Opslagstavlen · Houellebecq på Den Sorte Diamant

0 svar
Senest opdateret 8 år siden · 1 bruger(e) deltager
8 år siden

Torsdag 1. oktober 2015 kl. 20:00 gæster Michel Houellebecq Den Sorte Diamant og fortæller om sit forfatterskab.

På en måde er Michel Houellebecq en forfatter jeg hader at elske. Han er stærkt dystopisk på menneskehedens vegne og helst vil jeg tro på, at han tager grueligt fejl. Men hver gang jeg læser en af hans romaner, er jeg ikke mange sider henne, før tilværelsens formålsløshed i form af ynkelige eskapader, jeg'ets absolutte isolation og kroppens uglesete forfald kryber ind under huden på mig og jeg ender med bitterligt at fortryde, at jeg satte et barn i verden, når der vitterligt ikke er andet i vente end hedonismen og dens forfærdelige bagsider; ensomhed og forfald.

Det foregår på fransk - med opsummerende oversættelser undervejs. Der er ikke mange billetter tilbage, så slå til med det samme. Hvis du tør.
http://www.kb.dk/d..._houellebecq.html

8 år siden

Besvar debattråd

Debatten Houellebecq på Den Sorte Diamant er startet 25/06-2015 15:49 af Olivia Birch (Humlebi) og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

4Venne/følge liste.
3 dage siden · Ansu
1Spørgeskema; Hjælp mig lige med min...
3 dage siden · Snowlion
10Jeg bliver udgivet!
3 dage siden · Ansu
8Dagens citat
4 dage siden · Ansu
520Kontraster
15 dage siden · Savanti
0Hvilket forlag passer til min bog?