Bøger, forlag og litterært · Skriv en ungdomsroman og vind 100.000 kr

1 svar
Senest opdateret 8 år siden · 2 bruger(e) deltager
8 år siden

På Forlaget Carlsen er vi nysgerrige efter at høre nye stemmer fortælle den historie - og derfor udskriver forlaget nu romankonkurrencen NYE STEMMER.

At være ung er at træffe store valg, der afgør ens fremtid, at gennemleve store følelser, at opleve den første store kærlighed, at blive det menneske, man gerne vil være, og finde sin plads i fællesskabet. Men hvad vil det mere sige at være ung i dag? Hvad betyder det, at der findes sociale medier, smartphones, skræmmende forudsigelser af miljøkatastrofer og snarligt opbrugte ressourcer, reality tv osv.? Enorme forventninger til en hurtig vej gennem uddannelsessystemet, men også en hidtil uset frihed til at indrette sig på nye måder. Eller er det overhovedet ikke det, der definerer unges virkelighed i dag?
http://forlagsliv...ence-nye-stemmer/

8 år siden
8 år siden

Det var da en gulerod der vil noget. Tak for linket :-)

8 år siden

Besvar debattråd

Debatten Skriv en ungdomsroman og vind 100.000 kr er startet 25/06-2015 21:10 af Olivia Birch (Humlebi) og er placeret under Bøger, forlag og litterært.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

4Venne/følge liste.
3 dage siden · Ansu
1Spørgeskema; Hjælp mig lige med min...
3 dage siden · Snowlion
10Jeg bliver udgivet!
3 dage siden · Ansu
8Dagens citat
4 dage siden · Ansu
520Kontraster
15 dage siden · Savanti
0Hvilket forlag passer til min bog?