Hurra! Jeg er blevet udgivet :-) · Ny bog

4 svar
Senest opdateret 7 år siden · 2 bruger(e) deltager
7 år siden

Jeg har endnu engang valgt at udgive på egen hånd, denne gang på engelsk, for at tage kampen op på et større marked. I kan læse beskrivelsen af bogen her, og nederst indsætter jeg to links til hvor hhv. e-bogen og papirbogen kan findes i første omgang.
Udgivelsen er sat til Halloween!

Titel: To Those Who Are Asleep
Forfatter: Bo Sejer

"HOW THE WORLD ENDED AND NO ONE NOTICED
It is my theory, that there are only three types of people in the world: Sleepers, ghosts, and spiders. Most people are sleepers. They walk around and function relatively normal, but they do not know what is going on around them. The ghosts are not actually ghosts. They are a memory of people who existed before the world ended. Well, the world as we knew it, once. The ghosts do not do much. They are just there, really. The spiders, however, do stuff. A lot of crazy shit. This story is mainly about the difference between the three.
My name is Ash Bourbon. This is obviously a fake name. If you do not already know me, or have already read some of my previous stuff, that is probably for the best. That shit did not paint me in the best picture, to be honest. In fact, a lot of that stuff probably made me seem like a fucking maniac. I am not. Not entirely, anyway. Let me explain... "
https://www.amazon...keywords=bo+sejer
http://bosejer.tictail.com/

7 år siden
7 år siden

Du har vist fundet dig godt til rette i den genre?:-) Det lyder spændende. Held og lykke med den. Hvordan gør du reklame for den? Det er et temmelig stort marked, jo.

Signe

7 år siden
7 år siden

Hej Signe, tak for det!

Det er et stort marked, og det var også grunden til at kaste sig ud i det og forhåbentlig sælge lidt flere bøger end jeg har gjort tidligere på det danske marked, der om noget er ganske lille, og ikke tager særlig godt imod selvstændige udgivelser inden for niche genrer.

Jeg har valgt ikke at markedsføre denne bog på samme vis om jeg gjorde sidste år med min danske roman, da jeg simpelthen ikke følte at jeg fik noget specielt ud af de mange timer jeg brugte på at få den frem i lyset. Jeg er ikke sælger, jeg vil bare gerne skrive -- også selvom det betyder færre solgte bøger.

Jeg markedsfører næsten udelukkende denne bog gennem "word of mouth" og via instagram, hvor jeg har brugt et lille halvt år på at gå på opdagelse i (jeg er ny i sociale medier, og bruger det ikke privat), og særligt komme ind under huden på de "communities" af mennesker med indflydelse inden for horror-genren, og de musikgenrer der sættes i forbindelse med en kærlighed til horror, og som også har været kilde til inspiration for mine skriverier de sidste par år- som du selv siger, så har jeg fundet mig til rette i en genre og en stil, i hvert fald for øjeblikket.

Bogen udkom for to uger siden, og har allerede solgt mere end min danske roman, der har været ude (og i danske butikker) i et år. Så det er et marked der er værd at se nærmere på - også selvom det er en lidt underlig øvelse at skrive på et fremmedsprog.

7 år siden
7 år siden

Er man forresten interesseret, så har Amazon en promotion af min nye bog, hvor man frem til fredag d. 18 kan downloade kindle e-bogen ganske gratis. Så bliver det i hvert fald ikke meget billigere!

7 år siden
7 år siden

Det lyder da fedt, Bo. Rigtig meget held og lykke med den.

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Ny bog er startet 29/10-2016 10:45 af Bo Sejer og er placeret under Hurra! Jeg er blevet udgivet :-).

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Krimikonkurrence Leitura
12 timer siden · heksemutter
45Dagens DJ
4 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
10 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
10 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
26 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 2 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 2 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 6 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 15 dage siden · AnsuLa
10Berøringsangst mht. kommentarer?
2 måneder, 27 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
3 måneder, 9 dage siden · Kafkaesque
25Digte
3 måneder, 16 dage siden · Tungnemt
26Dagens citat
3 måneder, 17 dage siden · Ansu

Hurra! Jeg er blevet udgivet :-)

7Dage med Ralf.
26 dage siden · David H
16Jeg bliver udgivet!
8 måneder, 20 dage siden · Bahlsen
3Så skete det
1 år, 1 måned siden · Nicolas Jessen
5Hurra! Charterrejsen til Cypern er ...
1 år, 7 måneder siden · Brit Skovgaard
9Freddy - drengen fra skoven
2 år siden · Biker Mike
16Så udkommer min digtsamling
3 år siden · Anita A
15Min roman.
4 år siden · dino
2Gådemagerens Gade aka Svendborg Mys...
4 år siden · Jes B
12Min nye bog er netop sat i salg
4 år siden · Fink
1To Liv
4 år siden · Engbo
5Udgivet novelle Inder
4 år siden · Birkmand
9Novellesamling
5 år siden · dino
5Øh - tak til alle kommentatorer
5 år siden · Fink