Fyldepennen · Forsvundet menupunkt her på Fyldepennen?

2 svar
Senest opdateret 5 år siden · 2 bruger(e) deltager
5 år siden

Er det kun her hos mig, at punktet med de seneste blog-indlæg er forsvundet eller er det taget ned for bestandigt? Og hvad er grunde, hvis det er blevet taget ned?
Det gav et nemt, hurtigt og overskueligt overblik over litteraturbloggerne - og dermed også over alle de blogs som jeg ikke nødvendigvis følger personligt, men derfor kunne jeg godt indimellem falde over et interessant indlæg ...

Er det mon planen det kommer igen?

/trudi der savner sit overblik over litteraturnørdernes guldkorn ;-)

5 år siden
5 år siden

Hej trudi

Det er desværre rigtigt at systemet ikke længere er tilgængeligt på Fyldepennen. Systemet benyttede Google Feed API, og dette er fra Googles side nedlagt nu. Det betyder at systemet ganske enkelt ikke virker længere i den daværende form.

Der findes dog en del løsninger derude som gør at du nemt kan følge med i dine yndlingsblogs. Jeg kan foreslå fx feedly.com. Det er nemt at bruge og kan klart anbefales at prøve.

5 år siden
5 år siden

Øv!
Jeg kender godt de forskellige tjenester til at følge blogs, jeg bruger selv bloglovin.
Det jeg syntes var fint ved overblikket herinde var, at jeg indimellem faldt over spændende indlæg fra bloggere jeg ikke følger - og dermed opdagede nye bloggere/blogs. Det er jo lidt svært med de andre tjenester at lede efter noget jeg ikke ved hvad er ;-)

Men tak for hurtigt svar.

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Forsvundet menupunkt her på Fyldepennen? er startet 04/12-2015 17:48 af Anneka Issø (trudi) og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

4001Dagens ord
6 timer, 29 minutter siden · Engbo
21Lykke
1 dag, 6 timer siden · Inghard
149Hvad er du taknemmelig for i dag?
1 dag, 6 timer siden · Inghard
4superhelt vs superskurk?
2 dage, 13 timer siden · Engbo
25Skal vi starte et skrive- fortællef...
7 dage siden · MariaMolgaard
11Hvad inspirerer dig
2Skrive-software?
8 dage siden · Mons1957
0Internationalt
21 dage siden · Savanti

Fyldepennen

25Skal vi starte et skrive- fortællef...
0Internationalt
21 dage siden · Savanti
2Navne
4 måneder, 24 dage siden · Engbo
2Må eller må man ikke?
6 måneder siden · Savanti
4Sortering af dagbog
10 måneder, 24 dage siden · Prem
1Er glad for at....
1 år, 2 måneder siden · Eddie
2Hjælp - flyt af tekst til anden kat...