Noget for sig selv

27. kapitel


19 år siden 0 kommentarer 58 kapitler Romaner

1Til minde om en god aften
Hvordan beskriver man højt til loftet, væg til væg bøger og maler... [...]
Digte · kunst, socialrealisme
11 måneder, 22 dage siden
2Du har sat Havet imellem os
Ude af øje, ude af sind · virker ikke med dig. · Du fylder ligeså meg... [...]
Digte · venskab, afstand, savn
5 år siden
3Ovenpå
Munden kører på dig. · Dine pupiller er så udspilede at den blå far... [...]
Digte · stoffer, venskaber, samtaler
5 år siden
1Punkerne på langebro
Vores møde har varet under 5 sekunder, men hans ansigt har allere... [...]
Kortprosa · punk, møde, indtryk
6 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tenna Hermansen (f. 1986)

Orlando

   "Hvor vil I gå hen?" Avrils stemme skar sig gennem Angels tanker. Angel var forvirret. Prøvede at finde rundt i sine tanker. Avril havde angrebet hende. og nu sad hun der... sammen med Orlando. Ewan! Hvor var han henne? hun vendte hovedet og så ham ligge der hvor han var faldet da Justin slog ham ned. Få meter fra ham lå Justin. Helt stille. Synet af Justin gjorde hende bange. Hun mindedes hans trusler. Hun havde brug for beskyttelse, men Avril havde fanget Orlandos opmærksomhed...
   Angel kravlede hen til Ewan og løftede hans hoved så hun kunne se hans sår. Han missede med øjnene.
   "Ewan...?" hun viskede stille ned i hans øre.
   "...Angel.. jeg.." hans stemme knækkede og ordene forsvandt i halsen på ham.
   "Du må ikke blive sur... men.." hun stoppede midt i sætningen og kiggede hen på Orlando og Avril. Forsikrede sig at det ikke havde været indbildning,
   "Avril er... hun er her. Med Orlando..." Hendes stemme forsvandt ned i hans hals og hun var bange for at Orlando og Avril skulle høre hende.
   "Hva.. Hvad ramte mig...?"
   "Justin, det var Justin..."
   "Ha.. ham med... er han... ?" han tog sig til hovedet. Mærkede blodet.
   "Han er her også..." Det gav et sæt i Ewan da hun sagde det. Han knyttede næverne og Angel mærkede hvordan han spændte i kroppen.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 06/06-2005 22:52 af Tenna Hermansen (Tenna) og er kategoriseret under Romaner.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.