Noget for sig selv

51. kapitel


19 år siden 0 kommentarer 58 kapitler Romaner

1Til minde om en god aften
Hvordan beskriver man højt til loftet, væg til væg bøger og maler... [...]
Digte · kunst, socialrealisme
11 måneder, 9 dage siden
2Du har sat Havet imellem os
Ude af øje, ude af sind · virker ikke med dig. · Du fylder ligeså meg... [...]
Digte · venskab, afstand, savn
5 år siden
3Ovenpå
Munden kører på dig. · Dine pupiller er så udspilede at den blå far... [...]
Digte · stoffer, venskaber, samtaler
5 år siden
1Punkerne på langebro
Vores møde har varet under 5 sekunder, men hans ansigt har allere... [...]
Kortprosa · punk, møde, indtryk
5 år siden
3En aften
Mig · "Sover du?" · Han svarer med det samme: · "Nej, gør du?" · Mig: · "Må... [...]
Kortprosa · venskab, aften
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tenna Hermansen (f. 1986)

Det føles rart, forkert

   "Skal vi sove under samme dyne?"
   Angel nikkede. Alkoholen og trætheden gjorde hende immun overfor indtryk. Sorte lukkede døren og forsvandt, men Angel trykkede dynen tættere om sig. Hun lukkede øjnene og opgav sin krop til den bløde madras.

Han klædte sig af i stilhed. Han kiggede på hende. Denne pige i hans seng. Satte sig på sengen. Studerede hendes sovende ansigt. Så rejste han sig og krøb ind under dynen.

Hun lå helt stille. Turde ikke bevæge sig. Hun kunne mærke hans hånd på sin. Uendelig langsomt kunne hun mærke at han masserede hendes hånd. Fingre. I lang tid turde hun knap ånde. Hun følte en underlig længsel. Hun kunne ikke holde igen. Hendes fingre gengældte han kærtegn. Først stille, næsten umærkeligt, så vendte hun hånden mod hans. Deres fingre gled sammen og fra hinanden. Hun prøvede at flette deres fingre sammen, men han løsnede grebet. Hans hånd slap hendes og fandt vej til hendes numse. Stille strøg han hen over den og efterlod Angel med åndenød og kilden i maven. Selv gennem dynen kunne hun føle hans berøring, som var det på den bare hud.
   I nogen tid kælede han for hende på denne måde, men så bevægede hans hånd sig ind under dynen. Angel turde stadig ikke bevæge sig. Hun var anspændt og afslappet på én gang. Lå bare afventende. Hvad ville han gøre nu?
   Endnu engang fandt han hånd frem til hendes numse. Stille, glidende bevægelser... Pludselig blev hun i tvivl. Hun havde ikke følelser for ham... hvor langt ville han gå? Kunne hun stoppe ham igen? Hun ønskede at stoppe det hele nu, men samtidig vidste hun også at dette ikke kunne startes igen... hun lod den trække lidt længere.
   Hans hånd fandt nu også vej til hendes mave. Side. Ryg. Tilbage til numsen. Hans ben hvilede på hendes. Hun mærkede hans varme bag sig. Han kom hele tiden tættere på. Langsomt. Sikkert. Med et begyndte Angels hjerte at banke hurtigere. Hårdere. Hun var sikker på at også han kunne mærke det.
   Hans hånd på hendes side... hun fandt hans hånd med fingrene. Flyttede den... han prøvede igen. Hun gentog. Han forstod. Han trak sig væk...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 07/06-2005 00:59 af Tenna Hermansen (Tenna) og er kategoriseret under Romaner.
Teksten er på 365 ord og lix-tallet er 20.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.