Skrivekonkurrencer · Forfatter sammenkomst

6 svar
Senest opdateret 6 år siden · 4 bruger(e) deltager
6 år siden

Halløjsa,

Jeg ved ikke helt om dette er det korrekte forum at poste i, men jeg blev nysgerrig om der var interesse for at medlemmer af fyldepennen.dk ku mødes fysisk, til hygge og skriblerier?
Velkommen til at diskutere fordele/ulemper ved dette 8^)

De venligste hilsner!

6 år siden
6 år siden

Vi har jo haft det før, det har været vellykket. Det er bare om nogen vil stå for det. Hvis der er interesse for det skulle vi bestemt gøre det igen.

6 år siden
6 år siden

Jeg synes det er en god idé. Så den er jeg med på :-)

Med venlig hilsen
Carsten

6 år siden
6 år siden

#1 (Mons1957): Vi har jo haft det før, det har været vellykket. Det er bare om nogen vil stå for det. Hvis der er interesse for det skulle vi bestemt gøre det igen.

Mogens, ved du tilfældigvis hvem der stod for det? Evt. om der er en gammel debat el. lign. om hvordan det blev stablet på benene?:)

6 år siden
6 år siden

Er det ikke et spørgsmål om at finde en restaurant der kan rumme en del mennesket. Find en dato, tidspunkt, mød op og betal hvorfor sig.
Jeg deltager nok ikke selv, men med gamle klassekammerater har vi gjort sådan og det virkede og var hyggeligt. Vh. Hanna Fink

6 år siden
6 år siden

#4 (Fink): Er det ikke et spørgsmål om at finde en restaurant der kan rumme en del mennesket. Find en dato, tidspunkt, mød op og betal hvorfor sig.
Jeg deltager nok ikke selv, men med gamle klassekammerater har vi gjort sådan og det virkede og var hyggeligt. Vh. Hanna Fink

Det er i hvert fald en ide, men tænker at forhøre om hvordan det er blevet holdt før i tiden, og hvordan det foregik osv.:)

6 år siden
6 år siden

Før i tiden holdt vi det privat eller på lejede lokaler - det var på et tidspunkt i Christianshavn Beboerhus, hvor jeg stod for det med et par andre. Ellers har vi gjort det med at være på en caf'e.

6 år siden

Besvar debattråd

Debatten Forfatter sammenkomst er startet 02/04-2016 02:51 af Mark Münster (te-ammo) og er placeret under Skrivekonkurrencer.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

18Hvad inspirerer dig
4 timer, 25 minutter siden · heksemutter
4129Dagens ord
3 dage siden · David H
15Gang i lidt større projekter: Novel...
5 dage siden · Eddie
513Kontraster
5 dage siden · Savanti
13'Penge'
5 dage siden · Brehmer
1Formatering fra word til Fyldepenne...
14 dage siden · Pia Hansen
11Mellemgaard - et forlag i frit fald
15 dage siden · Henrik Petersen
131Dagens Vits
15 dage siden · dino
7Hvornår har en begyndelse for meget...
17 dage siden · Louise Frandsen
5Anbefalinger til forlag?
1 måned, 9 dage siden · grkemacar

Skrivekonkurrencer

2Hvad med en skrivekonkurrence for f...
2 år siden · hermanøv
6Vind en forfatterkontrakt!
4 år siden · Crystal Butterf...
19Skrivekonkurrence sparringsgruppe s...
5 år siden · Babyangel85
3Hvad med en udfordring?
5 år siden · MIMIK
9Novellekonkurrence
5 år siden · Kåemer
7Det her er en stram deadline men ha...
5 år siden · Marie Alexander
2Ikke en konkurrence, men en ide til...
6 år siden · HanneR
12Politikkens romankonkurrence 2015
6 år siden · Miss-Leth
6Forfatter sammenkomst