Fyldepennen · Antal kommentarer vs mulighed for at udgive tekste

2 svar
Senest opdateret 2 år siden · Tenna, Kenny
2 år siden

Jeg har læst mig frem til, at jeg ikke må udgive en ny tekst, føren jeg har kommenteret mindst 5 tekster fra andre brugere. Det synes jeg er en rigtig smart function, da det både åbner op for muligheden for at læse en masse men også "tvinger" en til at give kritik.

Nu er jeg så støt på noget irriterende. Den siger 5 kommentarer, så må du udgive igen. Jeg har siden igår, givet 16 kommentarer på 15 rigtig udemærkede tekster, men får alligevel kun lov til at udgive én tekst. Det er da fjollet, når jeg potientielt set, har "sparet sammen" til i hvert fald 3 udgivelser.

Der står intet om, at den først tæller forfra, når man har udgivet. Og det undrer mig, siden der også står et lille ettal, når du kan publicere nyt. Hvorfor står dette 1 tal der, hvis det aldrig bliver til mere end én per gang, før man kan spare op. Jeg kan sagtens forstå hvis ens tal bliver nulstillet måned- eller endda ugentligt, men at der slet ikke er mulighed for en lille "kommentar-opsparing", det forstår jeg ikke.

Andre der har gjort sig tanker om dette?

2 år siden
2 år siden
#1 Kenny (Redaktionen)

https://www.fyldepennen.dk/hjaelp/

Du skal kommentere minimum 5 andre tekster indenfor seneste 100 dage - og helst flere, hvis du vil have mulighed for at publicere dine egne tekster.

Det er da vist et meget fair krav for publicering af egne tekster på Fyldepennens læsesal.

Hvis du kommenterer tekster vil du kunne forhøje din kvote - med 1 tekst for hver 10 kommentarer du giver.

Det er 10 og ikke 5 tekster, der skal til for at kunne få forhøjet kvoten. Det der dog ikke står er at meget korte kommentarer ikke tæller med i regnskabet for de 10 kommentarer du giver, for at kunne forhøje din kvote med en ekstra tekst.

Så vidt jeg kan se så har du allerede publiceret 2 tekster i denne uge, så din kvote har været forhøjet for de første 10 kvalificerende kommentarer som du har givet i denne uge.

Kvotesystemet starter ikke forfra inden for samme uge. Du skal blot give et par ekstra kvalificerende kommentarer, så får du lov at publicere din næste tekst.

2 år siden
2 år siden

Så fik jeg ikke læst det grundigt nok. typisk :)

2 år siden

Besvar debattråd

Debatten Antal kommentarer vs mulighed for at udgive tekste er startet 01/08-2015 15:16 af Tenna Hermansen (Tenna) og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

1394Dagens ord
11 timer, 47 minutter siden · leviP
1Når det kommer til at skrive beskri...
1 dag, 12 timer siden · Polo
24Skuespil
1 dag, 13 timer siden · Kåemer
1Kursus / Online undervisning
3 dage siden · kmjensen
8Filmen over alle
5 dage siden · dino
4Illustrator og forfatter, samt inds...
7 dage siden · prefu
6Beskrivelse af lyde...
11 dage siden · amandastorgaard
2Ny facebookgruppe: Forfattertricks ...
12 dage siden · Dizzy76
21Eternal DarkRay udkommer i 2 dele
17 dage siden · Jeremy Dusk
1Lokation reception - København
18 dage siden · Bondekonen
5ABC
19 dage siden · dino

Fyldepennen

13publiceringsbesvær - kan nogen hjæl...
1 måned, 3 dage siden · Anni Idorn
2Billede.
2 måneder, 22 dage siden · Fink
2App?
5 måneder, 29 dage siden · Vacca foeda
10Digtsamlinger
8 måneder, 16 dage siden · Mons1957
1E-bog.
8 måneder, 22 dage siden · Mons1957
12Chatten
8 måneder, 26 dage siden · Babyangel85
35Fyldepennens start