Gode råd fra læser til læser · Leje en bil på Mallorca

4 svar
Senest opdateret 3 år siden · 3 bruger(e) deltager
4 år siden

Hej
Jeg tænker at der unægteligt sidder en eller 2 der ved bare lidt om at leje biler, eller har bare lidt mere erfaring end jeg - min erfaring er = 0.

Jeg skal til Mallorca om ca 17 dage, og kigger på lejebiler. Det er godt nok uoverskueligt! Jeg har brugt 2 hele dage på at google, tjekke priser hos forskellige firmaer og læse anmeldelser. Jo mere jeg læser jeg værre bliver det.
Nærmest ALLE selskaber jeg undersøger, har rigtigt mange dårlige reviews på truspilot?! Selv de store mere kendte selskaber så som Avis, Hertz og Europcar...

Så hvad skal man tænke? Nogen der har nogle fifs/erfaringer/gode råd?

Ps. jeg er 28 og har haft kørekort i 10 år, så i det mindste ingen ekstra-gebyrer på den konto. Jeg vil bare gerne leje den billigste og mindste (let at parkere) bil jeg kan finde til 2 personer ;-)

Mvh
Annika :)

4 år siden
4 år siden

Hej,

Ikke noget problem. Der er lokale udlejningsfirmaer der kan udleje en bil.
Da jeg var dernede gik jeg bare ind i den første og bedste der virkede seriøs og troværdig.
De havde 3 biler og jeg valgte en åben sportsvogn i 3 dage. Lagde et depositum og havde en pragtfuld tur rundt til alle seværdigheder og lokale attraktioner. Lejen var overkommelig.
De kører frisk til og der er en indforstået rytme i trafikken, der er noget anderledes end danmark.

4 år siden
4 år siden

Bestil hjemmefra, det er billigst. Holiday Autos er nok noget af det billigste, du kan finde. Jeg har brugt siden flere gange, og det fungerer godt.

Husk at betale for en ekstra forsikring, der dækker selvrisikoen, hvis du vil være sikker på ikke at ende med ekstraregning pga. skader (den bestiller man samtidig med bilen).

http://www.holidayautos.com/da/

4 år siden
4 år siden

Tak for råd..
Ang forsikringerne, jeg har en udvidet rejseforsikringer, og der står at den dækker selvrisikoen på lejebiler, og da jeg ringede og forhørte mig anbefalede de mig ikke at bruge penge på udlejningsfirmaernes ekstra forsikringer..
Hmm jeg tror hælder til at leje dernede, da jeg ikke helt har besluttet mig for hvilke dage og hvor mange jeg vil bruge bilen..

4 år siden
3 år siden

Hvordan gik det?
Havde du en god tur?

3 år siden

Besvar debattråd

Debatten Leje en bil på Mallorca er startet 28/07-2015 22:24 af Annika Merc (madam-butterfly) og er placeret under Gode råd fra læser til læser.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

3144Dagens ord
1 time, 13 minutter siden · Savanti
86Statsborgerskab
3 timer, 52 minutter siden · Kåemer
19Udslettelse af selvet
7 timer, 1 minut siden · svævende-sind
339Kontraster
23 timer siden · Engbo
10Så udkommer min digtsamling
1 dag, 22 timer siden · Machula T.
39Løsrivelse - af provinser og hele l...
2 dage, 17 timer siden · Wernn
1INTERVIEW TIL EN OSO OPGAVE.
2 dage, 21 timer siden · Eddie
23Entropi og evolution
3 dage siden · Wernn
61Demokrati
3 dage siden · Wernn
122Hvad er du taknemmelig for i dag?
3 dage siden · Freema
27Ligheder
3 dage siden · Savanti
3Det sner på fyldepennen kan jeg se
3 dage siden · Freema

Gode råd fra læser til læser

0Gode fonde til rejselitteratur
2 måneder, 15 dage siden · Rejseforfattere...
0Otiumstol - anbefalinger
5 måneder, 26 dage siden · Machula T.
0Anbefal et fælleskontor
8 måneder, 12 dage siden · sylvain_24
4Smag
1 år, 6 måneder siden · Stinapige
10Følgebrev?
1 år, 6 måneder siden · Stinapige
14Forfatterhøjskole - God ide eller s...
1 år, 9 måneder siden · JacobPatrickPou...
1Skrivekursus KBH
1 år, 10 måneder siden · Bondekonen
4Inspiration af regn
2 år siden · dino
2adressse
2 år siden · Kåemer
1Søvnproblemer
3 år siden · Kåemer
15Romanrædsel!
3 år siden · jespero
4Leje en bil på Mallorca
3 år siden · finniqan