe en ligeværdig dialog med de mange, meget forskellige, mennesker jeg møder i hverdagen, når de ikke distraheres af en eller anden ydre fremtræden, som er uvant for dem at se.

6 år siden
5 år siden

Tænder ikke på...

-mænd som ryger
-dårlig hygiejne
-mænd med enorm egoisme
-mænd som er dårlige til at kommunikere
-manglende empati for andre mennesker
-mænd som ikke kan finde ud af at holde et hjem rent eller lave mad.

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Hvad tænder I ikke på ? er startet 16/09-2013 13:42 af Wich Mann og er placeret under Familie, børn og parforhold.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

377Kontraster
16 timer siden · Savanti
3286Dagens ord
16 timer siden · Engbo
0Klima krigeren.
1 dag, 17 timer siden · Savanti
67Virus
2 dage, 20 timer siden · Fink
4Udødelige fortællinger
2 dage, 23 timer siden · JohannesB
34Ligheder
7 dage siden · Savanti
17Din dag
9 dage siden · Inghard
15Liv andre steder?
20 dage siden · Savanti
6Fyldepennen.dk
22 dage siden · Savanti
15Fusk i forlagskonstrakten?
22 dage siden · WeirdSpace
10Hvor pænt/positivt er dette afslag?
28 dage siden · NAHansen
4Tilskud til udgivelse???
28 dage siden · NAHansen
33Forfatteri og ensomhed
1 måned, 1 dag siden · Wernn
221Hvad betyder én menneskehed for dig...
1 måned, 5 dage siden · Wernn
27SAS
1 måned, 6 dage siden · Morpheus
1HJÆÆLP
1 måned, 8 dage siden · Morten Vesterga...
0Google Docs oversætter til engelsk!
1 måned, 15 dage siden · Tryggevælde
34Musikinspiration
1 måned, 16 dage siden · dino
379Gud
1 måned, 19 dage siden · Wernn
104Skyder de; fordi, der er krig?
1 måned, 20 dage siden · Wernn
0Yousee.
1 måned, 23 dage siden · Savanti
0Opdateringer og Google Chrome.
1 måned, 23 dage siden · MollyTrine
15Min roman.
1 måned, 24 dage siden · dino
3Læser & Kritik, søges!
1 måned, 28 dage siden · Morpheus
27Hvad mener i?
1 måned, 28 dage siden · Wernn
2Hvedekorns bud på hvad et godt digt...
1 måned, 29 dage siden · hermanøv
19Penge-tro vs. religion eller?
2 måneder siden · dino
0Udbetaling Danmark
2 måneder, 4 dage siden · Savanti
1Skriveklub
2 måneder, 4 dage siden · Wernn
1Det blå EU
2 måneder, 6 dage siden · dino
2Hvad med en skrivekonkurrence for f...
2 måneder, 6 dage siden · hermanøv
3Synonymer
2 måneder, 8 dage siden · Engbo
11Så udkommer min digtsamling
2 måneder, 10 dage siden · Fink
5Verdens økonomi
2 måneder, 11 dage siden · dino
1470% sænkning af CO2 udslip
2 måneder, 12 dage siden · Wernn
0En molbohistorie?
2 måneder, 20 dage siden · dino
4som der
2 måneder, 20 dage siden · dino
3Findes der mon sådan en bog???
2 måneder, 21 dage siden · Savanti
16Kunst og digte
2 måneder, 21 dage siden · Savanti
12Rediger/slet kommentar
2 måneder, 27 dage siden · hermanøv
4Nytårstalen
2 måneder, 28 dage siden · dino
117Statsborgerskab
3 måneder, 1 dag siden · Wernn
7Noget galt i halsen? Sprog og biolo...
3 måneder, 2 dage siden · Wernn
12Julens indlæg
3 måneder, 4 dage siden · dino
3Fatter du det?
3 måneder, 11 dage siden · Wernn
7Redigering
3 måneder, 13 dage siden · NAHansen
65Demokrati
3 måneder, 16 dage siden · Wernn
20Udslettelse af selvet
3 måneder, 17 dage siden · Morpheus
39Løsrivelse - af provinser og hele l...
3 måneder, 22 dage siden · Wernn
1INTERVIEW TIL EN OSO OPGAVE.
3 måneder, 22 dage siden · Eddie
23Entropi og evolution
3 måneder, 23 dage siden · Wernn
122Hvad er du taknemmelig for i dag?
3 måneder, 23 dage siden · Freema
3Det sner på fyldepennen kan jeg se
3 måneder, 23 dage siden · Freema
44Forskningsprojekt om konflikt og ko...
3 måneder, 23 dage siden · Wernn
2Hærværk
3 måneder, 26 dage siden · dino
1Journaliststuderende på jagt efter ...
3 måneder, 29 dage siden · Eddie
109Homofobi
4 måneder siden · leviP

Familie, børn og parforhold

16Køn
5 måneder, 25 dage siden · JohannesB
47Er mænd mere jaloux end kvinder?
6 måneder, 4 dage siden · dino
6Jalousi
6 måneder, 23 dage siden · dino
6Samtykke
8 måneder, 4 dage siden · dino
21Porno
11 måneder, 24 dage siden · Kåemer
6Homofobi
1 år, 2 måneder siden · Kåemer
6Brug af begrebet seksuelt
1 år, 9 måneder siden · Kåemer
1Magt mellem elskende
1 år, 11 måneder siden · Kåemer
56Utroskab
2 år siden · Engbo
33Er ligestillingen umagen værd?
2 år siden · Morpho
15Overgreb
2 år siden · Morpho
3Hvad sker der, når han dør?
2 år siden · Blækhuset
16Monogami-utroskab
2 år siden · maryanna
14Ung på vej ud i hashmisbrug- Hvad g...
2 år siden · Anita A
8Blotter
3 år siden · Kåemer
8Overgreb
3 år siden · Kåemer
9En ven opførelse og min dårlige sam...
3 år siden · smukkehjerte
7Er det i orden?
3 år siden · Kåemer
15Monogami
4 år siden · Kåemer
7Vold i ægteskabet
4 år siden · sofiesverden
9Sårbare mænd
4 år siden · Forårsglad
14Ensomhed
4 år siden · Forårsglad
5Gummistøvler, 4-årig og drama!!!
4 år siden · mejsen
6En ubærlig tanke!
4 år siden · KatrineNørregaa...
11Curlingforældre
4 år siden · Robert Kallehav...
18skilsmisser
5 år siden · Post Scriptum
18Skyld og skam
5 år siden · Charly
12Gamle lege.
5 år siden · Babyangel85
53Jeg har brug for hjælp / råd ?
5 år siden · Kåemer
24Tryghed
5 år siden · Camra
21Utroskab
5 år siden · Kenny
14Du skal behandle andre som du selv ...
5 år siden · Fink
24At slå hånden af en forældre eller ...
5 år siden · smukkehjerte
5om alder og venner
5 år siden · knuram
18At blive misforstået
5 år siden · Mons1957
41Hvad tænder I ikke på ?
5 år siden · smukkehjerte
8Dilemma
6 år siden · Vicky
16Døden
6 år siden · Maripytta
34Mænd og kvinder