Brokkassen · Bogklub eller bondefangeri?

2 svar
Senest opdateret 5 år siden · 2 bruger(e) deltager
5 år siden

Nogle af jer som kender til Gylendal Update?
Jeg faldt over et godt tilbud på deres hjemmeside, på en bog jeg bare skulle have. Og tilmeldte mig så jeg kunne købe den til den lave pris. Jeg skulle nok have tøvet med det, for nu er jeg fanget i klubben og har forpligtet mig til at købe en bog en gang i måneden.

Det er nok min egen skyld, da jeg ikke læste betingelserne ordentligt igennem inden jeg tilmeldte mig.

Men er der nogle der kender firmaet?

5 år siden
5 år siden

Gyldendals bogklub er jo gammel. Jeg var selv i tidernes morgen medlem. Når man ser deres hjemmeside, får jeg indtryk af at det er den samme, navnet bare opdateret. I hvert fald er medlemsbetingelserne de samme. Du er ikke forpligtet til at tage alle månedens bøger, men da det jo er et abonnement skal du afbestille dem du ikke vil have. - Det står også nederst på siden. - Faktisk er det en god idé at være medlem, da man kan få mange bøger til en rimelig pris.

Kåemer

5 år siden
5 år siden

Hej Kåemer.
Tak for din kommentar, jeg har fundet ud af det nu. Man kunne ikke afmelde sig selv på deres hjemmeside. Og det var derfor jeg var nervøs for om jeg evt. var forpligtet til at købe et bestemt antal bøger, inden jeg kunne afmeldes.

Men sendte dem en mail om at jeg ikke ville være medlem mere, og det var intet problem.

Tror at bogklubben er rigtig fin, og som du selv siger, så har de mange gode tilbud. Så hvis man bare sørger for at afmelde månedens bog, hvis man altså ikke ønsker denne. Så fungerer det nok upåklageligt, men mit problem er bare at jeg ikke vil få dem afmeldt, og så derfor ville ende med at betale for en masse bøger jeg ikke ønsker.

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Bogklub eller bondefangeri? er startet 30/09-2013 12:51 af Martin Høeg Andersen (Høeg) og er placeret under Brokkassen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2687Dagens ord
5 timer, 43 minutter siden · Engbo
0hvilke lande, hvilke genrer?
16 timer siden · december87
30Kontraster
1 dag, 6 timer siden · Engbo
49På'n igen.
2 dage, 5 timer siden · Engbo
3Grammatikkurser?
2 dage, 9 timer siden · Dyppepennen
1Bøger om at skrive