Læs min tekst - kritik søges · Lad mig betalæse dine tekster!

1 svar
Senest opdateret 7 år siden · 2 bruger(e) deltager
7 år siden

Bytte-bytte købmand? (-:

Jeg er på udkig efter nogle skarpe betalæsere - og jeg er selv helt klar på at give en masse kvalitets-feedback. Jeg har en del erfaring med forskellige former for betalæsning, og går meget op i konstruktiv kritik, benhård ærlighed og seriøsitet. Hvis der er nogle herinde, som er friske på at bytte tekster, så skriv endelig!

Jeg forestiller mig at vi læser hinandens tekster (sender 2-3 sider ad gangen), og fokuserer på sprog, grammatik og teksten som helhed (hvad virker, hvad virker ikke) - og slutter af med en grundig kommentar om det overordnede indtryk.

Det kunne være fedt at finde nogle, der har lyst til at smide noget energi efter mine tekster - til gengæld lover jeg, at jeg vil gøre det samme. Hvis vi begge gør os umage, får vi begge en masse ud af det!

7 år siden
7 år siden

Jeg vil MEGET gerne bytte (er også i kraftig mangel på betalæsere).

Dog foretrækker jeg at sende og læse færdige, hele tekster... kunne det være noget?

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Lad mig betalæse dine tekster! er startet 26/01-2017 12:54 af Thorvald Rex (Sprogblomsten) og er placeret under Læs min tekst - kritik søges.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Astronautens Poetik
3 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
3 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
7 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
16 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
1 måned, 6 dage siden · MollyTrine
10Berøringsangst mht. kommentarer?
1 måned, 28 dage siden · David H

Læs min tekst - kritik søges

1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
2 måneder, 10 dage siden · Kafkaesque
0Efterlæsning af betalæsere til min ...
9 måneder, 25 dage siden · grkemacar
1Prøver her
1 år, 9 måneder siden · FaetterA
0Musisk oplevelse
2 år siden · knudkp
0Gensidig betalæsning af Krimi/spænd...
2 år siden · HeleneB
5Sparring på krimi-roman
2 år siden · MariaMolgaard
2Søger læsere!
2 år siden · Dahlenborg