Gode råd fra læser til læser · Søvnproblemer

1 svar
Senest opdateret 7 år siden · 2 bruger(e) deltager
7 år siden

Hej alle I voksne folk :P

Jeg har brug for et råd af en eller anden art. Ser I, jeg har det problem, at jeg ofte vågner om natten for tiden og er nødt til at spise noget, fordi min mave ellers gør ondt, så jeg ikke kan sove. Tit er jeg også nødt til at spise lige før jeg lægger mig til at sove :S
Er der nogen som har et godt råd til, hvordan jeg kan vænne mig af med det? Jeg synes selv, at jeg spiser et ordentligt aftenmåltid, og det har muligvis også noget med angst at gøre, da det er noget, som jeg går og bøvler med :S
Jeg ved godt, at jeg i teorien bare skal lade være og tvinge mig selv til at stoppe, men når jeg står i situationen er det bare virkelig ubehageligt, og jeg ender med ikke at kunne tænke på andet, end at det gør ondt :S

7 år siden
7 år siden

Jeg må jo først sige det helt banale, at du skal gå til lægen og få undersøgt, om det er et reelt fysisk problem. Måske kan han/hun også give et par råd med.

Jeg har selv haft problemet, men klarede det ved at have et par kiks og et glas mælk ved sengen, da problemet kan være lidt rigeligt med mavesyre.

Men ellers er det bare en (u)vane, og du må tale fornuft med dig selv der om natten og tvinge dig selv til at sove videre. Det er ikke let, men i længden kan det ordne sig.

Og så er der de personlige problemer som roterer i hovedet, når man er kommet i seng. Ja, der kan man vist ikke give andet råd end at tale med nogen for at få løst op.

Kåemer

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Søvnproblemer er startet 13/12-2016 22:39 af Anne Christine V. Eriksen og er placeret under Gode råd fra læser til læser.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Krimikonkurrence Leitura
1 time, 23 minutter siden · heksemutter
45Dagens DJ
4 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
26 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 1 dag siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 1 dag siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 15 dage siden · AnsuLa

Gode råd fra læser til læser

8Hjælp og råd vedr. Økonomisk værgem...
5 måneder, 24 dage siden · David H
3Fastlåst i skriveprocessen. Hjælp m...
1 år, 2 måneder siden · heksemutter
1Søger app til og skrive. Historie
2 år siden · MerakiPLyhne
0Søger råd vedr. redaktørhjælp
3 år siden · melberg
11Råd søges om tid til at skrive
3 år siden · JacobScribus
0Gode fonde til rejselitteratur
4 år siden · Rejseforfattere...
0Otiumstol - anbefalinger
4 år siden · Machula T.
0Anbefal et fælleskontor
5 år siden · sylvain_24
4Smag
5 år siden · Stinapige