Noget for sig selv

55. kapitel


19 år siden 0 kommentarer 58 kapitler Romaner

1Til minde om en god aften
Hvordan beskriver man højt til loftet, væg til væg bøger og maler... [...]
Digte · kunst, socialrealisme
11 måneder, 9 dage siden
2Du har sat Havet imellem os
Ude af øje, ude af sind · virker ikke med dig. · Du fylder ligeså meg... [...]
Digte · venskab, afstand, savn
5 år siden
3Ovenpå
Munden kører på dig. · Dine pupiller er så udspilede at den blå far... [...]
Digte · stoffer, venskaber, samtaler
5 år siden
1Punkerne på langebro
Vores møde har varet under 5 sekunder, men hans ansigt har allere... [...]
Kortprosa · punk, møde, indtryk
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tenna Hermansen (f. 1986)

Elskede hun ham?

   "Hun ville være blevet der."
   "Hvad?" Ewan forstod ikke Orlandos pludselige udfald.
   "Hun ville være blevet der. Havde det ikke været for os, var hun blevet der. Hun havde det godt hos ham..."
   "Er du jaloux?"
   "Det her har intet med jalousi at gøre Ewan! Forstår du det ikke!? Hun har haft et valg, og hun var tæt på at vælge os fra!" Orlandos øjne lynede. Ewan kunne pludselig godt se sammenhængen. Han følte sig pludselig endnu mere tilsidesat og tilovers. Men han ville ikke se det i øjnene.
   "Hvad snakker du om? Hun er her jo nu. Hvis hun havde valgt os fra, havde hun jo ikke været her vel!?"
   "Du er naiv Ewan. Du kender ikke Angel. Jeg kunne se det i hendes øjne. Hun elsker mig ikke mere..."
   "Hvad snakker du om!? Selvfølgelig gør hun det! Det er Angel vi snakker om. Der findes ikke en mere loyal person i verden! Du var væk i 1½ år, og hun elskede dig, selv mens du var væk. Og nu gider jeg ikke høre på din selvmedlidenhed mere! Angel elsker os! Og jeg elsker hende..." det sidste næsten hviskede han da han gik gennem åbningen ud til køkkenet.
   Orlando stod alene tilbage i stuen. Han tænkte det igennem. En pludselig ensomhed han ikke havde følt før fik ham til at søge Angel. Han lagde sig ved siden af hende og lod hende holde om sig som hun plejede. Men det var anderledes... men trods den forandring der var, var de alligevel sammen igen den nat...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 07/06-2005 01:02 af Tenna Hermansen (Tenna) og er kategoriseret under Romaner.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.