Fremmede

Kapitel 28


16 år siden 0 kommentarer 52 kapitler Romaner

2Vieux-Lyon
Vognen glider op ad kabelbanen. Søren kigger ud på gamle, stejle ... [...]
Noveller
11 år siden
1Komplimenter
'Du er så smuk.' · 'Jeg kan slet ikke få nok af dig! du er så sød o... [...]
Noveller
11 år siden
1Solhverv - Kapitel 7
--- · 8. · --- · Ved aftensmaden bliver der ikke talt meget, og bornhol... [...]
Romaner
11 år siden
0Støvregn
1 · De står ved togstationen, hvor der kun er to spor og en billet-... [...]
Noveller
13 år siden
0Solhverv - Kapitel 6
"Der er et spøgelse herude," siger Viktor nøgternt ved morgenbord... [...]
Romaner
13 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Erik Olsen (f. 1989)

Mikkel skal til København

   Mikkel sidder og onanerer til bøsseporno på internettet. Drengene på skærmen er på hans alder, måske yngre. Pludselig hører han hurtige, tunge skridt komme op ad trappen i huset. Han genkender dem som sin mors skridt. Fuck. Han lukker internet-vinduet og presser sin halv-stive pik ned i bukserne. Det kan være, hun slet ikke skal ind på hans værelse her på anden sal, men man kan aldrig være for forsigtig.
   Men ja, hun åbner døren og stikker hovedet ind uden så meget som at banke på, som sædvanlig. Han vender sig om på rullestolen og ser surt på hende. "Hvad?"
   "Du husker at pakke til i morgen, ikke?"
   "Hvad? Hvad sker der i morgen?"
   "Ja, du ved da godt, vi skal op til din onkel Johns fødselsdagsfest i København? Mikkel, det kan du da godt huske, ikke?"
   "Pis."
   "Mikkel, vi vil ikke have den slags sprog her i huset ..."
   "Hvor længe skal vi blive deroppe?"
   "Én overnatning. Vi tager af sted kl. 8 i morgen og er hjemme kl. 5 i overmorgen."
   "Jamen, mor, jeg havde helt glemt det her, og hvordan skal jeg nu forklare for min chef, at jeg ikke kan møde op i morgen eller i overmorgen?" Mikkel har taget et sommerferiejob som ekspedient i Fætter BR fra mandag til fredag. Og i dag er det onsdag. "Kan jeg ikke bare blive hjemme?"
   "Mikkel altså. John glæder sig sådan til at se dig til festen -"
   "Vi kender da næsten ikke hinanden! Vi snakker aldrig sammen, og jeg hader alle de små børn han har rendende i huset -"
   "Mikkel, du kommer med til den fest, og så er det afgjort! Se på den lyse side; du kan altid gå i byen, hvis du keder dig i Johns hus. Der er sikkert en hel masse spændende ting at lave i København."
   Mikkel vender sig tavst om mod computeren. Hans mor lukker hurtigt døren.
   "Fucking møgkælling," mumler han mens han hører hendes skridt forsvinde ned ad trappen. Han går på internettet igen og finder den porno-video frem, han var ved at onanere til.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/11-2007 16:05 af Erik Olsen og er kategoriseret under Romaner.
Teksten er på 349 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.