Noget for sig selv

48. kapitel


19 år siden 0 kommentarer 58 kapitler Romaner

1Til minde om en god aften
Hvordan beskriver man højt til loftet, væg til væg bøger og maler... [...]
Digte · kunst, socialrealisme
11 måneder, 9 dage siden
2Du har sat Havet imellem os
Ude af øje, ude af sind · virker ikke med dig. · Du fylder ligeså meg... [...]
Digte · venskab, afstand, savn
5 år siden
3Ovenpå
Munden kører på dig. · Dine pupiller er så udspilede at den blå far... [...]
Digte · stoffer, venskaber, samtaler
5 år siden
1Punkerne på langebro
Vores møde har varet under 5 sekunder, men hans ansigt har allere... [...]
Kortprosa · punk, møde, indtryk
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tenna Hermansen (f. 1986)

En lille forandring


Sorte blev irriteret over at blive forstyrret, men da han hørte drengens budskab, blev hans øjne kolde, og en meget svag antydning af et smil kom frem på hans læber. De havde fundet ham. Han gik ind til Angel. Satte sig på sengen hos hende. Hun kiggede på ham. Prøvede at gennemskue hans tanker. Som hun altid prøvede. Hun mærkede at der var ved at ske noget. Fornemmede det i den måde han så på hende på. I det samme blev luften imellem dem flænget af et råb nede fra gaden. Det gibbede i hende. Hun genkendte stemmen. Det var Orlando!
   "Sorte! Sorte! Kom frem med dig din feje hund! Kom og kæmp!"
   Sorte kiggede en sidste gang på Angel, så rejste han sig fra sengen, og trådte frem til vinduet. I det øjeblik deres øjne mødtes, skete der noget. Angel så det ske, men kunne ikke forklare det. Da Sorte vendte om for at gå ned på gaden og møde Orlando, så hun forandringen, men hun kunne ikke sætte finger på hvad det var.
   Sorte var på vej ud for at møde Orlando... Hun rejste sig og gik hen til vinduet og kiggede ud...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 07/06-2005 00:56 af Tenna Hermansen (Tenna) og er kategoriseret under Romaner.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.