Fyldepennen · Down to Earth . Med zac efron.

3 svar
Senest opdateret 11 dage siden · 3 bruger(e) deltager
14 dage siden

Hej fylde :)

Dette er overskriften på min debat. I går aftes så jeg en udsendelse sammen med min søde kæreste .
Det er en serie. Men den er virkelig lærerigt .

Det fik mig virkelig til at tænke på, at vi mennesker har alt vi skal have vi skal hjælpe hinanden med at åbne for det der er omkring os.

Der har været meget tale om klima forsyninger herinde på fylde og verden ikke står til at redde . Det er noget gigantisk pis at fyre af. Rent ud sagt. Åh. Det er så let at dele ud af bekymringer, men hvorfor ikke undersøge muligheder fremfor bremsninge og begrænsninger I udsendelsen var der også meget tale om Island . Det er virkelig et fantastisk sted, og der bruger de naturen . Den udsendelse vil jeg gerne anbefale at se. Hvis nogle er interesseret i at hører mere om den fortæller jeg gerne men vil ikke trætte jer hvis det keder jer. Med al respekt .
Men kære menneske vi har alt . Hvorfor bekymre sig om det vi har. Gør nytte af hinanden. Der findes også tanke der genbruger eller rettere fjerner plastik hvis mange havde sådan en og gjorde brug af det samme ritual ville forurening mindsket meget meget hurtigt. Det var fascinerende der skal ikke meget til. Det handler om at se føle og bruge fornuften. Og den viden vi alle har skal vi dele ud. Om så det bare er en lille detalje er det måske denne lille detalje der gør det store udslag . Godmorgen fylde:) hilsen Savanti.

14 dage siden
14 dage siden

"Ædelt er mennesket. Jorden er rig, findes der sult og nød, skyldes det svig." Nordahl Grieg og Savanti har ret. Vi har alt. Det er bare et spørgsmål om svig. Nogle kan ikke føe sig lykkelige, hvis ikke de tager betingelserne fra andre.

14 dage siden
12 dage siden

Hej Savanti
Tak for tippet. Så episode 1 igår. Skal helt klart se 2 også.
Camilla

12 dage siden
11 dage siden

Hej Camilla , glad for du kunne bruge tippet :). Mvh Ann .

11 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Down to Earth . Med zac efron. er startet 23/07-2020 08:58 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

3460Dagens ord
1 time, 24 minutter siden · Fink
4Det primitive holdbare.
1 time, 25 minutter siden · Fink
198Forbyde kritik?
14 timer siden · Wernn
3Det filosofiske hjørne.
22 timer siden · Savanti
14Aftægtens objektive problem
23 timer siden · dino
2Musik fænomen.