Brokkassen · Jeg elsker jeres site, men lige det her er LORT! :

8 svar
Senest opdateret 7 år siden · 7 bruger(e) deltager
7 år siden

Ok, så jeg har siddet og arbejdet i 2 timer på en tekst, IKKE copypastet, men skrevet direkte på siden. Her går jeg så ind under "Vis som kladde", hvorefter jeres side sender mig ind på "min private side", UDEN MIN KLADDE synlig nogen steder.

Jeg trykker "refresh" og får en "bekræft genudsendelsen af formular" hvorefter den kommer med en fejlmeddelelse og ALT MIT ARBEJDE ER VÆK!!!

Lige den må I MEGET gerne fikse!!

Tak for et fantastisk site ellers

Simon

7 år siden
7 år siden

Vil bare sige tak for at smadre hele min dag! - Der var ting i den tekst, jeg ALDRIG vil kunne skrive igen!

FUCK jeg er træt af jer lige nu! :(

7 år siden
7 år siden

Det er derfor, man ikke bør skrive direkte på en side ^^' Man løber risikoen for at blive logget af eller andre ting, fordi man skriver længe, og tiden så udløber for ens tid som 'aktiv' på siden - så logges man automatisk af, og når man så prøver at gemme, mister man al sin data. Nu kan jeg se, at det måske ikke specifikt er problemet for dig, men det er bare en af grundene til, at man bør skrive sine ting et andet sted først - eller at gemme det, man har skrevet direkte på siden i et word-dokument, før man forsøger at gemme det på siden :/
Jeg har selv prøvet at miste det hele på grund af den slags ting - dog ikke herinde. Det er mega nitte :(

7 år siden
7 år siden

Hvis man på siden direkte skriver noget kompliceret, kan det være en idé at skrive i Word (eller hvad man nu bruger.) og så ved færdiggørelse kopiere teksten ind på Fyldepennen. Jeg har selv gjort lignende erfaringer.

7 år siden
7 år siden

Hej Simon

Jeg kan da godt forstå at du er gal på Fyldepennen over at du har mistet dine guldkorn. Men mon du ikke også retter vreden lidt mod dig selv. Har du ikke været lidt lemfældig med kostelige sager? Jeg ville aldrig finde på at sende nogen af mine ting noget sted hen, uden at sikre mig en kopi.

Men det kan da være, at du ved dit uheld er kommet over en fej i Fyldepennens system. Det bør naturligvis undersøges.

Kåemer

Kåemer

7 år siden
7 år siden

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

7 år siden
7 år siden

hey alle!

Tak for jeres svar; er kølet ned igen, men.. puha, nitten oplevelse, men.. sådan er det, man må ind i mellem bare gabe op..

Og ja, af skade bliver man klog, men sjældent rig, som de siger, måtte lære det på den hårde måde.

See ya =)

S.

7 år siden
7 år siden

Jeg melder mig som den tredje, og så skulle vi også snart have slået fast at det er en fejl ved "vis kladde funktionen". Jeg mistede heldigvis ikke noget, blev blot nysgerrig på funktionen, da jeg ville uploade min copy-paste(de) tekst. Jeg fik aldrig set en kladde, men endte også tilbage ved min private side, uden tekst og uden at kunne vende tilbage.

7 år siden
7 år siden

Det er noget af det værste. Lignende er sket for mig på min WP blog alt for mange gange. Heldigvis er WP blevet bedre til at gemme automatisk.
Jeg er dog begyndt at skrive mere og mere i Word først, og det kan være jeg også skal gøre det her, kan jeg høre.

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Jeg elsker jeres site, men lige det her er LORT! : er startet 07/01-2016 06:48 af Simon Rosenkilde (SimonSaiz) og er placeret under Brokkassen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

4Se verden i et nyt lys!
1 dag, 10 timer siden · heksemutter
0Poesi forlag søges
3 dage siden · MariaMolgaard
3Så skete det
6 dage siden · Nicolas Jessen
5Dagens citat
13 dage siden · ADHDigter
3Dagens Sketch (del en sketch/joke)
24 dage siden · Ansu
3Fastlåst i skriveprocessen. Hjælp m...