Opslagstavlen · Andre forfatterfora, ligende Fyldepennen.

17 svar
Senest opdateret 7 år siden · 8 bruger(e) deltager
7 år siden

Håber at alle har en god onsdag.

Jeg har set en sørgelig tendens til at Fyldepennen nærmest efterhånden er død. Jeg føler ikke at der sker så meget herinde som der har gjort, og redaktion virker til at være gået på permanent ferie.
Derfor skriver jeg herinde for at spørge om nogen af jer kender andre ligende forfatterfora, som man eventuelt kunne bruge, hvis ikke der snart sker et eller andet herinde.

Jannik.

7 år siden
7 år siden

Mig bekendt er der ikke andre sider, der er helt som Fyldepennen.
Her ligger jo tusindvis af tekster, og en temmelig stor procentdel af dem, har kommentarer.
Hvad mon du savner?
Der er og har været en del andre steder på nettet omkring det at skrive, men fælles for dem er at for at holde stedet i gang, må brugerne være lidt aktive ;-)

Vh. Pia H

7 år siden
7 år siden

Hej Jannik
Hvad savner du?
Redaktionen på permanent ferie, skriver du...
Jamen hvad forventer du derfra?
Erindrer dengang det tog op mod to uger at få godkendt en txt, fordi den først sku godkendes.
Det er os brugere, der ska holde liv i pennen!
Hilsen -levi

7 år siden
7 år siden

Tak for din deltagelse i debatten Pia :)

Det jeg mener, er at jeg ikke synes at der sker så meget herinde mere. Mere specifikt kan jeg påpege at skriveøvelserne ikke er blevet opdateret i to år. Det ville være dejligt hvis der evt. kom nogle nye øvelser :)

Men tak for dit svar, det kan også bare være mig der har det på den måde.

7 år siden
7 år siden

#0 (Brownie Jannik): Håber at alle har en god onsdag.

Jeg har set en sørgelig tendens til at Fyldepennen nærmest efterhånden er død. Jeg føler ikke at der sker så meget herinde som der har gjort, og redaktion virker til at være gået på permanent ferie.
Derfor skriver jeg herinde for at spørge om nogen af jer kender andre ligende forfatterfora, som man eventuelt kunne bruge, hvis ikke der snart sker et eller andet herinde.

Jannik.


Hver dag oprettes der ny brugere, der aktiveres nye forfatternavne, der publiceres mange tekster, der kommenteres på både nye og gamle tekster, der skrives i debatterne, der skrives interne breve mellem brugerne, der skrives dagbogsindlæg, der chattes i perioder, der besvares gamle skriveøvelser, så alt i alt så sker der faktisk det samme som der aktid har gjort på Fyldepennen. Det er dog ærgerligt at et lille højrne af Fyldepennen, såsom skriveøvelser, kan afstedkomme en mening om at Fyldepennen efterhånden er død. Ja, det er blot min mening.
At man kunne ønske sig nogle nye skriveøvelser er at læse, men der er da aldrig lovet at der ville komme nye skriveøvelser for evigt.
Jeg synes at en god pointe er nævnt her i tråden, og at den er at brugerne står for aktiviteten på Fyldepennen. Forhåbentlig ikke redaktionen. Men vi er her da i baggrunden.

7 år siden
7 år siden

Lille optælling her på årets dag nr67
Godt 500 tekster...

Måske nogen gennem denne debat, ka finde sammen i reel debatgruppe om konstruktive kommentarer, hvis det er det du søger...

Mer hilsen
Levi

7 år siden
7 år siden

#4 (Kenny): Hver dag oprettes der ny brugere, der aktiveres nye forfatternavne, der publiceres mange tekster, der kommenteres på både nye og gamle tekster, der skrives i debatterne, der skrives interne breve mellem brugerne, der skrives dagbogsindlæg, der chattes i perioder, der besvares gamle skriveøvelser, så alt i alt så sker der faktisk det samme som der aktid har gjort på Fyldepennen. Det er dog ærgerligt at et lille højrne af Fyldepennen, såsom skriveøvelser, kan afstedkomme en mening om at Fyldepennen efterhånden er død. Ja, det er blot min mening.
At man kunne ønske sig nogle nye skriveøvelser er at læse, men der er da aldrig lovet at der ville komme nye skriveøvelser for evigt.
Jeg synes at en god pointe er nævnt her i tråden, og at den er at brugerne står for aktiviteten på Fyldepennen. Forhåbentlig ikke redaktionen. Men vi er her da i baggrunden.


Hej Kenny :)

Jeg vil gerne trække min udtagelse i land. Baseret på det jeg ser du har skrevet, kan jeg se at jeg muligvis ikke har taget højde for de andre aspekter af Fyldepennen, men i stedet har været for fokuseret på noget jeg selv synes langsomt er forsvundet fra Fyldepennen. Bare fordi skriveøvelserne ikke bliver opdateret så ofte som jeg kunne ønske, betyder det jo ikke at HELE siden er døende. Jeg beklager.

Mange hilsner Jannik :)

7 år siden
7 år siden
#7 Polo

- og angående skriveøvelser er der tusindvis af dem gratis på den øvrige del af internettet. Søg eksempelvis på "writing prompts," ligesom der også er mange bøger med masser af skriveopgaver. De kan også købes som e-bøger til enten e-bogslæseren eller pc'en.

7 år siden
7 år siden

Det døde - nåja halvdøde - ved Fyldepennen er nok Debatten, og det kan redaktionen nok ikke gøre noget ved. Det er op til brugerne selv. - Jeg bliver da nostalgisk når jeg tænker på "de gode gamle dage" da der var anderledes liv, Debatterne kunne virkelig gå højt.

Jeg kan kun opfordre alle de mange medlemmer til at komme ind og tage nogle initiativer og deltag i igangværende debatter.

Der har altid været en god tone her, selvom nogle debatter godt kunne blive skarpe. - Det kunne jeg godt tænke mig at få genoplivet.

Kåemer

7 år siden
7 år siden
#9

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

7 år siden
7 år siden

Det er muligt at flere er blevet "bortvist", men jeg husker nu kun én, og det var efter min mening med god grund, da han kun var ude på at så utøj i skindpelsen. Jeg tvivler på at nogen er blevet bortvist på grund af deres meninger og holdninger, men jeg kan naturligvis huske fejl.

Vi to har da ret ofte stået ret skarpt over for hinanden, og der har været rigeligt plads for os begge.

Jeg er selvfølgelig meget sødere end dig, men det er noget andet.

Kåemer

7 år siden
7 år siden
#11

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

7 år siden
7 år siden

Det er vel en af grundene til at tonen er god, at der bliver grebet ind når nogen går over grænsen. Men det er så få tilfælde, at det ikke er dem der tegner billedet af Fyldepennen. Jeg er ikke kendt på andre fora, men man hører jo om at folk bliver hængt ud og ærekrænket.. Naturligvis kan der ryge en finke af fadet også her, men alt i alt synes jeg nok Fyldepennen er et eksempel på gensidig respekt. Og helt tandløse skal debatterne da heller ikke være.

Kåemer

7 år siden
7 år siden
#13

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

7 år siden
7 år siden

Åh ja, åh nej
Kåemer vs Engbo
Sværdslag i metermål
Indlæg i novellelængde
-især hvis der er politik på tapetet

I er begge søde & sjove

7 år siden
7 år siden

Ja, Engbo, men lige det her har vi jo diskuteret så ofte. Lige nu handler det om Fyldepennen og debatkultur. - Men altså, vi kan da godt tage en omgang mere, men så synes jeg du skal oprette en ny tråd om det. Det kan du jo sagtens gøre.

Kåemer

7 år siden
7 år siden

Der findes Movella -som er et skrivefora for de helt unge - jeg har været rettebedste i en periode.

7 år siden
7 år siden

#16 (Irene Haffner): Der findes Movella -som er et skrivefora for de helt unge - jeg har været rettebedste i en periode.

Hej Irene :)

Det vil jeg prøve at kigge lidt på :)

Vh. Jannik

7 år siden

Besvar debattråd

Debatten Andre forfatterfora, ligende Fyldepennen. er startet 08/03-2017 13:40 af Jannik Ledreborg Brun (Brownie Jannik) og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Astronautens Poetik
3 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
3 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
7 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
17 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
1 måned, 6 dage siden · MollyTrine
10Berøringsangst mht. kommentarer?
1 måned, 28 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
2 måneder, 10 dage siden · Kafkaesque
43Dagens DJ
2 måneder, 12 dage siden · Ansu
5Digtteknikker: undgå adjektiver
2 måneder, 13 dage siden · Tungnemt
25Digte
2 måneder, 17 dage siden · Tungnemt
26Dagens citat
2 måneder, 18 dage siden · Ansu
4Videoer med terapeutiske øvelser
2 måneder, 21 dage siden · Ansu
1Politiken promoverer pædofili
2 måneder, 22 dage siden · David H
6Overgreb er tortur - lovforslag
2 måneder, 24 dage siden · Ansu
1Kreative hjemmesider
2 måneder, 25 dage siden · Tungnemt
4163Dagens ord
3 måneder, 2 dage siden · Savanti
11Hvad sker der for, at ingen læser m...
3 måneder, 16 dage siden · Løvinde
1Hjælp til et spørgsmål i Adventure ...
3 måneder, 25 dage siden · Skriverkunstner
3Fortivlet: Ægteskab uden romantik -...
3 måneder, 27 dage siden · Maria77
8Poesi forlag søges
4 måneder, 6 dage siden · heksemutter
3Dagens Dok
4 måneder, 19 dage siden · HamDenKorte
5God digital bogside
4 måneder, 20 dage siden · HamDenKorte
3Dansk eller Engelsk?
4 måneder, 21 dage siden · cell
5Dagens Sketch (del en sketch/joke)
4 måneder, 21 dage siden · HamDenKorte
8Hjælp og råd vedr. Økonomisk værgem...
4 måneder, 25 dage siden · David H
162Hvad er du taknemmelig for i dag?
4 måneder, 25 dage siden · Ansu
2Voldtægts-kultur
4 måneder, 26 dage siden · Ansu
3Forlags forretnings-model
4 måneder, 28 dage siden · Ansu
521Kontraster
4 måneder, 28 dage siden · Brehmer
5Jeg er ny og vil gerne rigtigt i ga...
5 måneder siden · Skriverkunstner
3Din yndlings kirken salme sang
5 måneder siden · Skriverkunstner
34Hvad inspirerer dig
5 måneder, 1 dag siden · Skriverkunstner

Opslagstavlen

5God digital bogside
4 måneder, 20 dage siden · HamDenKorte
0Forfatter søges til Børnebogsuniver...
1 år, 6 måneder siden · Untitled
0Skrivegruppe!
1 år, 7 måneder siden · Clara de N
13Kunsten i fokus
2 år siden · belmindelig
0ups
2 år siden · Savanti
0En ulykke sker aldrig alene
2 år siden · MariaMolgaard
7Korrespondent
2 år siden · Dmitri Burdykin
4Skrivegruppe 45+
2 år siden · HeleneHK
3Psykoterapi
2 år siden · Anita A
6Skriveklub?
2 år siden · Andreas9000
1Copyright af navn
3 år siden · Kafkaesque
52Skrivegruppe søges - København og o...
3 år siden · Clara de N
9skrive start hjælp
3 år siden · Prem
14Brugt, misbrugt, udnyttet og udmyge...
3 år siden · Wernn
8Meddelelse
3 år siden · Engbo
6Tips og tricks til skriveprocessen
3 år siden · JacobScribus
2Teknisk: Kan ikke publicere drabble...
3 år siden · Filia
12Rediger/slet kommentar
4 år siden · hermanøv
1INTERVIEW TIL EN OSO OPGAVE.
4 år siden · Eddie
3Det sner på fyldepennen kan jeg se
4 år siden · Freema
1Journaliststuderende på jagt efter ...
4 år siden · Eddie
6Hvem ejer og driver fyldepennen.dk
4 år siden · Engbo
0Skrivegruppe Midtjylland
4 år siden · MissJPHC
3Børnebogsforfatter Søges
4 år siden · NAHansen
2Kulturkanon
4 år siden · Engbo
3Sonateform
4 år siden · Muhkovending
8MODERSMÅLET
4 år siden · Engbo
2Skrivegruppe Randers og omegn
4 år siden · Stinapige
7Hvor kan jeg finde noget om Egyptis...
5 år siden · dino
14Historisk forfatter?
5 år siden · Bondekonen
16Skrivegruppe Midtjylland
5 år siden · MissJPHC
4Godt nytår
5 år siden · polina s
0Betalæsning
5 år siden · Eddie