Fyldepennen · Chatten

12 svar
Senest opdateret 7 år siden · 5 bruger(e) deltager
7 år siden

Jeg hopper tit på chatten, når jeg alligevel sidder med sitet åbent, men der er næsten aldrig nogen der følger mit eksempel. Er chatten på Fyldepennen bare godt gammeldags død eller rammer jeg nogle forkerte tidsintervaller?

Bruger I selv nogensinde chatten (hvorfor/hvorfor ikke) og hvis I gør, hvornår er I så oftest online?

På forhånd tak. Ville jo helst foretrække ikke at sidde derinde så ensomt. :-)

7 år siden
7 år siden

hej Syrene
Jeg har aldrig brugt chatten men jeg ved at i en periode var der en del der brugte den sådan lidt ud på aftenen. Jeg har lidt svært ved at forestille mig chattens funktion? jeg har altid mest brugt det at skrive breve og have dialog samarbejde på den måde. Jeg håber du får gode svar og andre at chatte med. knuz fra Ulla

7 år siden
7 år siden

Jeg har brugt chatten en del i perioder, men gør ikke i øjeblikket af forskellige årsager.

Jeg har lagt mærke til, at der ikke rigtigt er gang i den i øjeblikket, hvilket er super sørgeligt, da man kunne få godt med hjælp, have diskussioner og ellers hygge sig derinde.

Måske den kommer til live igen en dag?

7 år siden
7 år siden

Jeg har også brugt den i perioder, men jeg logger kun på, når jeg kan se, at der er nogen. Derfor bruger jeg den næsten ikke nu, fordi der efterhånden sjældent er nogen.
Så har jeg endda logget ind, hvor du har siddet der alene, Syrene, du har bare ikke svaret :)
Det er rigtigt hvad Zofrost siger: man kan godt få hjælp derinde, hvis der ellers er nogen.

7 år siden
7 år siden

Ulla - Tak for de gode ønsker, jeg er sikker på at jeg nok skal finde nogle, skal bare lige regne ud, hvornår de er online. ;-)

Zofrost - Jeg håber altid lidt, at det at jeg går online, måske kunne hive nogle nysgerrige sjæle på banen, men det er godt nok et fåtal. Jeg håber bestemt også, at der kommer mere liv i det derinde.

Mons - Jeg kan være slem til at glemme at jeg sidder derinde, hvis jeg har været online i lang tid uden lyd og hvis jeg er i gang med noget andet, det er sikkert det som er sket. Forhåbentligt rammer jeg på et tidspunkt et vindue som der er flere der kan være med på og hvor jeg også selv er ordentligt til stede.

7 år siden
7 år siden

Jeg går af og til på chatten, men har også oplevet at den er lidt stille for tiden. Synes det er super hyggeligt at få snakket med andre herinde fra. og få opklaret eller andet i ens forfatterskab eller bare spørge til råds om et eller andet. Ved flere har brugt chatten til skrive intervaller, og det fungere rigtig godt :-) Håber der snart kommer lidt liv på chatten igen

7 år siden
7 år siden

Jette - Ja, det håber jeg godt nok også. Jeg kunne godt lide, at bruge den på præcis den måde du beskriver før i tiden.

Kunne nogen evt. være interesseret i at vi satte en dag og et tidspunkt, hvor flest mulige kunne kigge forbi chatten? Så kunne det være, der snart nok kom lidt mere liv i det derinde.

7 år siden
7 år siden

#6 (Syrene Hvid): Kunne nogen evt. være interesseret i at vi satte en dag og
et tidspunkt, hvor flest mulige kunne kigge forbi chatten? Så kunne det være, der snart nok kom lidt mere liv i det derinde.


Det synes jeg kunne være en god ide :-)

7 år siden
7 år siden

Det kunne være super :-) Jeg synes det er rigtig godt at kunne snakke med andre herinde. Vi sidder jo meget alene med vores skriverier, men det er bestemt også rart med et netværk!

7 år siden
7 år siden

Til alle der kunne være interesserede... Er der en dag og et tidspunkt der passer bedst for jer? List gerne flere mulige, så vi bedre kan kombinere tidspunkter der passer så mange som muligt!

7 år siden
7 år siden

Personligt er jeg meget large med hvornår det kunne være, jeg er hjemme langt de fleste eftermiddage/aftener, i hvert fald fra kl. fire af, så hvis nogle skulle have lyst til at mødes dér, er jeg i hvert fald tilgængelig.

Næste uge er vinterferie for mig, så der er jeg på tur man/tirs og fra/lør/søn også, men onsdag og torsdag ville jeg godt kunne.

Ugen efter ville jeg kunne alle dage efter klokken fire.

7 år siden
7 år siden

Hvis nogle skulle have eller få lyst til at hoppe med på vognen, regner jeg med at være online det meste af i dag (søndag), det kunne være hyggeligt ikke at sidde alene. :-)

7 år siden
7 år siden

tirsdag aften efter kl 20 er jeg sommetider på. Ellers er det nok mest formiddag, middag og eftermiddag jeg kan

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Chatten er startet 05/02-2017 20:12 af Syrene Hvid og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Astronautens Poetik
3 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
3 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
7 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
17 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
1 måned, 6 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
1 måned, 6 dage siden · MollyTrine
10Berøringsangst mht. kommentarer?
1 måned, 29 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
2 måneder, 10 dage siden · Kafkaesque
43Dagens DJ
2 måneder, 13 dage siden · Ansu
5Digtteknikker: undgå adjektiver
2 måneder, 14 dage siden · Tungnemt
25Digte
2 måneder, 17 dage siden · Tungnemt
26Dagens citat
2 måneder, 18 dage siden · Ansu
4Videoer med terapeutiske øvelser
2 måneder, 22 dage siden · Ansu
1Politiken promoverer pædofili
2 måneder, 23 dage siden · David H

Fyldepennen

4Venne/følge liste.
10 måneder, 7 dage siden · Ansu
23Kommentarer
1 år, 2 måneder siden · Ansu
3Høj opløsning billed redigering
1 år, 5 måneder siden · switch
2Fyldepennen
1 år, 5 måneder siden · Ansu
4NATO
2 år siden · Engbo
2Datid og fortid
2 år siden · Filia
0Musik
2 år siden · Savanti
3Hvis du kunne vælge
2 år siden · Engbo
2Hvordan finder jeg gamle debatter o...
2 år siden · Eddie
1Internationalt
2 år siden · MerakiPLyhne
27Skal vi starte et skrive- fortællef...
2 år siden · Anniina
2Navne
3 år siden · Engbo
2Må eller må man ikke?
3 år siden · Savanti
4Sortering af dagbog
3 år siden · Prem