Familie, børn og parforhold · Er det i orden?

7 svar
Senest opdateret 7 år siden · 5 bruger(e) deltager
7 år siden

Der det ok. at blive forældre i en alder af 72 og 79 år
Fordi man havde for travlt i de unge år?
Håber linket virker.http://imbo2.tv2.d...250d16fbd55bde35e

7 år siden
7 år siden

Tjah, det er jo naturen selv der har givet dem tilladelsen, og den må man vel bøje sig for. At det har kunnet lade sig gøre, er mig dog en gåde. Der er så mange mennesker der ikke burde have børn, og disse synes da ikke at være de værste.

Kåemer

7 år siden
7 år siden

Fertilitetsklinik Kåmer, naturen har sagt stop.
Det fremgår måske af det link jeg har sat ind.

7 år siden
7 år siden

Mennesker har vel mange evner som bør bruges med omtanke og ansvarlighed. Hvad med små børn der mister forældrene fordi de (forældrene) var gamle da de (børnene) blev født?

7 år siden
7 år siden

Nej, det er ikke i orden. Barnet vil højst sandsynligt vokse op uden forældre, fordi de dør inden barnet er særlig gammelt. Desuden er det naturstridigt.

7 år siden
7 år siden

Det er i høj grad også det, at børnene mister forældrene tidligt, der er min hovedindvending mod det. Der sker fremskridt på det videnskabelige område og mere og mere kan lade sig gøre, men det er jo ikke givet, at vi skal gøre alt det vi kan.

7 år siden
7 år siden

Hvis det er følelsen at blive forældre parret har manglet, så vil det overskygges af mange opgaver
som kan være hårdt for dem i den alder.

Mange af de "unge" i Danmark vælger at få deres børn senere end da vi var unge. Det kan der være mange grunde til, men efter som bedsteforældrene skal være længere på arbejdsmarked vil de ikke have det store overskud til børnebørnene.
Vh. Hanna Fink

7 år siden
7 år siden

Hvis parret havde været danskere ville jeg også have ment, at det var hen i vejret at få børn i den alder, men det er de jo ikke, så vi ved ikke hvilke omstændigheder der ligger bag. Og børn fødes jo under de mest umulige omstændigheder, så jeg er ikke i stand til at hidse mig op over det. Og var jeg nær disse mennesker ville jeg da bare lykønske dem.

Kan en fertilitetsklinik virkelig få en kvinde på 72 til at føde? Jeg spø'r bare.

Kåemer

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Er det i orden? er startet 11/05-2016 17:42 af Hanna Fink (Fink) og er placeret under Familie, børn og parforhold.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

5Dine største inspirationskilder?
6 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
25 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
26 dage siden · MollyTrine
10Berøringsangst mht. kommentarer?
1 måned, 18 dage siden · David H
2Hvor blev digtene af?
1 måned, 26 dage siden · Tungnemt
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
2 måneder siden · Kafkaesque
43Dagens DJ
2 måneder, 2 dage siden · Ansu
5Digtteknikker: undgå adjektiver
2 måneder, 3 dage siden · Tungnemt
25Digte
2 måneder, 7 dage siden · Tungnemt
26Dagens citat
2 måneder, 8 dage siden · Ansu

Familie, børn og parforhold

3Fortivlet: Ægteskab uden romantik -...
3 måneder, 17 dage siden · Maria77
1Livets vej
1 år siden · Ansu
11Transgender
2 år siden · Inghard
11Jalousi
3 år siden · Kåemer
7Arbejde og bil
3 år siden · Wernn
4Det primitive holdbare.
3 år siden · Fink
16Køn
4 år siden · JohannesB
47Er mænd mere jaloux end kvinder?
4 år siden · dino
6Jalousi
4 år siden · dino
6Samtykke
4 år siden · dino