Tekstdebatter · Hvor meget har du skrevet i dag?

50 svar
Senest opdateret 5 år siden · 8 bruger(e) deltager
5 år siden

Så kære romanforfattere, jeg synes Fyldepennen manglede en prale-tråd, hvor vi alle kan prale med hvor meget vi skriver hver dag.

Så jeg starter.

I dag har jeg skrevet 754 ord, og jeg regner med at få mere tid til at skrive i aften.
(P.t. er mit trilogi projekt på 26251 ord.)

5 år siden
5 år siden

I dag har jeg ikke fået skrevet noget (endnu). Men i går kom jeg op på at skrive 2060 ord :-)

5 år siden
5 år siden

Konen smuttede i bilka, så jeg nåede op på 2956 ord i dag, hvilket nærmer sig en ny rekord for mit vedkommende. Men det flyver jo bare derudaf når man når til de virkeligt spændende kapitler. :)

(P.t. er mit trilogi projekt på 28453 ord.)

5 år siden
5 år siden

Han en dreng med skoldkopper, og så var der lige et bryllup i weekenden, så det blev kun til 463 ord på tre dage...

Men sådan går det jo nogle gange :)

(P.t. er mit trilogi projekt på 28916 ord.)

5 år siden
5 år siden

Jeg har ikke skrevet noget siden torsdag må det være.men i dag satte jeg mig endelig og fik 2367 ord på papiret :-)

5 år siden
5 år siden

I dag blev det til 1220 ord. Det er også ganske fint :-)

5 år siden
5 år siden

#5 (Babyangel85): I dag blev det til 1220 ord. Det er også ganske fint :-)

Det ville jeg være tilfreds med. :)

Jeg kom op på fyrstelige 240 ord i dag, meeeeen, jeg brugte også den meste tid på at rette teksten til, og lave nogle samlinger på tværs af kapitler. Så alt i alt er jeg godt tilfreds med de 240 ord.

(P.t. er mit trilogi projekt på 29156 ord.)

5 år siden
5 år siden

Jeg rundede de 200 sider i går :-) 90.972 ord. Og indtil videre er det kun planen at det skal være en enkeltstående bog. Men kunne måske godt lave en forsættelse, hvis jeg bestemmer mig for det senere ;-)

5 år siden
5 år siden

#7 (Babyangel85): Jeg rundede de 200 sider i går :-) 90.972 ord. Og indtil videre er det kun planen at det skal være en enkeltstående bog. Men kunne måske godt lave en forsættelse, hvis jeg bestemmer mig for det senere ;-)
Sådan! Så er du tæt på de 100.000 ord og den fantastiske tid *host* hvor du skal rydde op i din kladde. :D

Jeg er imod mine egne råd, gået igang med et YA projekt til Carlsens Romankonkurrence.
Jeg stiler mod 50-60.000 ord, så det er et knap så omfattende projekt som mit trilogiprojekt.
Det gode er at det er langt lettere at skive i førsteperson, og derfor går det også hurtigere. Jeg har skrevet 5600 ord på tre dage. Så det er tosset godt. :)

(P.t. er mit YA projekt på 5600 ord.)

5 år siden
5 år siden

Uha ja. Jeg ved allerede at der er nogle ting som jeg skal have bedre styr på, men det retter jeg ind bagefter. Det bliver også sjovt at læse det hele igen i et stykke.

Romankonkurrencen har jeg hørt om. Men efter at have deltaget i tre konkurrencer sidste år, så har jeg droppet at være med i flere. Jeg skriver ikke særlig godt, når jeg bliver sat i bås om et specielt emne. Og det stjæler tid fra det som jeg egentlig gerne vil skrive. Men super fedt, hvis man har tid og lyst og man kan jo være heldig ;-)

Det lyder til du får skrevet en del. Det er bare fedt, når man er inde i en god stime :-)

5 år siden
5 år siden

Taler vi om vore skønlitterære ting, så skriver jeg ikke hver dag. Endda meget langt fra.
Hvis jeg får en idé til en novelle, skriver jeg den færdig - nej, ikke ud i én køre, men næsten.

Jeg har meget længe haft et romanprojekt kørende, og det har virkelig taget lang tid, når man tager pauserne med. I foråret lærte jeg en ting, som jeg måtte erkende at jeg ikke havde agtet tilstrækkeligt på. Det førte til en større gennemarbejdning.
Men i den forbindelse fik jeg øje på en problemstilling, som jeg tænkte kunne danne grundlag for en separat fortælling. Genlæsning af bogen gav så idéen til en kort novelle, som jeg ret hurtigt fik ned på papir. Det var novellen "Skønhedens forgængelighed," og den blev skrevet i en raptus. Hvornår jeg så igen får en idé der kan bære en historie - det må tiden vise.

Det er noget jeg ofte har brugt ved skrivningen af noveller: At belyse en problemstilling.
Eksempler: At se en anden i et spejl end den man troede man var. At forsøge at skrive som en billedkunstner maler. Det moralske dilemma ved pludselig at få en bunke penge som man ikke ejer. Om man i en situation har mod til at redde en anden hvis det er farligt for en selv. Osv.

Altså, at kaste sig over inspirationen når den en gang imellem viser sit ansigt. Men der kan være langt imellem.

5 år siden
5 år siden

#9 (Babyangel85):

Det lyder til du får skrevet en del. Det er bare fedt, når man er inde i en god stime :-)

1571 ord i dag på mit YA projekt :)

Men det er let når det er en lineær fortælling i førsteperson. Så kan jeg holde næsten 1000 ord i timen. Det er straks langt sværere i fx. Fantasy, hvor der er meget man skal huske og tage stilling til, når man skal flette historier. :)

Ellers er dette den første skrivekonkurrence jeg er med i :)

(P.t. er mit YA projekt på 7171 ord.)

5 år siden
5 år siden

Jeg fik skrevet 920 i dag, hvilket jeg er godt tilfreds med, da hovedfokus var på rollespil og let's play- videoer sammen med min søster i dag

5 år siden
5 år siden

#12 (KitKatten): Jeg fik skrevet 920 i dag, hvilket jeg er godt tilfreds med, da hovedfokus var på rollespil og let's play- videoer sammen med min søster i dag

Alt over 500 ord er godt i min bog. :)

Jeg har selv skrevet 1610 ord siden sidste opdatering. Så det er ikke blevet til så meget her på det sidste. Men i dag kørte det for mig. Til gengæld har jeg fået klippet min %&#(#& hæk, og fået malet badeværelse. Jow jow, ferie er noget fanden har skabt :p

(P.t. er mit YA projekt på 8781 ord.)

5 år siden
5 år siden

Efter lidt stilstand her i ugen, fik jeg skrevet 1068 ord på en time her til aften. Ferie er noget værre noget. Men nu vil jeg i seng, da jeg har et par rødder der ikke respekterer fars behov for skønhedssøvn.

(P.t. er mit YA projekt på 10189 ord.) (est. 15-20% færdig)

5 år siden
5 år siden

1764 ord i dag på YA projekt. Forhåbentligt kan jeg nå at skrive mere i aften :)

(P.t. er mit YA projekt på 12777 ord.) (est. 20% færdig)

5 år siden
5 år siden

Jeg har vist skrevet lidt over 3000 ord i dag. Det må helt sikkert være en rekord. Og ugen her er også en rekord. Så vidt jeg lige kan regne ud, har jeg skrevet omkring 9000 ord. Så jeg er rimeligt godt tilfreds! Eller, okay, jeg er ved at revne af stolthed. Og der er jo endnu en dag tilbage i ugen.

5 år siden
5 år siden

Jeg har skrevet 1209 ord i dag og er derved oppe på 10.488 på en uge. Happy dance og en masse pral herfra :)

5 år siden
5 år siden

#17 (Zofrost): Jeg har skrevet 1209 ord i dag og er derved oppe på 10.488 på en uge. Happy dance og en masse pral herfra :)

Sådan! Det er fandme godt gået. Jeg kan bryste mig med hele 429 ord i dag. Så kom ikke her. :P

Men til gengæld har jeg skrevet synopsis for de næste 13 scener. Jeg er begyndt at bruge Scrivener igen for at få lidt mere overblik. Forhåbentligt vil det give lidt mere på speedometeret i det lange løb.

(P.t. er mit YA projekt på 13206 ord.) (est. 20% færdig)

5 år siden
5 år siden

Når tiden er knap må man være effektiv. 1119 ord på en time, så det er jeg godt tilfreds med.

(P.t. er mit YA projekt på 14325 ord.) (est. 25% færdig)
(P.t. er mit trilogi projekt på 29156 ord.(sat på pause))

5 år siden
5 år siden

2214 i dag, og 818 i går på mit YA projekt. Så det er 3032 ord skrevet på 2,5 timer. Det rocker selvom tiden har været knap! :)

(P.t. er mit YA projekt på 17357 ord.) (est. 30% færdig)

5 år siden
5 år siden

Så brød jeg igennem de 20000 ord. Jeg har skrevet 1532 i dag og 1618 i går. Det er 3150 ord på to timer og tyve minutter. Nu håber jeg bare at mit nye workflow ikke bider mig bagi. ;)

(P.t. er mit YA projekt på 20507 ord.) (est. 40% færdig)

5 år siden
5 år siden

Sikke meget i får skrevet :-) Herligt at se.

Jeg skal har holdt pause pga ferie. Det skal jo også nydes. I dag er jeg så startet op igen. 2295 ord. Det er da meget pænt eftersom jeg ikke har skrevet noget i 3 uger :-D

5 år siden
5 år siden

Alt over 2k er godt i min bog, og vi alle kender vel de perioder hvor det hele bare går på pause.

Heldigvis kører det meget godt for mig. Jeg skal jo være efter hende Charlotte inden hun brillierer alt for meget med sit wordcount. :p

Jeg har skrevet 1947 ord i dag. Og siden sidste opdatering har jeg skrevet 5244, og har dermed rundet de 25000 ord på mit YA projekt.

(P.t. er mit YA projekt på 25751 ord.) (est. 45% færdig)

5 år siden
5 år siden

Jeg har lige fået skrevet en lille historie på 710 ord. Ikke særligt meget, men bedre end ingenting. Hellere lidt end slet ikke noget. :)

5 år siden
5 år siden

#24 (Den_Friske): Jeg har lige fået skrevet en lille historie på 710 ord. Ikke særligt meget, men bedre end ingenting. Hellere lidt end slet ikke noget. :)

Lidt er altid noget! Godt gået :)

I går blev til til omkring 2000 ord og i dag omkring 2600 (et helt kapitel + lidt mere)

Jeg er oppe på 18.496 ord i alt.

5 år siden
5 år siden

#24 (Den_Friske): Jeg har lige fået skrevet en lille historie på 710 ord. Ikke særligt meget, men bedre end ingenting. Hellere lidt end slet ikke noget. :)

710 ord er da godt. Jeg plejede at kæmpe for at nå op på 500ord/time. Så i min bog er alt over 500 godt :)

#25 (Zofrost): Lidt er altid noget! Godt gået :)
I går blev til til omkring 2000 ord og i dag omkring 2600 (et helt kapitel + lidt mere)
Jeg er oppe på 18.496 ord i alt.

Tror sgu snart du indhenter mig. :-)
Jeg fik "kun" 1302 ord i dag, men de var skrevet på 55 minutter. Så det er tosset godt.
Efter jeg når mit 50% mærke, vil jeg lige tage en lille status på det jeg har skrevet, og få samlet op på det; inden jeg går igang med anden halvdel. Så hvis alt går vel når jeg den milepæl i denne uge. :)

(P.t. er mit YA projekt på 27053 ord.) (est. 45-50% færdig)

5 år siden
5 år siden

Hvor er i gode. Måske er det godt at udfordre hinanden i sådan en tråd som denne :-)

I denne uge har jeg fået 7500 ord skrevet (på 4 dage. Kommer ikke til at skrive noget igen før i næste uge). Men jeg er godt tilfreds med det :-)

5 år siden
5 år siden

#27 (Babyangel85): Hvor er i gode. Måske er det godt at udfordre hinanden i sådan en tråd som denne :-)

I denne uge har jeg fået 7500 ord skrevet (på 4 dage. Kommer ikke til at skrive noget igen før i næste uge). Men jeg er godt tilfreds med det :-)

Ja det er lidt sjovt når andre også poster deres fremskridt. Får altid lyst til at skrive når jeg ser nogle af jeres opdateringer. :)

P.t. går det lidt sløvt. Konen tvang mig til at se TV, hvilket har betydet, at jeg ikke havde skrevet både torsdag og fredag. Gjorde dog et lille come-back i dag med 1659 ord. Så nu er jeg tæt på mit 50% milepæl. Hvilket er super fedt.

(P.t. er mit YA projekt på 28712 ord.) (est. knap 50% færdig)

5 år siden
5 år siden

I går skrev jeg 1808 ord, og kom dermed over de 30k. Det er nu jeg har fået en god fornemmelse for hvem mine karakterer er, så nu nyder laver jeg en lille opsamling på teksten.
Dvs. at jeg lige læser den igennem, mens jeg retter fejl og laver tilføjelser. I dag har jeg fikset tre scener. (Elsker det!)

(P.t. er mit YA projekt på 30783 ord.) (est. 50% færdig)

5 år siden
5 år siden

I dag har jeg fået skrevet 1.073 ord hvilket jeg er super godt tilfreds med, eftersom mit syn har været sløret det meste af dagen på det ene øje, så har ikke kunne sidde særlig lang tid og fokusere af gangen

5 år siden
5 år siden

#30 (KitKatten): I dag har jeg fået skrevet 1.073 ord hvilket jeg er super godt tilfreds med, eftersom mit syn har været sløret det meste af dagen på det ene øje, så har ikke kunne sidde særlig lang tid og fokusere af gangen
Steven King og Shakespeare var også skræve når de skrev.
Okay, bare pis. Jeg har selv det problem nogle gange. :p

Siden sidste opdatering har jeg forøget mit antal ord med 658, men jeg har også været ved at rette første halvdel igennem. Så jeg har ikke tilføjet noget videre på historien.
Jeg er dog ikke engang nået halvvejs, men pyt, for det er fedt at forme teksten. Selvom jeg glæder mig til at skrive anden del. :)

(P.t. er mit YA projekt på 31441 ord.) (est. 50% færdig)

5 år siden
5 år siden

Med det jeg skrev i går, så har jeg fået skrevet 1060 ord i dag. :)

5 år siden
5 år siden

#32 (Den_Friske): Med det jeg skrev i går, så har jeg fået skrevet 1060 ord i dag. :)

Super, alt over 500 ord er godt i min verden :)

Jeg er endeligt færdig med min gennemgang af første del af romanen, så nu er jeg klar til at skrive anden halvdel. Jeg har fået slettet og skrevet, rettet og flyttet, så nu er jeg oppe på 31915 ord.

Mit mål er at blive færdig med kladden i september. :)

5 år siden
5 år siden

2169 ord i dag, og lidt i går også. Så nu er jeg oppe på præcis 35000 ord. Og det er endda helt tilfældigt. :)

5 år siden
5 år siden

I dag er det blevet til 2.694 ord. Det går lidt sløvt for tiden, men er kommet op på 28.167 ord i alt :) Et kapitel mere og jeg burde være over de 30.000.

5 år siden
5 år siden

Det blev lige til 2500 ord i dag. Så nu er jeg oppe på ca. 30.660 ord. I morgen er det d. 20. og derfor en måned siden, at jeg startede :) Prale, prale.

5 år siden
5 år siden

#36 (Zofrost): Det blev lige til 2500 ord i dag. Så nu er jeg oppe på ca. 30.660 ord. I morgen er det d. 20. og derfor en måned siden, at jeg startede :) Prale, prale.

Puha, du haler ind. Jeg må sgu til at oppe mig lidt. :D

Jeg kun skrevet 1998 ord i dag, men det var også et lidt vanskeligt sted hvor det krævede en del referencer til billeder osv. Så det stjal lidt wordcount.

Men nu er jeg oppe på 36998 ord. :)

5 år siden
5 år siden

Så fik den lidt gas i dag, og jeg kom op på 3047 ord.

Så nu er jeg oppe på 40045 ord, og har dermed nået mit mål for denne uge. Meeen, konen skal jo i byen på lørdag. Så får den gas igen. :)

5 år siden
5 år siden

Konens bytur blev aflyst, så lørdag jeg fik slet ikke skrevet. Men i går og i dag har jeg skrevet lidt over 3000, og er nået op på 43138 ord.
Det er over 1000 ord i gennemsnit pr. dag, så det er jeg da tilfreds med. :)

5 år siden
5 år siden

Nice ;)
Jeg har fået skrevet godt over 1000 ord i dag. En lille novelle, lidt til en fantasy historie og så et par digte, så nok lidt over 1000 ord.

5 år siden
5 år siden

#40 (Den_Friske): Nice ;)
Jeg har fået skrevet godt over 1000 ord i dag. En lille novelle, lidt til en fantasy historie og så et par digte, så nok lidt over 1000 ord.

Alt er godt.

Det er gået lidt sløvt de sidste på dage. Jeg fik dog skrevet 1160 ord i dag. Og er nu oppe på 44298 ord.

5 år siden
5 år siden

2 scener = 3411 ord i dag. Og er oppe på 47709 ord. Hertil mangler jeg kun 9 scener, som er ca. 10000 ord, så er jeg færdig med kladden :)

5 år siden
5 år siden

3974 ord i dag. (Ny rekord).
Jeg er nu oppe på 51683 ord, og mangler kun 4,5 scener. Så er kladden done!

5 år siden
5 år siden

Sådan Flemming ;) Keep up the good work.

5 år siden
5 år siden

#44 (Den_Friske): Sådan Flemming ;) Keep up the good work.

Takker :)

Det er nu efterhånden et stykke tid siden jeg blev færdig med kladden. Nu er jeg igang med at redigere og tilføje mere til karaktererne. Dette er helt klart det jeg elsker allermest ved at skrive. For det er nu alting virkeligt tager form, og karaktererne træder frem. :)

5 år siden
5 år siden

Ja det er fedt når karaktererne springer frem i ens hoved, så man kan give dem mere dybde. :)

5 år siden
5 år siden

Jeg har skrevet o ord idag

5 år siden
5 år siden

To digte og de sidste par dage har jeg fået skrevet en hel del mere...Det flyder ud fra hånden ned på papiret...Ord er smukke...

5 år siden
5 år siden

Jeg har ikke fået skrevet så meget på det sidste. Men i dag fik jeg tilpasset slutningen så den spiller, og udskrevet sæt til mine beta-læsere. Så alt i alt former bogen sig til et færdigt produkt. Herligt! :)

5 år siden
5 år siden

Jeg har ikke deltaget i denne tråd længe. Men jeg får da skrevet. Har færdiggjort manuskriftet til min næste bog, skrevet en novelle og er nu i gang med at færdiggøre min tredje bog i samme serie som de andre :-) Hvor mange ord det er blevet til har jeg ikke lige kigget efter :-D

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Hvor meget har du skrevet i dag? er startet 02/07-2015 12:38 af Flemming Hansen og er placeret under Tekstdebatter.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

3908Dagens ord
17 timer siden · Engbo
0Presse meddelser
2 dage, 8 timer siden · JesperSB
1Copyright af navn
12 dage siden · Kafkaesque
2Skrivegruppe 45+
15 dage siden · HeleneHK
1Psykoterapi
20 dage siden · Kåemer
469Kontraster
22 dage siden · Engbo
0Inspirationsråd til at skrive digte
1 måned, 6 dage siden · belmindelig
21Skal vi starte et skrive- fortællef...
1 måned, 8 dage siden · Anniina
20En udfordring med Den fede mand af ...
1 måned, 10 dage siden · Morpheus
7Gratis TV-kiggeri
1 måned, 11 dage siden · Prem
2Navne
1 måned, 11 dage siden · Engbo
94Dagens Had
1 måned, 12 dage siden · Prem
74Ligheder
1 måned, 13 dage siden · Prem
20Komplimenter
1 måned, 13 dage siden · Prem
145Hvad er du taknemmelig for i dag?
1 måned, 14 dage siden · Prem
710 trælse brølere...
1 måned, 15 dage siden · K.B. Assenholm
11Jalousi
1 måned, 16 dage siden · Kåemer
3Saxo Publish eller Book on Demand (...
1 måned, 16 dage siden · TheProject
4Gensidig betalæsning - Roman
1 måned, 17 dage siden · Kafkaesque
5Bekræft dit køb med nemid
1 måned, 20 dage siden · mlsj
9Limericker på Vendelbomål
1 måned, 22 dage siden · Prem
1DAGENS KÆRLOGHED
1 måned, 25 dage siden · Engbo
6Hvem kan italiensk?
1 måned, 25 dage siden · Kafkaesque
10Skriveblokering/flow
2 måneder, 4 dage siden · Prem
1Leder af betalæsere til up-and-comi...
2 måneder, 6 dage siden · Aurelian
2opbygning
2 måneder, 6 dage siden · Avj81
6Dagens Dammark ,døde mink
2 måneder, 7 dage siden · Engbo
7Novelle vs Kort Roman
2 måneder, 9 dage siden · mlsj
7Kalle er død
2 måneder, 9 dage siden · Pia Hansen
68Bibelen
2 måneder, 10 dage siden · Engbo
1Litteraturlæsning sci-fi/fantasy - ...
2 måneder, 12 dage siden · Kafkaesque
0Hej Alle sammen!
2 måneder, 13 dage siden · mlsj
2Antal digte i digtsamling
2 måneder, 13 dage siden · dino
0Betalæsere søges til kvindelitterat...
2 måneder, 15 dage siden · Djani
2Må eller må man ikke?
2 måneder, 17 dage siden · Savanti
9Voldtægter og overgreb
2 måneder, 18 dage siden · Ormstunge
52Skrivegruppe søges - København og o...
2 måneder, 20 dage siden · Clara de N
123Dagens Vits
2 måneder, 20 dage siden · Savanti
3Ja ja, ser man det.
2 måneder, 25 dage siden · dino
3Betalæsere søges til fantasy roman
2 måneder, 28 dage siden · dino
2jeg søger feedback
3 måneder, 5 dage siden · Ormstunge
1Skrive-software?
3 måneder, 6 dage siden · Anlou
10Hvilken sprogstil foretrækker i?
3 måneder, 8 dage siden · hermanøv
137Virus
3 måneder, 16 dage siden · dino
1Mangler kritik
3 måneder, 24 dage siden · Nicolas Jessen
13Hvorfor kan jeg ikke det samme som ...
3 måneder, 26 dage siden · dino
4Sparring på krimi-roman
3 måneder, 26 dage siden · Emilsch
12Kynisk frelse
4 måneder, 2 dage siden · Wernn
20Hvad hedder det modsatte
4 måneder, 4 dage siden · Wernn
3En læser(e) søges til noveller
4 måneder, 6 dage siden · Michael But
27Godt man ikke kan
4 måneder, 18 dage siden · Wernn
50Liv andre steder?
4 måneder, 21 dage siden · Wernn
33Din dag.
4 måneder, 24 dage siden · smukkehjerte
157Læserbreve
4 måneder, 25 dage siden · Savanti
7Arbejde og bil
5 måneder, 4 dage siden · Wernn
46Big Brother Is Watching You!
5 måneder, 7 dage siden · Wernn
3Socialkonstruktivisme og socialkons...
5 måneder, 10 dage siden · Wernn

Tekstdebatter

0Inspirationsråd til at skrive digte
1 måned, 6 dage siden · belmindelig
10Skriveblokering/flow
2 måneder, 4 dage siden · Prem
2opbygning
2 måneder, 6 dage siden · Avj81
7Novelle vs Kort Roman
2 måneder, 9 dage siden · mlsj
0Hej Alle sammen!
2 måneder, 13 dage siden · mlsj
9Voldtægter og overgreb
2 måneder, 18 dage siden · Ormstunge
3Ja ja, ser man det.
2 måneder, 25 dage siden · dino
20Hvad hedder det modsatte
4 måneder, 4 dage siden · Wernn
30Hvad er meningen med
7 måneder, 4 dage siden · Wernn
4Hvornår er en tekst mest for børn?
7 måneder, 18 dage siden · Pia Hansen
31Hvad mener i?
11 måneder, 2 dage siden · Jack the Rapper...
5Direkte tale i udlandet
11 måneder, 5 dage siden · Kafkaesque
33Forfatteri og ensomhed
1 år, 1 måned siden · Wernn
1HJÆÆLP
1 år, 1 måned siden · Morten Vesterga...
2Hvedekorns bud på hvad et godt digt...
1 år, 2 måneder siden · hermanøv
3Fatter du det?
1 år, 3 måneder siden · Wernn
7Redigering
1 år, 3 måneder siden · NAHansen
5Bøger om at skrive
1 år, 6 måneder siden · neran
1En god slutning
1 år, 8 måneder siden · dino
3Hjælp til handling
2 år siden · Det Anonyme Pun...
1Dagbøger
2 år siden · dino
6Sprogproblemer
2 år siden · Marver
102Kontraster
2 år siden · Engbo
4Plagiat, inspiration, kopiering ell...
2 år siden · Hellerhigh
7Råd til hvordan man starter på en 2...
2 år siden · NAHansen
1Hej hej
2 år siden · Engbo
2Mødregruppen
2 år siden · Savanti
1Digte/ tekster om månen
2 år siden · Kåemer
7Redigering - og ikke mindst slutnin...
2 år siden · Mitmit
2Spørgsmål i datid eller nutid?
2 år siden · Kåemer
4Kapitler eller noveller?
2 år siden · Kåemer
4Tips mod kedsomhed og præstationsan...
2 år siden · Bondekonen
23Skabelsen af værker
2 år siden · Herja
10Skriveblokering
2 år siden · Polo
12Uforståelige digte
2 år siden · Savanti
15antal kapitler på fyldepennen - hvo...
3 år siden · prefu
5Digt af Thøger Larsen
3 år siden · Engbo
21Hvordan finder jeg en titel?
3 år siden · JacobPatrickPou...
3Et kuk om kommentarer
3 år siden · Morpho
2Ny facebookgruppe: Forfattertricks ...
3 år siden · Dizzy76
8Novelle - input til håndtering af t...
3 år siden · Pino
6Inspiration
3 år siden · leviP
3cliffhang...
3 år siden · dino
4Ungdomsroman- længde?
3 år siden · prefu
5Livshistorie - at beskrive en hænde...
3 år siden · KrisTheDwarf
1Tankadigte
3 år siden · Syrene Hvid
15Løbet tør for ideer!!!
3 år siden · prefu
14Hvad er god poesi?
3 år siden · Theplayer1978
4kreative pauser
3 år siden · o-madsen
42Hvor længe skriver I?
3 år siden · prefu
9At skrive sig selv varm, digte
3 år siden · o-madsen
2Y-writer programmet ?
3 år siden · Asilla
2Social commentary: Go or No?
3 år siden · DenFrieNukleoti...
2kan man sige denne her sætning?
3 år siden · sejehugo
0Genre forvirring
4 år siden · DenFrieNukleoti...
34Rim
4 år siden · Engbo
15Hvor mange POV karaktere er for man...
4 år siden · DenFrieNukleoti...