Teknik og internet · Har I hentet windows 10?

9 svar
Senest opdateret 5 år siden · 6 bruger(e) deltager
5 år siden

Er der nogen - eller flere - der har opgraderet jeres windows til windows 10?
Hvis, er I glade og tilfredse med det?

En bekendt, har fortalt mig, at når man henter win 10, så formaterer win 10 harddisken, og så ryger alle de andre programmer med ud i mørket
.
Det er jeg bestemt ikke interesseret i, da jeg ikke lige kan overskue at skulle hente skriveprogrammer og viruskillere plus det løse, ned igen.
Så fortsætter jeg hellere med det windows 7, jeg har nu.

mvh. Benno

5 år siden
5 år siden

Har ikke personligt, men min mand har. Han har ikke mistet noget ved opgraderingen.

5 år siden
5 år siden

Du skulle da helst ikke miste noget ved at opgradere til Win10. Vi har opgraderet tre computere herhjemme uden problemer og det er ikke meningen, at den skulle gøre andet end at opdatere styresystemet.

Så opgrader du bare :)

5 år siden
5 år siden

Jeg havde en del problemer, da en masse drivers pludseligt ikke virkede. Jeg er nu gået tilbage til 8 og installere ikke 10 lige foreløbigt!

5 år siden
5 år siden

Tak for jeres svar - som jo er overvejende positive.
Heldigvis, for jeg kom til at sætte gang i "møllen" ved at klikke på pakken - så nu er min pc også opgraderet til win 10, så nu må jeg prøve at hitte ud af alt det nye.
Det ser heller ikke ud til at jeg har mistet nogle programmer, men det må et nærmere eftersyn så afsløre.

mvh. Benno

5 år siden
5 år siden

Installerede det på min svigermors computer, og det fungerer fantastisk. (Siger hun)

5 år siden
5 år siden

Jeg installerede windows 10 efter råd fra en (bedre) vidende kollega.
Det gik også fint, men jeg har netop haft brug for at geninstallere AcrobarReader og EPUBreader for at kunne se sådanne tekster.

Fra windows 7 var jeg glad for knappen "Documenter." Den kan jeg ikke finde i "10"
Hvis jeg går i Word for at åbne, kommer ganske vist alle filerne, selv pdf'erne, men de kan nu ikke åbnes. Jeg skal via Acrobatikonet for at hente dem der.

Det virker forkert. Windows burde selv kunne sige: "Nå - nu har han klikket på en pdf fil. Så må jeg nok kalde readeren for ham!"

Og så det der med at kalde programmer for "APPS!" Det er vist telefonfolket man har i tale der?!

5 år siden
5 år siden

#6 (dino): Jeg installerede windows 10 efter råd fra en (bedre) vidende kollega.
Det gik også fint, men jeg har netop haft brug for at geninstallere AcrobarReader og EPUBreader for at kunne se sådanne tekster.

Fra windows 7 var jeg glad for knappen "Documenter." Den kan jeg ikke finde i "10"
Hvis jeg går i Word for at åbne, kommer ganske vist alle filerne, selv pdf'erne, men de kan nu ikke åbnes. Jeg skal via Acrobatikonet for at hente dem der.

Det virker forkert. Windows burde selv kunne sige: "Nå - nu har han klikket på en pdf fil. Så må jeg nok kalde readeren for ham!"

Og så det der med at kalde programmer for "APPS!" Det er vist telefonfolket man har i tale der?!

Hvor kan du ikke finde knappen dokumenter?

5 år siden
5 år siden

Hvor jeg ikke kan finde den? Rigtig mange steder! :-)

Men under Word kan jeg klikke på "åben" Og så kommer der jo noget frem.

5 år siden
5 år siden

Nå, nu fandt jeg ud af det med "dokumenter." Jeg gik i "Indstillinger" og enablede "dokumenter" som stående i startmenuen. Og herfra kan den selv kalde Acrobat hvis jeg vil se en pdf fil.
Man skal lige lære tingene at kende.

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Har I hentet windows 10? er startet 28/08-2015 15:47 af bøllebob og er placeret under Teknik og internet.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Betalæsere søges til kvindelitterat...
7 timer, 36 minutter siden · Djani
57Bibelen
17 timer siden · Kåemer
36Dagens Had
1 dag, 2 timer siden · Ormstunge
5Kalle er død
1 dag, 16 timer siden · Engbo
3785Dagens ord
1 dag, 19 timer siden · leviP
2Må eller må man ikke?
2 dage, 7 timer siden · Savanti
1Bitcoins
3 dage siden · dino
9Voldtægter og overgreb
3 dage siden · Ormstunge
5Novelle vs Kort Roman
4 dage siden · dino
52Skrivegruppe søges - København og o...
5 dage siden · Clara de N
123Dagens Vits
5 dage siden · Savanti
0Gensidig betalæsning - Roman
9 dage siden · Kafkaesque
3Ja ja, ser man det.
10 dage siden · dino
3Betalæsere søges til fantasy roman
13 dage siden · dino
5Skal vi starte et skrive- fortællef...
14 dage siden · Mons1957
2jeg søger feedback